Joo,se on yleensä sillä sekunnilla,kun saa oman auton kaupaksi,niin häviää kaikki potentiaaliset vekottimet nettiautosta.
Ja sitten hommaa jonkun ei niin kivan ja sama ruljanssi viimeistään 1/2v päästä.
Miten on mahdollista, ettei kukaan ole vieläkään ostanut tätä LHD tuplaturbo Supraa?
Pienet kilsat, ilmeisesti hyvä huoltohistoria, fiksu hinta..
Ainoa mikä saattaa hiertää on automaattivaihteisto, mutta tuo on ollut myynnissä varmaan vuoden jo :think
Last edited by 325TI; 18-08-2021, 18:59.
Reason: Typo
Miten on mahdollista, ettei kukaan ole vieläkään ostanut tätä LHD tuplaturbo Supraa?
Pienet kilsat, ilmeisesti hyvä huoltohistoria, fiksu hinta..
Ainoa mikä saattaa hiertää on automaattivaihteisto, mutta tuo on ollut myynnissä varmaan vuoden jo :think
Taitaa tässä maassa olla aika pienet markkinat 50k€ harraste autoille. Varsinkin kun manuaali postiautoja saa huomattavasti halvemmalla.
Miten on mahdollista, ettei kukaan ole vieläkään ostanut tätä LHD tuplaturbo Supraa?
Pienet kilsat, ilmeisesti hyvä huoltohistoria, fiksu hinta..
Ainoa mikä saattaa hiertää on automaattivaihteisto, mutta tuo on ollut myynnissä varmaan vuoden jo :think
Taitaa tässä maassa olla aika pienet markkinat 50k€ harraste autoille. Varsinkin kun manuaali postiautoja saa huomattavasti halvemmalla.
Manuaalina saattaisi mennä mutta automaattina tuo on lähinnä lihavan amerikkalaisen unelma, ts ei kiinnosta euroharrastajaa yhtään enempää kuin manuaali postiautotkaan. Urheiluauton tekee vaihteisto, manuaali.
Miten on mahdollista, ettei kukaan ole vieläkään ostanut tätä LHD tuplaturbo Supraa?
Pienet kilsat, ilmeisesti hyvä huoltohistoria, fiksu hinta..
Ainoa mikä saattaa hiertää on automaattivaihteisto, mutta tuo on ollut myynnissä varmaan vuoden jo :think
Takapuskuri eri sävyllä ja kuskin puolen muovipala takarenkaan edessä. Onkohan tuo kuskin ovi vähän auki vai irvistääkö oikeasti kiinni ollessaan..Ihme sekoilua jakoremmin vaihdossa, Saksassa merkattu 2014 vaihdetuksi ja Suomessa 2015.
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Manuaalina saattaisi mennä mutta automaattina tuo on lähinnä lihavan amerikkalaisen unelma, ts ei kiinnosta euroharrastajaa yhtään enempää kuin manuaali postiautotkaan. Urheiluauton tekee vaihteisto, manuaali.
Tässä oma näkemykseni syille:
- hinta
- väri
- automaatti
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
"Huom. Auto on AVK:n omistama (vaihdettu etupuskuri, konepelti)"
AVK on kuopattu jo aikoja sitten, tuokin on ollut jo Copartin omistama Ja yhtä tuollaista "pieni keulapusu, vain vähän muoviosia vaihdettu" kävin katsomassa ja paljastui lähes tuulilasiin asti kasaan vedetyksi...
Comment