Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW E92 M3 tuonti Kanadasta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • E39Fin
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2013
    • 1761
    • HKI/Orimattila

    #16
    Originally posted by Antonfrans View Post
    Totta tuokin, mites sitten bulgaria? Aika eksoottinen tuontimaa mutta onko mitään järkeä edes lähteä yrittämään ja onko kaikki siellä myynnissä olevat aivan pommeja? Hintataso on meinaan aika kohtuullinen eikä ole mitenkää hirveän kaukana jos kanadaan vertaa.
    Kaverin toissavuotinen kokemus bulgariasta tiivistettynä ”kaikki tuoreetkin dieselit käy kuin vanhat w123 mersut ja puskee jonkinväristä savua”. Epäili autonpidon olevan valtavirran mielestä turhaa toki hyviä voi löytyä kaikkialta, mutta äkkiseltään tulis olo ettei ole vaivan väärti nämä säästöt. Tuontimaa bulgaria ei ainakaan näy hyvänä jälleenmyyntiarvona suomen päässä..
    Jaguar XF Sportbrake R-sport.
    E39 523iA Oxfordgreen

    Comment

    • Silmaauki
      BTCF Member
      • Jan 2015
      • 1795
      • Turku

      #17
      Löytyiskö Japanista speksit täyttävää ajopeliä?
      E93 335i Aarre, Montego blue
      E90 318i talvipulkka

      Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.

      Comment

      • Taski
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2009
        • 380
        • Tampere

        #18
        Jos Bulgaria herättää kysymysmerkkejä auton tuontimaana niin ei se USA / Kanadakaan taida ihan niitä suurimpia riemunkiljahduksia herättää kun monessa tuntuu olevan sitä vaurio / tulvahistoriaa. Jos tuo kurantin auton niin taustatyö kannattaa tehdä hyvin ja kunnollinen dokumentaatio historiastakaan ei takaa välttämättä sitä että auto olisi myydessä yhtä haluttava kun vaikkapa Saksasta tuotu.
        Erikoismies Tampereen Kauniaisista.

        Comment

        • H3nu
          BTCF Member
          • Feb 2014
          • 252
          • Hämeenlinna

          #19
          Makuasioita, mutta joudun silti kommentoimaan, että manuaali peltikatolla olis itselle totaalinen deal breaker ja veikkaan että myöskin monelle muulle :think
          Näihin kun vielä yhdistää eksoottisen tuontimaan niin jälleenmyynti voi olla melko haastavaa.
          Last edited by H3nu; 19-05-2021, 00:07. Reason: .
          BMW F82 M4 -16
          BMW F20 116d M-sport -14
          Aprilia Dorsoduro 900 -20
          Sea-Doo RXP300RS -16

          Comment

          • janne30
            BTCF Member
            • Apr 2011
            • 2198
            • Vantaa

            #20
            Originally posted by H3nu View Post
            Makuasioita, mutta joudun silti kommentoimaan, että manuaali peltikatolla olis itselle totaalinen deal breaker ja veikkaan että myöskin monelle muulle :think
            Näihin kun vielä yhdistää eksoottisen tuontimaan niin jälleenmyynti voi olla melko haastavaa.
            You name it.
            G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
            E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic


            1 x F20
            3 x E30
            2 x E36
            5 x E46
            3 x E9X

            Comment

            • jr66
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 16425
              • Asikkala

              #21
              Mitä vikaa manuaalissa ja peltikatossa ? Tuollaisia autoja oli jo ennen sotaa.

              Ja: miksi ostajalle ei kelpaa jos halvimmat löytyy suomesta :think

              Comment

              • AlpinWeiss
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2007
                • 927
                • West coast

                #22
                Originally posted by jr66 View Post
                Mitä vikaa manuaalissa ja peltikatossa ? Tuollaisia autoja oli jo ennen sotaa.

