Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XXXVIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TheRipper
    Bimmer Enthusiast
    • May 2012
    • 4978
    • Paimio

    Originally posted by janne30 View Post
    Laita numero nii pistän pari kuvaa siitä penkistä
    Ei tarvitse.
    Mutta kannattaa yksi siihen ilmoitukseen kyllä laittaa mielestäni.
    En minä varmasti maailmassa ainoa ole kenelle rikkinäinen penkki voi olla deal breaker ja helposti tulee semmoinen tuntuma jos ei kuvaa ole.

    Hieno auto on ei siinä mitään ja tuo väri on aivan tautisen hieno sanoo täällä "asiantuntijat" mitä tahansa.
    F10 523iA 2010

    Ex: E39 528iA 1997
    Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
    Ex: E65 745iA 2003
    Ex: E46 318i 1998
    Ex: E34 525iA 1989

    Comment

    • BMW525Xda
      BTCF Member
      • Feb 2014
      • 8681
      • Xxxxxx

      Avokuumeeseen helpotusta, on niin pervon näköinen että menee jo hienon puolelle.



      Kuvia keskinäytöstä riitttää, hyvin on nollattu kaikki huoltokoodit
      Last edited by BMW525Xda; 13-01-2022, 10:37.

      Comment

      • Petri.Kekkonen
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2006
        • 7397
        • Oulu

        Originally posted by BMW525Xda View Post
        Avokuumeeseen helpotusta, on niin pervon näköinen että menee jo hienon puolelle.

        https://www.nettiauto.com/cadillac/allante/11555331
        Nyt on kyllä hieno! Oonkohan koskaan nähny tätä edes kuvassa. Kojelaudasa paljon KITT 2000 -tyyliä. Matala katto taas tuo mieleen tämän: https://www.nettiauto.com/volvo/262/12326980
        E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
        E39 523i M Sport '00, Titansilber

        Comment

        • van cleef
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2006
          • 1889
          • 01830

          Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
          Nyt on kyllä hieno! Oonkohan koskaan nähny tätä edes kuvassa. Kojelaudasa paljon KITT 2000 -tyyliä. Matala katto taas tuo mieleen tämän: https://www.nettiauto.com/volvo/262/12326980
          Allante oli sellainen logistinen painajainen. Erikoisvalmisteisella jumbolla korit Italiasta Detroitiin...
          Last edited by van cleef; 13-01-2022, 11:19.
          ...

          Comment

          • Wespa
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2016
            • 1832
            • Karjaa

            Allante on ihan hienon näköinen, mutta 4,5l padasta vaivaiset 200 hepoa ja vielä etuvetoinen..
            E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
            Porsche 944 -86 (DE)
            Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

            Comment

            • Juhaska
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2007
              • 3983
              • Suomi

              Allante vaikuttaa olevan varma valinta, jos haluaa menettää harrastamisen mukavuuden ja jopa elämisen halun, sitä ruuvatessa.

              Erikoinen laitos, mutta ei kyllä monikaan ole autoa kehunut.
              ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

              Comment

              • Reeperbahn
                BTCF Member
                • May 2012
                • 602
                • EFOU

                Originally posted by Juhaska View Post
                Allante vaikuttaa olevan varma valinta, jos haluaa menettää harrastamisen mukavuuden ja jopa elämisen halun, sitä ruuvatessa.
                Joo voi S85:nenkin tuntua ton jälkeen ihan järkivalinnalta

                Tunteeko joku tämän 135:sen taustoja?

                -BMW M3 -09
                -MB E320 Coupe -94
                -MB E250 CGI -10
                -Husqvarna R320 -14

                Comment

                • Haatainen
                  BTCF Member
                  • Jul 2009
                  • 1451
                  • Tampere

                  Originally posted by Wespa View Post
                  Allante on ihan hienon näköinen, mutta 4,5l padasta vaivaiset 200 hepoa ja vielä etuvetoinen..
                  Auto on mielenkiintoisen näköinen, ja voisi kuvitella niitä hepoja noin suuresta myllystä pikkuvaivalla löytyvän vähän lisääkin.

