Autodoc meni mulla pannaan. Toimittivat viivästyneesti tuotteen joka oli väärän automalliin tehty ja ihan piraattikamaa, kun maksaa laatutuotteesta esim parista Henkelin tiivisteestä 30€, niin ei halua saada sopimatonta 0,30€ "honket" tiivistesarjaa joka on ihan eri automalliin tehty ja vääränmallisia. Oikealla logolla tehty tarra liimattu päälle kohtaan missä lukee et mihin automalleihin osa käy, mutta kuitenkin nevahööd "Honket" logoja muuten paketti pullollaan.
Tietenkin reklamointi sähköpostitse oli alkuun täysin hyödytöntä ja vaativat reilusti kuvia mitkä toimitin ja sit kun ne oli toimitettu ni asia sivuutettiin ja koitettiin jankata muista asioista. Otin sitten luottoyhtiön mukaan, aloin soitella autodogille puheluja jotka nauhoitan ja muuta mukavaa. Ekalla kerralla tuli luuria korvaan mutta toka jo oli hyvin neuvotteleva. Nyt on palautustarra sähköpostissa mutta kun ei ole tarratulostinta niin pyysin vielä että saisiko saman oikeana tarrana kirjekuoressa tänne. Kun kerran ei hyvällä niin sitten...
Eihän näistä hermojen ja ajankäytön takia kannattaisi vääntää vaan heittää vain tuotteet roskiin, mutta periaate on periaate ja verkkokaupan lainsäädäntö on kaikille sama. Asiakkaalle toimitettu tuote pitää olla samaa merkkiä ja mallia kuin nettikaupassa myyty tuote. Ja sitten muilla liikkeillä on yleensä printattu tarra palautuksen varalle mukana jo automaattisesti, koska heille tuotteen voi palauttaa vaikka se ois vain makuasiasta kiinni, kuten verkkokaupassa on mahdollista palauttaa. Autodoc taitaa tietää että he toimittavat paljon tuoteväärennöksiä ja vääriä tuotteita, joten siksi reklamaatioprosessi on tehty mahdollisimman vaikeaksi.
Tietenkin reklamointi sähköpostitse oli alkuun täysin hyödytöntä ja vaativat reilusti kuvia mitkä toimitin ja sit kun ne oli toimitettu ni asia sivuutettiin ja koitettiin jankata muista asioista. Otin sitten luottoyhtiön mukaan, aloin soitella autodogille puheluja jotka nauhoitan ja muuta mukavaa. Ekalla kerralla tuli luuria korvaan mutta toka jo oli hyvin neuvotteleva. Nyt on palautustarra sähköpostissa mutta kun ei ole tarratulostinta niin pyysin vielä että saisiko saman oikeana tarrana kirjekuoressa tänne. Kun kerran ei hyvällä niin sitten...
Eihän näistä hermojen ja ajankäytön takia kannattaisi vääntää vaan heittää vain tuotteet roskiin, mutta periaate on periaate ja verkkokaupan lainsäädäntö on kaikille sama. Asiakkaalle toimitettu tuote pitää olla samaa merkkiä ja mallia kuin nettikaupassa myyty tuote. Ja sitten muilla liikkeillä on yleensä printattu tarra palautuksen varalle mukana jo automaattisesti, koska heille tuotteen voi palauttaa vaikka se ois vain makuasiasta kiinni, kuten verkkokaupassa on mahdollista palauttaa. Autodoc taitaa tietää että he toimittavat paljon tuoteväärennöksiä ja vääriä tuotteita, joten siksi reklamaatioprosessi on tehty mahdollisimman vaikeaksi.
Comment