                Ja: miksi ostajalle ei kelpaa jos halvimmat löytyy suomesta :think

                Omasta mielestä ei mitään. Kattoluukku on vielä huonompi kun painoa laitetaan noin ylös autoa lisää. Carboni katto on 5/5. Mutta siis saatavuuden huonous tulee vaan siitä, että suurin osa noista on uutenakin haluttu ostaa hiilikuitukatolla ja automaattina. Oma e93 oli manuaali kun sitä erityisesti itse halusin, mutta myynti oli kyllä todella hankalaa vaikka kaikki oli muuten ihan sata.
                MBCLK240 -02
                E36 318 -93
                E46 320 Ci -01
                E46 330 CiA -01
                E60 520i -04
                E93 325i -07
                F36 420xi -16

                Comment

                • Kusilaitu
                  BTCF Member
                  • Sep 2010
                  • 704
                  • Seinäjoki

                  #23
                  Jännä että näitä pitää uittaa Kanadasta. Suomen hintataso on kuitenkin aika kilpailukykyinen vrt. Saksan hintoihin.
                  Luulisi Kanadassa olevan muutenkin samanlaiset peltiä syövyttävät olosuhteet kuin täälläkin. :think
                  ♦♦♦ Pohjanmaa Connection ♦♦♦

                  Comment

                  • Antonfrans
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2016
                    • 103
                    • Turku

                    #24
                    Suomessa hyvät yksilöt tosi vähissä, mites Ruotsi? Onko suolassa uitettuja ja mielipide ilman navia vai navin kanssa? Japanista tuonti käy jos pysytään overall siinä 50000e budjetissa. Mikäli löytyy hyvä yksilö niin ei ole pois suljettu.
                    Mielipiteet tästä yksilöstä:
                    E92 Coupe M3 "Schirmer" 08

                    ex. E36 Hellrot Coupe 325i M-Sport '94
                    ex. E36 Coupe 318IS M-Sport '94

                    Comment

                    • ///Joonas
                      Bimmer Rookie
                      • Feb 2013
                      • 187
                      • Göteborg

                      #25
                      Mutuilen vain, että tämän verran uusi yksilö varmaan tulisi halvimmaksi uittaa vaikkapa Liettuan rekisterin kautta Suomeen. Tietty tämä vaatii kontakteja sieltä päin. Aika turha myönnän
                      .

                      Comment

                      • Reeperbahn
                        BTCF Member
                        • May 2012
                        • 602
                        • EFOU

                        #26
                        Originally posted by Antonfrans View Post
                        Suomessa hyvät yksilöt tosi vähissä
                        5 vuotta on tullut seurattua Suomen E9x M3 skeneä ja yhden omistanutkin neljän vuoden ajan, ja ei kyllä mitenkään voi sanoa että hyvät yksilöt tosi vähissä. Tälläkin hetkellä useita tutustumisenarvoisia yksilöitä myynnissä, ja lisää tulee ja menee jatkuvasti. Huippuyksilöt häviää Nettiautosta päivässä parissa. Eli ostohousut on syytä olla jalassa yötä päivää. Ja niinkuin aiemmin mainittiinkin, on hintataso Suomessa kohtuullinen. En nää mitään syytä miksi etsiä tätä mallia mistään toiselta puolen maapalloa, kun hyvää tarjontaa eri comboilla löytyy runsaasti max päivän automatkan tai parin tunnin lentomatkan päässä.

                        Ja tuotahan ei kannata hankkia muulla kuin dct-laatikolla. Hauskuuskerroin on aivan toista luokkaa kuin manuaalilla. Jos epäilyttää, niin käy testaamassa.
                        Last edited by Reeperbahn; 25-05-2021, 09:16.
                        -BMW M3 -09
                        -MB E320 Coupe -94
                        -MB E250 CGI -10
                        -Husqvarna R320 -14

                        Comment

                        • BMW525Xda
                          BTCF Member
                          • Feb 2014
                          • 8681
                          • Xxxxxx

                          #27
                          Tässähä olisi uudenkarhea kohtuuhintaan ja hienolla väriyhdistelmällä.




                          +90
                          Last edited by BMW525Xda; 25-05-2021, 08:22.

                          Comment

                          • Antonfrans
                            Bimmer Rookie
                            • Mar 2016
                            • 103
                            • Turku

                            #28
                            Itselle on tärkeää että auto on manuaali, kattoluukku ei liiemmin kuulu tähän autoon mutta on kuitenkin ollut lisävaruste joka maksanut muutaman tuhannen. Carbon ollut ilmainen. Tästä syystä varmaankin otettu 80% carbonilla. Mutta löysin tämän:



                            Onko tähän mielipiteitä?
                            Carbonilla katto, manuaali ja muutenkin siisti kuntoinen.
                            Ainoa asia joka mietityttää on vetokoukun suoja muovin vaihto. Kuulemma alkuperäistä vaikea laittaa takaisin kun kerran otettu pois paikaltaan. Eli onko autoa mahdollisesti hinattu. Löytyisikö Ruotsin mistään tietokannasta tälläistä tietoa? Myyjän mukaan ei ole hänen (2v) omistus aikana hinattu.

                            Toinen asia on että myyjän mukaan ei ole liiemmin ajettu talvella. Sain kuvia pohjasta ja aika hyvännäköinen on muttei tosin nää juuri missä kunnossa tarkkaan ottaen on. Autoon ei ole vaihdettu kiertokangen laakereita, joten kannattaisikohan öljyt tarkastuttaa Ruotsin puolella ennen ostoa?
                            Mielipiteitä?

                            Tämä Suomessa noin 44-46 000e kilvissä jos myyjä ei anna alennusta.
                            E92 Coupe M3 "Schirmer" 08

                            ex. E36 Hellrot Coupe 325i M-Sport '94
                            ex. E36 Coupe 318IS M-Sport '94

                            Comment

                            • e36coupe
                              Bimmer Fanatic
                              • Jan 2004
                              • 719
                              • Nokia

                              #29
                              Originally posted by Antonfrans View Post
                              Itselle on tärkeää että auto on manuaali, kattoluukku ei liiemmin kuulu tähän autoon mutta on kuitenkin ollut lisävaruste joka maksanut muutaman tuhannen. Carbon ollut ilmainen. Tästä syystä varmaankin otettu 80% carbonilla. Mutta löysin tämän:




                              Toinen asia on että myyjän mukaan ei ole liiemmin ajettu talvella. Sain kuvia pohjasta ja aika hyvännäköinen on muttei tosin nää juuri missä kunnossa tarkkaan ottaen on. Autoon ei ole vaihdettu kiertokangen laakereita, joten kannattaisikohan öljyt tarkastuttaa Ruotsin puolella ennen ostoa?
                              Mielipiteitä?

                              Tämä Suomessa noin 44-46 000e kilvissä jos myyjä ei anna alennusta.

                              Vilpoiset kesät Ruotsissa, kun "aldrig vinterkörd" ja Defan lohkolämmitin asennettu kuitenkin. Komia laite noin muuten.
                              Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20

                              Työn alla: E21 320/6
                              Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21

                              Comment

                              • Reeperbahn
                                BTCF Member
                                • May 2012
                                • 602
                                • EFOU

                                #30
                                Originally posted by Antonfrans View Post
                                https://www.blocket.se/annons/skane/..._sald/95453426

                                Onko tähän mielipiteitä?
                                Carbonilla katto, manuaali ja muutenkin siisti kuntoinen.
                                Ainoa asia joka mietityttää on vetokoukun suoja muovin vaihto. Kuulemma alkuperäistä vaikea laittaa takaisin kun kerran otettu pois paikaltaan. Eli onko autoa mahdollisesti hinattu. Löytyisikö Ruotsin mistään tietokannasta tälläistä tietoa? Myyjän mukaan ei ole hänen (2v) omistus aikana hinattu.

                                Toinen asia on että myyjän mukaan ei ole liiemmin ajettu talvella. Sain kuvia pohjasta ja aika hyvännäköinen on muttei tosin nää juuri missä kunnossa tarkkaan ottaen on. Autoon ei ole vaihdettu kiertokangen laakereita, joten kannattaisikohan öljyt tarkastuttaa Ruotsin puolella ennen ostoa?
                                Mielipiteitä?

                                Tämä Suomessa noin 44-46 000e kilvissä jos myyjä ei anna alennusta.
                                Tuohon hintaanhan sinä saat jo Suomesta LCI-mallin (= esim. uudempi iDrive, led-takavalot, Bluetooth musiikin toistoa varten). Ja jää vielä laittelurahaakin.

                                Kyllähän nyt autoa voi joutua hinaamaan, ei kai siinä mitään ihmeellistä? Ja jos öljyistä haluat tutkituttaa kk-laakereiden kunnon, pitää tehdä öljyanalyysi ja siinä näyte lähetetään laboratorioon tutkittavaksi. Jos öljynvaihdon yhteydessä tulee metallisilppua ulos, niin silloin on jo peli pelattu ja ongelman kuulee jo käyntiäänessä.
                                -BMW M3 -09
                                -MB E320 Coupe -94
                                -MB E250 CGI -10
                                -Husqvarna R320 -14

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