Totta tuokin, mites sitten bulgaria? Aika eksoottinen tuontimaa mutta onko mitään järkeä edes lähteä yrittämään ja onko kaikki siellä myynnissä olevat aivan pommeja? Hintataso on meinaan aika kohtuullinen eikä ole mitenkää hirveän kaukana jos kanadaan vertaa.
Kaverin toissavuotinen kokemus bulgariasta tiivistettynä ”kaikki tuoreetkin dieselit käy kuin vanhat w123 mersut ja puskee jonkinväristä savua”. Epäili autonpidon olevan valtavirran mielestä turhaa toki hyviä voi löytyä kaikkialta, mutta äkkiseltään tulis olo ettei ole vaivan väärti nämä säästöt. Tuontimaa bulgaria ei ainakaan näy hyvänä jälleenmyyntiarvona suomen päässä..
Jos Bulgaria herättää kysymysmerkkejä auton tuontimaana niin ei se USA / Kanadakaan taida ihan niitä suurimpia riemunkiljahduksia herättää kun monessa tuntuu olevan sitä vaurio / tulvahistoriaa. Jos tuo kurantin auton niin taustatyö kannattaa tehdä hyvin ja kunnollinen dokumentaatio historiastakaan ei takaa välttämättä sitä että auto olisi myydessä yhtä haluttava kun vaikkapa Saksasta tuotu.
Makuasioita, mutta joudun silti kommentoimaan, että manuaali peltikatolla olis itselle totaalinen deal breaker ja veikkaan että myöskin monelle muulle :think
Näihin kun vielä yhdistää eksoottisen tuontimaan niin jälleenmyynti voi olla melko haastavaa.
Makuasioita, mutta joudun silti kommentoimaan, että manuaali peltikatolla olis itselle totaalinen deal breaker ja veikkaan että myöskin monelle muulle :think
Näihin kun vielä yhdistää eksoottisen tuontimaan niin jälleenmyynti voi olla melko haastavaa.
You name it.
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Mitä vikaa manuaalissa ja peltikatossa ? Tuollaisia autoja oli jo ennen sotaa.
Ja: miksi ostajalle ei kelpaa jos halvimmat löytyy suomesta :think
Omasta mielestä ei mitään. Kattoluukku on vielä huonompi kun painoa laitetaan noin ylös autoa lisää. Carboni katto on 5/5. Mutta siis saatavuuden huonous tulee vaan siitä, että suurin osa noista on uutenakin haluttu ostaa hiilikuitukatolla ja automaattina. Oma e93 oli manuaali kun sitä erityisesti itse halusin, mutta myynti oli kyllä todella hankalaa vaikka kaikki oli muuten ihan sata.
Jännä että näitä pitää uittaa Kanadasta. Suomen hintataso on kuitenkin aika kilpailukykyinen vrt. Saksan hintoihin.
Luulisi Kanadassa olevan muutenkin samanlaiset peltiä syövyttävät olosuhteet kuin täälläkin. :think
Suomessa hyvät yksilöt tosi vähissä, mites Ruotsi? Onko suolassa uitettuja ja mielipide ilman navia vai navin kanssa? Japanista tuonti käy jos pysytään overall siinä 50000e budjetissa. Mikäli löytyy hyvä yksilö niin ei ole pois suljettu.
Mielipiteet tästä yksilöstä:
Mutuilen vain, että tämän verran uusi yksilö varmaan tulisi halvimmaksi uittaa vaikkapa Liettuan rekisterin kautta Suomeen. Tietty tämä vaatii kontakteja sieltä päin. Aika turha myönnän
5 vuotta on tullut seurattua Suomen E9x M3 skeneä ja yhden omistanutkin neljän vuoden ajan, ja ei kyllä mitenkään voi sanoa että hyvät yksilöt tosi vähissä. Tälläkin hetkellä useita tutustumisenarvoisia yksilöitä myynnissä, ja lisää tulee ja menee jatkuvasti. Huippuyksilöt häviää Nettiautosta päivässä parissa. Eli ostohousut on syytä olla jalassa yötä päivää. Ja niinkuin aiemmin mainittiinkin, on hintataso Suomessa kohtuullinen. En nää mitään syytä miksi etsiä tätä mallia mistään toiselta puolen maapalloa, kun hyvää tarjontaa eri comboilla löytyy runsaasti max päivän automatkan tai parin tunnin lentomatkan päässä.