                  Vetotavalle vaan ei voi kovin helposti mitään eikä sen kanssa kyllä pystyisi elää
                  Alla:
                  E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
                  E24 635Csi -84 Polaris metallic

                  Ennenkin on ollut autoja

                  Comment

                  • samulis
                    BTCF Member
                    • Nov 2004
                    • 440
                    • Helsinki

                    Originally posted by Wespa View Post
                    Allante on ihan hienon näköinen, mutta 4,5l padasta vaivaiset 200 hepoa ja vielä etuvetoinen..
                    Ei se +200hp kasarin lopun jenkistä mikään huono suoritus ollut, seitkytluvun etuvetoisesta ja 8.2 litraisesta Eldoradon koneesta puhkuttiin huikeat 190hp @ 3600rpm (huippuvääntö 480Nm tuli 2000rpm). Tehot hiihteli aika syvässä lamassa noihin aikoihin.
                    Allanté sai viimeisenä vuonna piristysruiskeeena käsikranaattina tunnetun Northstar:in keulalleen.


                    De Tomaso Pantera
                    Näiden arvon nousua en ymmärrä, jos vertaa vaikka Lotuksen keskimoottorisiin jotka on oikeasti hyviä ajaa ja joiden arvo tuntuu laahaan iän kaiken.
                    Last edited by samulis; 13-01-2022, 18:42.
                    ex:e46 328Ci, e36 318Ti

                    Comment

                    • van cleef
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2006
                      • 1889
                      • 01830

                      Aika historiatonta väittää allantea jotenkin alitehoiseksi. 80-luvulla ei V8-koneita hirveän moni autonvalmistaja rakentanut, mutta jos tsekataan vaikka vastaavien stuttgartilaisten tehoja, niin s 420 taisi olla joku 220 hv. Näin niinkuin verrokiksi.
                      ...

                      Comment

                      • TheRipper
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2012
                        • 4978
                        • Paimio

                        Joo kyllähän 200hp 80-luvulla ihan hyvä saavutus oli varsinkin ns. normaalissa autossa.
                        Ja tuo matala viritysastehan vaan teki sen että moottorit kestivät ihan toisella tavalla kuin nykyään.
                        F10 523iA 2010

                        Ex: E39 528iA 1997
                        Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
                        Ex: E65 745iA 2003
                        Ex: E46 318i 1998
                        Ex: E34 525iA 1989

                        Comment

                        • Zeta
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2004
                          • 7513
                          • Kotona



                          Tässä olisi F20:seen suhteellisen harvinainen varuste eli kattoluukku
                          -
                          Käyttöautona: F20
                          Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
                          Myydään: HP 14" kannettava **90e**
                          -

                          Comment

                          • Wespa
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2016
                            • 1832
                            • Karjaa

                            Originally posted by van cleef View Post
                            Aika historiatonta väittää allantea jotenkin alitehoiseksi. 80-luvulla ei V8-koneita hirveän moni autonvalmistaja rakentanut, mutta jos tsekataan vaikka vastaavien stuttgartilaisten tehoja, niin s 420 taisi olla joku 220 hv. Näin niinkuin verrokiksi.
                            Tokihan noin, itse vain ajattelin sitä pienempää stuttgartilaista jonka kasikoneesta (4,7l) irtosi jo vuonna 1980 300 kaakkia. eikä sekään ollut mitenkään äärimmilleen viritetty (purkat tasan 10).
                            E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
                            Porsche 944 -86 (DE)
                            Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

                            Comment

                            • van cleef
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2006
                              • 1889
                              • 01830

                              Kahden maailman suurimman luksusautovalmistajan kasien vertailu on huomattavasti mielekkäämpää, kuin puhtaan erikoisautovalmistajan. Ennen Detroitin pysyvää "kahville" lähtöä (CAFE-normit), ekaa öljykriisiä ja ikäviä oikeudenkäyntejä taisteltiin veristä hevosvoimasotaa myös ylähyllyn tuotteiden osalta. Standard of the World oli mainoslauseena puolen vuosisadan ajan ja Euroopassa ei pystytty ollenkaan vastaamaan näihin:

                              ...

                              Comment

                              • Heguli 31
                                BTCF Member
                                • Oct 2004
                                • 9997
                                • KVLA

                                Itse en ko.Fiiusta maksaisi tästä puoliakaan,vaikka tulisi suoraa tehtaan linjalta ulos. Näissä ei ole muuta hyvää,kuin halvat varaosat. Ja yleensä niitä kuluu paljon:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