Huutokaupat.com bongailtua II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Saukko
    replied
    Tonnit täynnä. Bongailkaa uusi

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by bmw323it View Post
    Webbisivulla tosiaan lukee 49€ + 4.9% ja 99€ huutajalta. No eipä siinä mitään jos syntyy nopeat kaupat ja vielä huutokauppahurmoksessa hinta kipuaa, niin kaikki voittaa.

Asiasta toiseen: https://huutokaupat.com/3758645/bmw-635-1974

Mites prosenttipeli nykypäivänä menee? Ilmeisesti 525 johon on aikanaan vaihdettu e24 kori, ja sittemmin myös tekniikka. Vieläkö tuollainen on tieliikennekelpoinen? Vieläkö niitä osienvaihtoprosentteja seuraillaan?
    Jaha, tämän näin juuri vajaa kk sitten erään foorumilaisen pihassa. Vahva ei suositus ostolle.

Leave a comment:

• _ville
    replied
    Originally posted by bmw323it View Post
    Webbisivulla tosiaan lukee 49€ + 4.9% ja 99€ huutajalta. No eipä siinä mitään jos syntyy nopeat kaupat ja vielä huutokauppahurmoksessa hinta kipuaa, niin kaikki voittaa.

Mites prosenttipeli nykypäivänä menee? Ilmeisesti 525 johon on aikanaan vaihdettu e24 kori, ja sittemmin myös tekniikka. Vieläkö tuollainen on tieliikennekelpoinen? Vieläkö niitä osienvaihtoprosentteja seuraillaan?
    Kyllähän niitä seurataan. Tästä tapauksesta sen enempää tietämättä yleisellä tasolla korinvaihtopeliin ei voi tehdä enää mitään muutoksia prosenttien valossa.

Leave a comment:

• bmw323it
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Huutokaupat.com soitteli mulle ja halusi mun myynnissä olevan auton huudettavaksi.
    Muuten selitti ummet ja lammet mutta puhelun lopussa hyvin hiljaa sanoi hinnat. Kiinteä ~50€ + 4% kauppasummasta.
    Ei houkuttele.

Leave a comment:

• |foder|
    replied
    Huutokaupat.com soitteli mulle ja halusi mun myynnissä olevan auton huudettavaksi.
    Muuten selitti ummet ja lammet mutta puhelun lopussa hyvin hiljaa sanoi hinnat. Kiinteä ~50€ + 4% kauppasummasta.
    Ei houkuttele.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by Danukos View Post
    15k olis edellinen omistaja sillon 2020 kesällä luopunut. Ja sillä se sen kuulemma myikin johonkin liikkeeseen (tai liikkeen omistajalle).
    Joo-o. Ja tämä peruttu kauppa, josta kirjoitin on käsittääkseni tehty juurikin tuon autokaupan kanssa vuosi sitten ja kirjoittamallani kauppasummalla.

Leave a comment:

• Danukos
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Tietäjien mukaan varsin ruosteessa. Itse en ole autoa nähnyt. Puhe oli 30k kauppasummasta .
    15k olis edellinen omistaja sillon 2020 kesällä luopunut. Ja sillä se sen kuulemma myikin johonkin liikkeeseen (tai liikkeen omistajalle).

Leave a comment:

• N54
    replied
    Tietäjien mukaan varsin ruosteessa. Itse en ole autoa nähnyt. Puhe oli 30k kauppasummasta .
    En tiennytkään, että noin vanhan (ei mikään Ferrari tms kuitenkaan) auton voi rahoittaa osamaksulla. Kahdella edellisellä omistajalla ollut piikissä.

Saako tuosta varustelistan jostain, itse kun yritin niin tuli vain auton perustiedot, mutta ei yksittäisiä lisävarusteita?

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Alustan ruosteista en tiedä, mulle auto kehuttiin ruosteettomana

Leave a comment:

• Danukos
    replied
    Koska ei ollut aito mtech.
    Aivan. Hieno ja ihan kliinihän tuo on. Eikä tuo m50 moottorikaan huononna autoa. Alustan ruosteista en tiedä, mulle auto kehuttiin ruosteettomana

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Siis tuosta e30? Mistä syystä? Mielenkiinnosta kyselen koska tuo yksilö on ollut muutama vuosi sitten myös minun pihassa seisomassa suht tarkassa syynissä.
    Koska ei ollut aito mtech.

Leave a comment:

• jmp2002
    replied
    Muttei aito Mtech.
    Eikä aito m50 e30

Hyvältä ainakin kuvissa näyttää...

Leave a comment:

• Danukos
    replied
    Kaupanpurku vuoden vanhasta kaupasta siitä tuli.
    Siis tuosta e30? Mistä syystä? Mielenkiinnosta kyselen koska tuo yksilö on ollut muutama vuosi sitten myös minun pihassa seisomassa suht tarkassa syynissä.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Kaupanpurku vuoden vanhasta kaupasta siitä tuli.

Leave a comment:

• ritariässä
    replied
    No sit hinnasta lähti 3900€ pois.

Leave a comment:

Working...
X