Ei hitto kyllä toimi mustillakaan munuaisilla sitten yhtään.
Melkein voi luvata että tuohon ei silmä totu enää ajankaan kanssa
Täysmustat munuaiset melkeinpä vain pahentavat asiaa, ainakin vaalean auton kanssa. Kromiset munuaiset saattaisivat hieman kadota tuohon muuhun vaaleaan jolloin munuaiset eivät näyttäisi noin valtavilta.
Mutta ei kyllä oma silmä ole vieläkään oppinut tykkäämään G-sarjalaisista, on noi munuaiset sen verran hirveät kaikissa.
Harmi kyllä, koska tuokin seiska olisi ihan tyylikäs jos munuaisia pienentäisi hieman ja ottaisi irti umpioista ja toisistaan.
Minulla olisi myydä saman ikäinen auto jossa vielä vähemmän ajokilometrejä. Mm tämän vuoden seissyt lämpimässä tallissa ajamatta, käynnistetty kerran kk.
Aivan, olin jostain syystä siinä käsityksessä että myös esim. N54 kärsi siitä, mutta olen varmaan väärässä.
On tossa yks 150tkm menty n54 kone vaihettu kun kiertokangen laakerit meni 3 vai 4:sen pytyltä, vaihtokone oli jotai 170tkm ajettu, siihen ennakoivasti uudet kk laakerit vaihdettiin ja kulumaahan sieläki oli eli ihan hyvä että katottii ja vaihdettiin.
Jos tuota alempaa meinasit niin mittarilukema on jo sellainen että tuskin hirveesti keräilijöitä kiinnostaa, mutta ehdottomasti pelastamisen arvoinen yksilö ja kai siitä 11k€ ainakin saa koppa ja tekniikka läpikäytinä ja täysin tikissä (ns.virheetön)
Ihan mielenkiintoinen tapaus. Itsekin tässä mietin että olisiko i3 seuraava auto. Sen kun vain voisi uskottavasti vakuuttaa että miten autoon ei ole tullut kuin reilu tuhat kilsaa vuodessa niin tuota voisi harkita. Mulla alkaa heti kellot soittamaan jos kilsat kuulostavat liian hyviltä. Eli jos autossa olisi vaikka kymmenkertainen määrä kilsoja, niin olisi uskottavampaa...
Todennäköisesti jossainpäin eurooppaa ollut vuokraus/ jonkun yrityksen yhteiskäytössä tms. Ja syystä X jäänyt vähälle ajolle. Onhan tollasia vähänajettuja tapauksia välillä myynnissä, nimenomaa näissä sähköautoissa, etelämpänä kun on noita ”lennosta” vuokrattavia autoja, esim DriveNow tyyppisten palveluiden kautta.
Varmasti kysymällä saa jonkun vastauksen. Automyyjähän on mitä luotettavin tiedon lähde. Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja 4000 km ajetussa sähköautossa on mitä? Ehkä jarrunesteet on kahden vuoden kohdalla pitänyt vaihtaa.
Ehkä kuitenkin lähtisin katsomaan vinin perusteella historiaa eri palveluista. Siis noi kilsathan eivät voi olla totta muuten kuin että auto on seissyt pitkään. Miksi (kolari tai joku sähköauton "ominaisuus" jonka takia jatkuvasti korjaamolla) ja missä (suomi, baltia, muu mikä).
On näitä pieniä kilsoja ihmisillä, jotka käyttävät autoa vain satunnaisiin viikonloppureissuihin. Appiukko on juurikin tällainen tapaus, asuu keskellä stadia ja 2007 Ml 320cdi:n mittariin on saatu 13 vuodessa rullattua 70tkm kun autoa käytetty vaan mökillä käymiseen.
Se ei vaan meille tavallisille tallaajille tunnu järkevältä, että auto ylipäätään pitää omistaa noilla auton tarpeilla, mutta on ihmisiä, joille sillä auton kilometrikustannuksella ei ole lainkaan väliä ja pitää sellaista autoa josta pitää.
Olen Jani "taksi" toivolan nähnyt ainakin tuollaisen ratissa, sillä varmaan enemmän tuli kilsoja taksikortilla kun i3:lla.
Varmasti kysymällä saa jonkun vastauksen. Automyyjähän on mitä luotettavin tiedon lähde. Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja 4000 km ajetussa sähköautossa on mitä? Ehkä jarrunesteet on kahden vuoden kohdalla pitänyt vaihtaa.
Ehkä kuitenkin lähtisin katsomaan vinin perusteella historiaa eri palveluista. Siis noi kilsathan eivät voi olla totta muuten kuin että auto on seissyt pitkään. Miksi (kolari tai joku sähköauton "ominaisuus" jonka takia jatkuvasti korjaamolla) ja missä (suomi, baltia, muu mikä).
Pitää ymmärtää että kaikille auto ei ole pääasiallinen liikkumismuoto, osalla se on tallissa vain joitakin matkoja varten. Mm vanhempani eivät käytä autoa kuin yli 20km matkoihin joita ei kerry vuodessa montaa.
Varmasti kysymällä saa jonkun vastauksen. Automyyjähän on mitä luotettavin tiedon lähde. Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja 4000 km ajetussa sähköautossa on mitä? Ehkä jarrunesteet on kahden vuoden kohdalla pitänyt vaihtaa.
Ehkä kuitenkin lähtisin katsomaan vinin perusteella historiaa eri palveluista. Siis noi kilsathan eivät voi olla totta muuten kuin että auto on seissyt pitkään. Miksi (kolari tai joku sähköauton "ominaisuus" jonka takia jatkuvasti korjaamolla) ja missä (suomi, baltia, muu mikä).
En itse pidä mitenkään mahdottomana että i3 (ilman REx?) olisi ollut jonkun perheen kakkos/kolmosautona kauppakassina, tällöin tuo ~20km/vko ei olisi mikään mahdottomuus.
Tuontiauto kuitenkin ilmeisesti kun ei kilpiä kuvassa/ilmossa, tällöin toki kyllä kaikki on mahdollista auton historiassa.
"kysy lisää myyjältä. 1 omistaja, Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja,"
Varmasti kysymällä saa jonkun vastauksen. Automyyjähän on mitä luotettavin tiedon lähde. Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja 4000 km ajetussa sähköautossa on mitä? Ehkä jarrunesteet on kahden vuoden kohdalla pitänyt vaihtaa.
Ehkä kuitenkin lähtisin katsomaan vinin perusteella historiaa eri palveluista. Siis noi kilsathan eivät voi olla totta muuten kuin että auto on seissyt pitkään. Miksi (kolari tai joku sähköauton "ominaisuus" jonka takia jatkuvasti korjaamolla) ja missä (suomi, baltia, muu mikä).
Minulla olisi myydä saman ikäinen auto jossa vielä vähemmän ajokilometrejä. Mm tämän vuoden seissyt lämpimässä tallissa ajamatta, käynnistetty kerran kk.
Ihan mielenkiintoinen tapaus. Itsekin tässä mietin että olisiko i3 seuraava auto. Sen kun vain voisi uskottavasti vakuuttaa että miten autoon ei ole tullut kuin reilu tuhat kilsaa vuodessa niin tuota voisi harkita.
Eiköhän tuo kysymällä selviäisi...:think
"kysy lisää myyjältä. 1 omistaja, Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja,"
Leave a comment: