On kyllä edustava myyntikuva kun ensimmäisenä lävähtää silmille päin vittua istuvat korinosat, sirppikaaret ja tinabebsit.
Ei ole kuin vaivaiset 10 kiloa liikaa
No ei mitä helv Tuleekohan mainitusta "upea kuntoisesta e30 avosta" kuvat myöhemmin?
Tässä joko haisee sarkasmi joka juontaa juurensa sähköautotopikin kinasteluun tai, makuja kun on monia, viitataan automaattilaatikon puuttumiseen Itse veikkaan ensimmäistä.
Aika "halpa", ollut myynnissä ties kuinka kauan. Penkin lämppärit näyttää puuttuvan, joten liekkö Italian tuonti tms...
Kuitenkin pienet kilsat, niin vois aatella menevän.
1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge
1CB Co2 Content Co2 Umfang
1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration
230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge
2MK M Dct With Drivelogic M Doppelkuppl. Getr. M. Drivelogic
2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung
313 Exterior Mirror Package Aussenspiegelpaket
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend
441 Smokers Package Raucherpaket
459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory
502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage
508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)
521 Rain Sensor Regensensor
522 Xenon Light Xenon-licht
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung
548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
563 Lights Package Lichtpaket
698 Area-code 2 Area-code 2
771 Interior Trim Titanium Shadow Interieurleisten Titan Shadow
775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit
845 Acoustic Belt Warning Akustische Gurtwarnung 855 Language Version Italian Sprachversion Italienisch
863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 884 Italian / On-board Documentation Italienisch / Bordliteratur
8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch.
8SP Cop Control
Italiastahan se.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Aika paljon lakkavikaa
Lähes kaikki tiivisteet vaihdettava
Takaluukkua (ikkuna) ei saa auki
Sisältä kohtuu siisti
Historiasta ei myyjällä tietoa
Käy nätisti
Sähköposti kuumana ja kyselijöitä/ostajia jonoksi joten päätin jättäytyä jonoon, tarjoan sitten 7 kun jono lyhenee jos lyhenee.
Totta kai H/K:t ja tehtaan aurinkolasit puuttuvat, mutta tämä onkin Suomi-auto joka tuli koeajettua tänä aamuna. Pihaan jäi. Omasta mielestäni G20 M Sport -alusta on kovempi kuin vastaava esim. omassa, mutta nuo 19" renkaat kyllä veivät auto suuntaan, joka ei ole enää näköjään omalla kohdalla se päämäärä. Kokonaisuutena on hyvä ja Sport Servotronic jonka taitaa nykyään saada vain M Sport -alustan mukana oli oikein hyvä. Auto oli akustiikkalaseilla varustettuna hyvinkin hiljainen mutta.. Siihen epämukavuuteen väsyi jo vajaassa tunnissa. Joka ikinen kaivonkansi tulee läpi, alkaa aistimaan jo katsomattakin minkälaiset urat ao tiessä on jne.
Jos on LPR suunnassa ja omaa S/M, eikun siis M Sport -tyyppisiä piirteitä, niin tuo on oman budjettirajoitteen sisällä yksi parhaiten varustetuista G20:stä mitä on vastaan tullut. Kuinka monessa Suomi-autossa on nahkasportpenkit sähkösäädöin JA ristiselän tuella (niin bemaria, että joutuu maksamaan extraa molemmista..).
Myyjän mukaan vaihtui liikkeessä uuteen Kia:aan. En voi ihmetellä yhtään.
Mitä sitten nuoren miehen mielevi? No siitä on oma topic naiskauden keskusteluketjussa, mutta autojen puolesta esim. tällainen:
Siisti on mutta hintaa noille kilometreille kyllä liikaa, mieluummin vaikka tämä uudempi vähemmän ajettu, tehokkaampi ja paremmalla sisustalla: https://www.nettiauto.com/bmw/z3/12084675
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Mitä mieltä onko näistä 545 malleista perheen 2. Autoksi? Ei tulisi jokapäiväiseen kaupunkipyöritykseen vaan ennemmin pidemmille reissuille viikonlopuksi. Edessä olisi mukavaa mahtua istumaan vaikka takapenkillä on turvaistuin.
Totta kai H/K:t ja tehtaan aurinkolasit puuttuvat, mutta tämä onkin Suomi-auto joka tuli koeajettua tänä aamuna. Pihaan jäi. Omasta mielestäni G20 M Sport -alusta on kovempi kuin vastaava esim. omassa, mutta nuo 19" renkaat kyllä veivät auto suuntaan, joka ei ole enää näköjään omalla kohdalla se päämäärä. Kokonaisuutena on hyvä ja Sport Servotronic jonka taitaa nykyään saada vain M Sport -alustan mukana oli oikein hyvä. Auto oli akustiikkalaseilla varustettuna hyvinkin hiljainen mutta.. Siihen epämukavuuteen väsyi jo vajaassa tunnissa. Joka ikinen kaivonkansi tulee läpi, alkaa aistimaan jo katsomattakin minkälaiset urat ao tiessä on jne.
Jos on LPR suunnassa ja omaa S/M, eikun siis M Sport -tyyppisiä piirteitä, niin tuo on oman budjettirajoitteen sisällä yksi parhaiten varustetuista G20:stä mitä on vastaan tullut. Kuinka monessa Suomi-autossa on nahkasportpenkit sähkösäädöin JA ristiselän tuella (niin bemaria, että joutuu maksamaan extraa molemmista..).
Myyjän mukaan vaihtui liikkeessä uuteen Kia:aan. En voi ihmetellä yhtään.
Mitä sitten nuoren miehen mielevi? No siitä on oma topic naiskauden keskusteluketjussa, mutta autojen puolesta esim. tällainen:
Ilmeisesti tuontiauto? Onko tällaisia pikkumoottorisia valaita enemmän tarjolla koronarajojen ulkopuolella?
Jos kuvia katsoo tosta G20 se näyttää sille että siihen on liimattu tuninglippaa sun muuta alle.
Lisäksi näyttää varsin matalalta, herää kysymys heti onko sinne laitettu jotkin madallusjouset m-sport jousien tilalle?
Siihen yhdistettynä 19" runflatit, oletan.. voi olla ajonautinto kaukana.
Kiertäsin itse kaukaa jo tuon auton noitten lirpakkeitten takia.
Käys kokeilee 18" normaali pyörillä olevaa autoa missä on M-adaptive suspension. Comfort asetuksella varsin mukava.
Parempi ohjaus tulee vasta M-adaptive suspensionin mukana, aktiiviohjaus siis.
Comment