Ja tuotahan ei kannata hankkia muulla kuin dct-laatikolla. Hauskuuskerroin on aivan toista luokkaa kuin manuaalilla. Jos epäilyttää, niin käy testaamassa.
Itselle on tärkeää että auto on manuaali, kattoluukku ei liiemmin kuulu tähän autoon mutta on kuitenkin ollut lisävaruste joka maksanut muutaman tuhannen. Carbon ollut ilmainen. Tästä syystä varmaankin otettu 80% carbonilla. Mutta löysin tämän:
Onko tähän mielipiteitä?
Carbonilla katto, manuaali ja muutenkin siisti kuntoinen.
Ainoa asia joka mietityttää on vetokoukun suoja muovin vaihto. Kuulemma alkuperäistä vaikea laittaa takaisin kun kerran otettu pois paikaltaan. Eli onko autoa mahdollisesti hinattu. Löytyisikö Ruotsin mistään tietokannasta tälläistä tietoa? Myyjän mukaan ei ole hänen (2v) omistus aikana hinattu.
Toinen asia on että myyjän mukaan ei ole liiemmin ajettu talvella. Sain kuvia pohjasta ja aika hyvännäköinen on muttei tosin nää juuri missä kunnossa tarkkaan ottaen on. Autoon ei ole vaihdettu kiertokangen laakereita, joten kannattaisikohan öljyt tarkastuttaa Ruotsin puolella ennen ostoa?
Mielipiteitä?
Tämä Suomessa noin 44-46 000e kilvissä jos myyjä ei anna alennusta.
E92 Coupe M3 "Schirmer" 08
ex. E36 Hellrot Coupe 325i M-Sport '94
ex. E36 Coupe 318IS M-Sport '94
Itselle on tärkeää että auto on manuaali, kattoluukku ei liiemmin kuulu tähän autoon mutta on kuitenkin ollut lisävaruste joka maksanut muutaman tuhannen. Carbon ollut ilmainen. Tästä syystä varmaankin otettu 80% carbonilla. Mutta löysin tämän:
Toinen asia on että myyjän mukaan ei ole liiemmin ajettu talvella. Sain kuvia pohjasta ja aika hyvännäköinen on muttei tosin nää juuri missä kunnossa tarkkaan ottaen on. Autoon ei ole vaihdettu kiertokangen laakereita, joten kannattaisikohan öljyt tarkastuttaa Ruotsin puolella ennen ostoa?
Mielipiteitä?
Tämä Suomessa noin 44-46 000e kilvissä jos myyjä ei anna alennusta.
Vilpoiset kesät Ruotsissa, kun "aldrig vinterkörd" ja Defan lohkolämmitin asennettu kuitenkin. Komia laite noin muuten.
Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20
Työn alla: E21 320/6
Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21
Onko tähän mielipiteitä?
Carbonilla katto, manuaali ja muutenkin siisti kuntoinen.
Ainoa asia joka mietityttää on vetokoukun suoja muovin vaihto. Kuulemma alkuperäistä vaikea laittaa takaisin kun kerran otettu pois paikaltaan. Eli onko autoa mahdollisesti hinattu. Löytyisikö Ruotsin mistään tietokannasta tälläistä tietoa? Myyjän mukaan ei ole hänen (2v) omistus aikana hinattu.
Toinen asia on että myyjän mukaan ei ole liiemmin ajettu talvella. Sain kuvia pohjasta ja aika hyvännäköinen on muttei tosin nää juuri missä kunnossa tarkkaan ottaen on. Autoon ei ole vaihdettu kiertokangen laakereita, joten kannattaisikohan öljyt tarkastuttaa Ruotsin puolella ennen ostoa?
Mielipiteitä?
Tämä Suomessa noin 44-46 000e kilvissä jos myyjä ei anna alennusta.
Tuohon hintaanhan sinä saat jo Suomesta LCI-mallin (= esim. uudempi iDrive, led-takavalot, Bluetooth musiikin toistoa varten). Ja jää vielä laittelurahaakin.
Kyllähän nyt autoa voi joutua hinaamaan, ei kai siinä mitään ihmeellistä? Ja jos öljyistä haluat tutkituttaa kk-laakereiden kunnon, pitää tehdä öljyanalyysi ja siinä näyte lähetetään laboratorioon tutkittavaksi. Jos öljynvaihdon yhteydessä tulee metallisilppua ulos, niin silloin on jo peli pelattu ja ongelman kuulee jo käyntiäänessä.
Comment