Joo ei ole minulla ollut, en tiedä mistä sellaisen käsityksen sait?:think
Nämä Juhan M-autot oli aikanaan niitä, mitä juniorina kuolattiin ja mistä omakin ajatus e46 m3:sta lähti.
vähän toi nimimerkki sinne liippas ja asuinpaikka . hienoi pelei molemmat ämmäläiset.
Nokat, katit, putket, softat. Olisiko tästä 372 penkitetty. Alkuperäinen csl-lippa, brembot, Bilstein Pss9 Kellenersin spekseillä. Vakaajatkin taisi siihen aikaan olla. Taitaa olla jotain muutakin, mutta ei muista enää.
Tällä tuli aikoinaan suhteellisen paljon liikuttua Euroopassa, mahtavia tarinoita ja upea auto
ai että antaa hyvän kuvan liikkeestä kun kirjotettu putkeen ilman pilkkuja pisteitä tai mitään vaikka "hieno" auto onkin niin kylläpä rupesi ärsyttämään töissä tässä kattelen foorumia aika vähän tulee tänne höpötystä jospa kohta pääsis kotiin paras aika tavoitella vuaren jokaasena päivänä mitä vittua
Olihan lasiperäinen Civic crx sillä tehokkaammalla 1,6l(?) pannulla "kova peli" siihen aikaan.
Nuorena poikana oli ilo saada omistaa sekä gen1 että gen2 CRX:ät Tuossa gen2 1.6i oli pitkät vaihdevälit, joten 2.vaihteella meni reilun satkun niin kyllähän siinä lähdössä moni jäi ihmettelemään vaikka 0-100km onkin tänä päivänä vaatimaton 7sek mutta 90-luvulla vielä kohtuu kova sana GSi kadetin ohella
Nuorena poikana oli ilo saada omistaa sekä gen1 että gen2 CRX:ät Tuossa gen2 1.6i oli pitkät vaihdevälit, joten 2.vaihteella meni reilun satkun niin kyllähän siinä lähdössä moni jäi ihmettelemään vaikka 0-100km onkin tänä päivänä vaatimaton 7sek mutta 90-luvulla vielä kohtuu kova sana GSi kadetin ohella
Noh, tosiasiassa se 0-100km/h kiihdytys taisi olla luokkaa 8,5sek, mutta ei anneta sen himmentää mukavia muistojasi noilta ajoilta
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Noh, tosiasiassa se 0-100km/h kiihdytys taisi olla luokkaa 8,5sek, mutta ei anneta sen himmentää mukavia muistojasi noilta ajoilta
7.6sek taisi olla jossain spekseissä 131hv CRX:ssä. Kun lisää muistelen, niin -90 autossani taisi olla "parannettu" putkisto, ilmanotto ja joku chippikin. Kyllä niistä ainakin +10hv persdynoa tuli, joten joku kymmenys lähtee pois ajastakin.
Oli miten oli, aika entinen ei koskaan enää palaa ja nyt ajetaan automaatti-audilla
Nuorena poikana oli ilo saada omistaa sekä gen1 että gen2 CRX:ät Tuossa gen2 1.6i oli pitkät vaihdevälit, joten 2.vaihteella meni reilun satkun niin kyllähän siinä lähdössä moni jäi ihmettelemään vaikka 0-100km onkin tänä päivänä vaatimaton 7sek mutta 90-luvulla vielä kohtuu kova sana GSi kadetin ohella
Nuorena poikana oli ilo saada omistaa sekä gen1 että gen2 CRX:ät Tuossa gen2 1.6i oli pitkät vaihdevälit, joten 2.vaihteella meni reilun satkun niin kyllähän siinä lähdössä moni jäi ihmettelemään vaikka 0-100km onkin tänä päivänä vaatimaton 7sek mutta 90-luvulla vielä kohtuu kova sana GSi kadetin ohella
Itsellä oli myös pari del sollia. Toinen semmonen mopompi ja toinen VTI.
Vti:ssähän oli kuin vanhanajan turbo,vtecin ansiosta. Se oli oikein hurja peli ja pysty silloin lähtemään viivalle melkeen minkä auton kanssa vain. Ja intake aiheutti järkyt imuäänet,että sen kuuli jo pitkältä,kun kiekui hulluna😂
Comment