Tulin tänne kertomaan, että jälleen nappi suoritus Aeromotorsilta! Tilatut kamat oli mitä piti ja tuli jälleen parissa-kolmessa päivässä ja tietysti parhaaseen hintaan!
et o tätä huomannu esim. aeron sivuilla? lopusta voikin kiittää sitten googlea.
TecDoc ei automaattisesti tarkoita samaa kuin Autodoc, se on käsittääkseni vain heidänkin hyödyntämä digitaalinen varaosaluettelo.
Aero Motors Oü on kuitenkin ihan Virolainen yritys ja onnistuvat kyllä yleensä saamaan tuotteet matkaan nopeammin kun esim. autodoc.fi joka poikkeuksetta kestää viikon.
Tulin tänne kertomaan, että jälleen nappi suoritus Aeromotorsilta! Tilatut kamat oli mitä piti ja tuli jälleen parissa-kolmessa päivässä ja tietysti parhaaseen hintaan!
Täällä sama, tilauksia takana jo yli 15 eikä vielä ikinä ole ollut moitittavaa.
TecDoc ei automaattisesti tarkoita samaa kuin Autodoc, se on käsittääkseni vain heidänkin hyödyntämä digitaalinen varaosaluettelo.
juu sitä en just meinannukkaa, vaan lähinnä siihen "varjosivu" kommenttiin se vain oli,
koska on niin yleisesti käytössä oleva katalogi, että aerokin sitä käyttää.
Aero Motors Oü on kuitenkin ihan Virolainen yritys ja onnistuvat kyllä yleensä saamaan tuotteet matkaan nopeammin kun esim. autodoc.fi joka poikkeuksetta kestää viikon.
yep.
edit: itsellä 20 tilausta historiassa. niist yks peruutettu, ja ainakin kolmes muus ois ollu sanomist.
pari reklamaatiota ensimmäisis tilauksis jaksoin tehdä, ja ne hoitu kyl iha ok.
juu sitä en just meinannukkaa, vaan lähinnä siihen "varjosivu" kommenttiin se vain oli,
koska on niin yleisesti käytössä oleva katalogi, että aerokin sitä käyttää.
"Varjosivu" -kommentilla ei ollut mitään tekemistä TecAlliancen kanssa.
Onko kenelläkään kokemuksia autonvaraosat24.fi? Sieltä näyttäisi saavan renkaita varsin sopivasti.
Mä ostin kesärenkaat tuolta. Ei ollu ongelmia, mutta samalla kyydillä heittivät mulle jonku toisen tyypin renkaat.
Soittelin sille niin sillä oli ongelmia, oli palauttanu ne mutta renkaat oli lähteny sitte takas suomeen, joku pidempi keissi tais olla.
Mun mielestä autodoc/autonvaraosat24 on samat hinnat. Yleensä jos sieltä oon ostamassa pidän aplikaatiossa kamat ostoskorissa, katon koriin päivittäin ja ostan kun alennukset on muuttunu 32-37%
Kirjoitus hetkellä mulla alet -34% eli ostaa voisi
Sama mistä tilaa niin isolla prosentilla rahat menee partex globalille vitalijin taskuun.
Vaihteeksi taas Aeromotorsille tilaus sisään viime torstaina 1:30 ja nyt oli ovella, lähti päivän myöhässä luvatusta perjantaista mutta muuten liikkui rivakasti. Pakattu moitteettomasti.
Tilasin ti 7.6. aamupäivällä, ke 8.6. matkalla ja pe 10.6. klo 11.36 noudettavissa Postin pisteeltä. Ok pakattu ja oikein kamat. Ei huono !
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
- Aeromotorsista aamupäivän puolella tilatut tavarat noudettavana seuraavana päivänä (!!!) PostNordin lokerosta
- Motointegratorista 40 litraa öljyä kotiovelle about viikossa
Aeromotors kaikki muuten ok, mutta tein tuoreimman tilauksen saadakseni parin autoon liian ohuiden jarrulevyjen sijaan kahdelle uudelle. Yksi löytyy omasta takaa, mistään ei saa tilattua edukkaasti paria sille.. paitsi
Aeromotorsilla sitten oli luettelossa yksi kpl. No. Tilasin, myöhemmin peruivat ja tarjosivat toista vaihtoehdoksi, vaihdoin. No sitten peruivat senkin. Tässä 1 viikko vääntöä kerkesi kulua kun lähettivät aina sähköpostia. Avauduin tuosta ja lopen koko lähetys tuli ilman sitä jarrulevyä.
Ja juuri sen takia päätin tilauksen tehdä Aerolta.
Palautin taannoin Moog-merkkisen raidetangon, tossa muutama kk sitten 400km ajettuna, koska oli löysä, nyt sain siitä hyvityksen. Hyvitys jotain 16.9e tms. Kuljetuksia ei tullut, vaikka olen siitä kuitin lähettänyt kahteen kertaan firmalle "Aero Motors OÜ suorittaa em. palautusmaksut"
EDIT: Ilmeisesti kolmas kuitin lähettäminen toimi, aikoivat nyt hyvittää summan.
Siis kaikki yleensä aina ok, hyvin pakattuja tuotteita, mutta en tiedä meneekö tämä jonkin kielimuurin piikkiin joskus.
Viimeisin vastaus tuohon oli "Unfortunately, more brake discs are available in pairs, we can offer this product BS-5611. (4pcs)"
Ois kiva jos tämä voisi edes joskus mennä niin kuin elokuvissa
Last edited by Jarger; 02-07-2022, 14:19.
Reason: Päivitetty
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Comment