65tkm ja jakoketju on jo vaihdettu. Tulee mieleen yksi autoliikkeen myyjä, joka puhelimessa alkoi oikein kimittämään 160tkm ajetussa F20 kun kysyin mahdollisesta ketjunvaihdosta, että "ei näissä tarvii koskaan ketjua vaihtaa enkä ole kuullut kenenkään vaihtaneen!"
ei kyllä uskalla ikipäivänä laittaa omaa myyntiin nettiautoon ku heti on täällä syynissä
Tää minusta onki naurettava asia näissä topiceissa jo useamman vuoden seuranneena. Niin kauan, kun joku foorumilainen ei itse myy mitään, niin se on joko ihan liian isolla pyynnillä, tai jotain muuta vastaavaa moitittavaa. Sitten ku myydään omaa msportattua E39 niin on sitten nii priimaa, että huhhuh!
On kyllä mielenkiintoinen ilmoitus tuo...Ei mitään mainintaa Individual nahoista ja kojelaudan nahkasomisteista tai M-alustapaketista mutta Jäähdyttimen säleikön mustat pitkittäisrimat ja Aurinkolippa peilillä on kyllä muistettu mainita!
Ei voi kuin ihmetellä miten käsittämättömiä ilmoituksia autoliikkeet tekevät. Eikö heidän pitäisi olla alan ammattilaisia? Usein saa hämmästellä miten hurjan pitkä lista itsestäänselviä asioita viitsitään kirjata ilmoitukseen. Ehkä huvittavimpia oli kun lamborghini uruksen lisävarusteeksi oli eräs liike kirjannut ohjaustehostimenNuo sinunkin mainitsemat ovat kyllä aika älyttömiä, kertoo varmaan jotain myyjän ammattitaidosta
Ei voi kuin ihmetellä miten käsittämättömiä ilmoituksia autoliikkeet tekevät. Eikö heidän pitäisi olla alan ammattilaisia? Usein saa hämmästellä miten hurjan pitkä lista itsestäänselviä asioita viitsitään kirjata ilmoitukseen. Ehkä huvittavimpia oli kun lamborghini uruksen lisävarusteeksi oli eräs liike kirjannut ohjaustehostimenNuo sinunkin mainitsemat ovat kyllä aika älyttömiä, kertoo varmaan jotain myyjän ammattitaidosta
Ei ne niitä itse naputtele. Koko homma on automatisoitu ja softa kaivaa varustelistan jostain tietokannasta tms.
Jos itse tekisivät ilmoitukset, niin ei niillä muuta tekemistä siellä olisikaan.
Ei ne niitä itse naputtele. Koko homma on automatisoitu ja softa kaivaa varustelistan jostain tietokannasta tms.
Jos itse tekisivät ilmoitukset, niin ei niillä muuta tekemistä siellä olisikaan.
Näinhän se on...mutta ei nyt varmaan tämmöinen isompi liike siitä konkkaan menisi jos edes jonkun palkkaisivat tarkistelemaan näitä ilmoituksia ettei tulisi tämmöisiä ihan älyvapaita "varuste"listauksia. Tai sitten että järkeistäisivät vähän tuota tietokantaansa.
Näitä kun näkee ihan tämän tästä.
Joku alalla oleva varmaan osaa kertoa mistä nuo tiedot kaivetaan, mutta tuskin on autotalon oma järjestelmä, jos kyseessä ei ole merkin edustus. Miesvoimalla ei ilmoitusten tekemisessä olisi mitään järkeä. Isoilla taloilla olisi monen päivän viive ennen kuin ilmoitus ilmestyisi nettiin ja huonolla tuurilla yhtä pitkä ennen kuin poistuu sieltä. Plus muut virheet mitä niihin tulisi.
Tuo on myös eräänlainen myynti kikka. Saadaan kiinnostuneet asiakkaat ottamaan yhteyttä ja kyselemään myynnissä olevasta autosta. Tällä tavalla saadaan kaupan käynnille kasvot ja asiakkaalle tulee matalampi kynnys tulla paikan päälle.
Nettiauto antaa ainakin suoraan osan varusteista valmiiksi rekkarin perusteella. Eli jos käytettyä myydessä aikaisempi myyjä on kämmännyt ilmoituksen kanssa niin todennäköisesti seuraavatkin kämmää.
Comment