No jos tuolle ois tehty oikeasti jotain korjaavia toimenpiteitä niin saattas olla hinta jollain hullulla tavalla perusteltavissa mutta maalipinta näyttää samealta, midistä palanu lamppu ja pikseleitä hävinnyt, penkin nahkoja ei oo huollettu koskaan, ratti melko rytö, verhoilut repsottaa, sivuvilkut väärinpäin, heijastimet liimattu takapuskuriin, etupuskurin listat haalistuneet yms. Jos se oikeasti on ruosteeton niin hyvä aihio mutta tuo hinta, kiinnostais tietää paljonko ovat itse maksaneet
Tästä on ruennu vikoja häviämään vuoden aikana aika hyvin, edellisestä ilmotuksesta lainattua:
"Auto leimattu viimeksi 2016 syyskuussa huomautuksitta. Sitten seisonut useamman vuoden. Kori on hyvä. Auto vuotaa jäähdytysnestettä jostain. Auto on siisti ja hyvin pidetyn oloinen. Lakkapinta on halkeillut ympäri autoa, mutta saa ehkä siistittyä myllyttämällä?"
Ilmeisesti lakkapinta korjas itse itsensä.
Vielä tätä edellisessä ilmotuksessa oli maininta laatikkoviasta, ja siitä että kone syö/vuotaa öljyä+tiputtaa jäähdytinnestettä. Hintakin oli 2000€ millä ei menny kaupas
Sehän on katsastettu ja jäähdytin vaihdettu. Jospa lakkapintakin on myllytetty ja muut viat korjattu? Mikä syy kitinään? Omaani en tuohon hintaan myisi mistään hinnasta.
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Ex-saabistina ei kyllä voi kun ihmetellä näitä, silloin 2000-luvun alkupuolella 5k€ turbosatkun piti olla jo hinnakkaasti viritetty tai alkup. Aero, kuten omani oli. Ja se meni 4.4k€:oon kun itse oli sen 5k€ maksanut.. Tuossa ei ole edes takapuskurin koristelistaa enää, se kun on aika osumisherkkä. No, ei se hullu ole joka pyytää jne jne.
Itse haluaisin tällaisen mittariston. Selkeämpi kuin oma digiviritys.. vaikka tämäkin on digiviritys.
On kuvia kontista, konehuoneesta ja takapenkeistä mutta myyjä itsekin häpeää niin paljon etupenkkejä, ettei niistä kehtaa kuvan kuvaa ilmoitukseen laittaa
Ex-saabistina ei kyllä voi kun ihmetellä näitä, silloin 2000-luvun alkupuolella 5k€ turbosatkun piti olla jo hinnakkaasti viritetty tai alkup. Aero, kuten omani oli. Ja se meni 4.4k€:oon kun itse oli sen 5k€ maksanut.. Tuossa ei ole edes takapuskurin koristelistaa enää, se kun on aika osumisherkkä. No, ei se hullu ole joka pyytää jne jne.
Itse haluaisin tällaisen mittariston. Selkeämpi kuin oma digiviritys.. vaikka tämäkin on digiviritys.
URL=https://www.nettiauto.com/bmw/530/11878520
Taitaa noiden OG-satkujen hinnat olla "tosisaabistien" keskuudessa aika korkeat nykypäivänä. Hyvää Aeroa saako enää alle kymppitonnin? Selkeää klassikon statusta.
Samaa sarjaa MK1/2 Golfien, W123/4 Mersujen, kaikkien 80-luvun bemareiden jne.kanssa.
Taitaa noiden OG-satkujen hinnat olla "tosisaabistien" keskuudessa aika korkeat nykypäivänä. Hyvää Aeroa saako enää alle kymppitonnin? Selkeää klassikon statusta.
Samaa sarjaa MK1/2 Golfien, W123/4 Mersujen, kaikkien 80-luvun bemareiden jne.kanssa.
Saabeissa on monta hyvää puolta, mutta ruosteenkestävyys ei kuulu näihin. Edessä, takana ja sivuissa oli monta paikkaa missä rauta yhtyi happeen. Kyllähän näitä uustuotiin 2000-luvun alkupuolella useitakin, mutta silloin pussihousut katselivat mieluiten 96:ia ja ehkä 99:jä, rahakkaammat saabistit halusivat turbottaa vieläkin enemmän ja uudemmat 93:t ja 95:t nyt tarjosivat enemmän, tonnareista puhumattakaan. Lisäksi vähän samaa kuin M Sporttien kanssa täällä, "eihän se oo ku ruuvata korisarjaa ja madaltaa, äkkiäkös se on tehty". No, vitsi piilikin siinä, että Saabit eivät koskaan olleet halpoja ja Aero-merkki perässä varsinkin 84-90 maksoi vieläkin lisää.. Moni on ruostunut pois ja loput tuunattu piloille.
Bongaus, josta on pakko lainata myyntitekstiä: "sammaleen alla ihan ok maalipinta.
On kuvia kontista, konehuoneesta ja takapenkeistä mutta myyjä itsekin häpeää niin paljon etupenkkejä, ettei niistä kehtaa kuvan kuvaa ilmoitukseen laittaa
Onks niissä peruslättänöissä edes mitään kuvaamisen arvoista? Kaikki tietää että ne on ihan kakkapenkit.
G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment