Onko takana spacerit vanteissa, vai miksi ne näyttää istuvan niin eriparisesti vaikka lienee alkuperäisvanteet?
Taitaapi olla. Mulla on M2:ssa samalla tavalla: takana 12 mm lätyt, ja eteen ei pysty edes 5 mm lättyjä laittamaan kun raapisi renkaat kuopissa kaariin.
Taitaa olla tuo ABS boksi samanmoinen kaikissa tuon ikäisissä. Toistaiseksi ilman vikaa 25v ja 360+tkm. Ja pamahtaa heti ensi kerralla kun auton starttaa, kun tän sanoo
Luulen että tuo GM automaatti on ihan ok jos siihen vaihdellaan vähintään 60tkm välein öljyt. Omassa X5 se oli rempattu 400tkm kohdalla toiseen kertaan (liian alispeksattu raskaaseen autoon ja väännöille) ja E39 saman koneen kanssa 450tkm ajeltunakin tuli koettua remppaamattomana (venttiilipöydästä ei tietoa, ei ainakaan merkitty ollut minnekään), ja vielä pelasi hienosti
Muistan kuinka aikoinaan 2010 E39 ostaessa luin varotteluita, että "ei kannata koskea prefaceliftiin, pitää olla uudempi paremmilla sähköillä, preface on sähkövikoja" ja kuinkas ollakaan, eipä noita ole näkynyt vieläkään. Toki joku E60 on eri auto, mutta nämä FL ja pre-FL jutut on aina kissanperse juttuja, paitsi hintalisän osalta.
E60 kohdalla tuossa on kyllä oikeasti vähän totuutta mukana. Muutamat tutut säästänyt ja ostanu pre-lci:n ja paininut. Kuulemma E60 on paska auto. Itsellä kilsoja paljon ajetuilla E60 facelifteillä alla +400tkm ilman hirveää takkuilua.
E39 pre-lci:n ainut varsinainen heikkous lienee se abs-boksi. Muuten harmina lähinnä vanhentunut automaattilaatikko, joka tuoreemmassa on jo ihan ok toimiva.
Muistan kuinka aikoinaan 2010 E39 ostaessa luin varotteluita, että "ei kannata koskea prefaceliftiin, pitää olla uudempi paremmilla sähköillä, preface on sähkövikoja" ja kuinkas ollakaan, eipä noita ole näkynyt vieläkään. Toki joku E60 on eri auto, mutta nämä FL ja pre-FL jutut on aina kissanperse juttuja, paitsi hintalisän osalta.
Ajattelin laittaa tännekin, kun tuli vastaan. Jos joku sattumoisin on tuota jo katellut. Total loss jenkeissä kolarin takia. Hyvät kaupat ollut, jos 5000 taalalla tuon on joku huutanut.
Kysellääs täälläkin, eli Onko näistä kellään mitään tietoa? :think Kuuskympin tilalle tarvis tilavempi kulkine saada, ja mielessä ollu 535d e61, x5 e70 tai f10/11, mutta budjetti ei veny, ku hinnat alkaen äffiin
Ei ole näistä tietoa mutta X5 tuntuisi olevan ainakin huollettu.
Tuo ViaCarin yksilö taitaa olla pre-LCI joten siihen en koskisi.
Mäntsälän 535kin on asiallinen mutta kovat on kilsat vs. hintapyynti
Leave a comment: