Huutokaupat.com bongailtua II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jaha, tämän näin juuri vajaa kk sitten erään foorumilaisen pihassa. Vahva ei suositus ostolle.Originally posted by bmw323it View PostWebbisivulla tosiaan lukee 49€ + 4.9% ja 99€ huutajalta. No eipä siinä mitään jos syntyy nopeat kaupat ja vielä huutokauppahurmoksessa hinta kipuaa, niin kaikki voittaa.
Asiasta toiseen: https://huutokaupat.com/3758645/bmw-635-1974
Mites prosenttipeli nykypäivänä menee? Ilmeisesti 525 johon on aikanaan vaihdettu e24 kori, ja sittemmin myös tekniikka. Vieläkö tuollainen on tieliikennekelpoinen? Vieläkö niitä osienvaihtoprosentteja seuraillaan?
Leave a comment:
-
Kyllähän niitä seurataan. Tästä tapauksesta sen enempää tietämättä yleisellä tasolla korinvaihtopeliin ei voi tehdä enää mitään muutoksia prosenttien valossa.Originally posted by bmw323it View PostWebbisivulla tosiaan lukee 49€ + 4.9% ja 99€ huutajalta. No eipä siinä mitään jos syntyy nopeat kaupat ja vielä huutokauppahurmoksessa hinta kipuaa, niin kaikki voittaa.
Mites prosenttipeli nykypäivänä menee? Ilmeisesti 525 johon on aikanaan vaihdettu e24 kori, ja sittemmin myös tekniikka. Vieläkö tuollainen on tieliikennekelpoinen? Vieläkö niitä osienvaihtoprosentteja seuraillaan?
Leave a comment:
-
Webbisivulla tosiaan lukee 49€ + 4.9% ja 99€ huutajalta. No eipä siinä mitään jos syntyy nopeat kaupat ja vielä huutokauppahurmoksessa hinta kipuaa, niin kaikki voittaa.Originally posted by |foder| View PostHuutokaupat.com soitteli mulle ja halusi mun myynnissä olevan auton huudettavaksi.
Muuten selitti ummet ja lammet mutta puhelun lopussa hyvin hiljaa sanoi hinnat. Kiinteä ~50€ + 4% kauppasummasta.
Ei houkuttele.
Leave a comment:
-
Huutokaupat.com soitteli mulle ja halusi mun myynnissä olevan auton huudettavaksi.
Muuten selitti ummet ja lammet mutta puhelun lopussa hyvin hiljaa sanoi hinnat. Kiinteä ~50€ + 4% kauppasummasta.
Ei houkuttele.
Leave a comment:
-
Joo-o. Ja tämä peruttu kauppa, josta kirjoitin on käsittääkseni tehty juurikin tuon autokaupan kanssa vuosi sitten ja kirjoittamallani kauppasummalla.Originally posted by Danukos View Post15k olis edellinen omistaja sillon 2020 kesällä luopunut. Ja sillä se sen kuulemma myikin johonkin liikkeeseen (tai liikkeen omistajalle).
Leave a comment:
-
En tiennytkään, että noin vanhan (ei mikään Ferrari tms kuitenkaan) auton voi rahoittaa osamaksulla. Kahdella edellisellä omistajalla ollut piikissä.Originally posted by Laku View PostTietäjien mukaan varsin ruosteessa. Itse en ole autoa nähnyt. Puhe oli 30k kauppasummasta
.
Saako tuosta varustelistan jostain, itse kun yritin niin tuli vain auton perustiedot, mutta ei yksittäisiä lisävarusteita?
Leave a comment:
Leave a comment: