Nettiautosta bongailtua XXXIX

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petri.Kekkonen
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 7468
    • Oulu



    Hintaa on vieläkin vaikka paljon rullattu.

    Originally posted by peki111 View Post
    Olen jo pitkään ihmetellyt mikä noissa e9x maksaa verrattuna e6x? Johtuuko se tuosta e6x möhköydestä vai onko tuossa e9x jotain spesiaalia?
    Ei varmasti ole mitään spesiaalia E9x, meteliä ja epämukavuutta lienee enemmän ja jos sen laskee sporttisuudeksi niin ehkä se joitain kiinnostaa. Itellä E60 oli pitkään kiikarissa, mutta vuosien varrella kriteerit sen verran tiukkeni että ei sitten löytyny sopivaa eli 535i LCI M Sport manuaalia niin E92 oli tyytyminen.
    E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
    E39 523i M Sport '00, Titansilber

    Comment

    • Zeta
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7573
      • Kotona



      Pienet kilsat ja moottori just rempattu niin tässä voisi olla mukava peli vielä pitkäksi aikaa. Mutta tottakai kun on R32 niin on vielä hintaakin
      -
      Käyttöautona: F20
      Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
      Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
      -

      Comment

      • ruupanen
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2006
        • 5169
        • Joensuu

        Originally posted by Zeta View Post
        https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/12712716

        Pienet kilsat ja moottori just rempattu niin tässä voisi olla mukava peli vielä pitkäksi aikaa. Mutta tottakai kun on R32 niin on vielä hintaakin
        On noi ihan karmeen kalliita ylläpitää. Olkoon vaikka kone tehty, mutta koko ajan riittää kaikkea muutakin "kivaa". Yhden omistin ja toista erikoisempaa VAG konsernin vehettä ei kyllä mulle tule enää koskaan. Äänet on kivat ja DSG vaihtaa kyllä mukavan nopeasti, mutta normiajossa taas rasittava. Kulutus on kyllä karsea. Luulis että tehoa ois tuplat, vaikka softattu E61 530d näyttää jo perävaloja.

        1-sarjalaisen kuume alkaa taas tulla: https://www.nettiauto.com/bmw/125/12573036
        E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

        Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

        Comment

        • Kusilaitu
          BTCF Member
          • Sep 2010
          • 706
          • Seinäjoki



          Imolarot M-Sport E39 kolmannelta omistajalta.
          Kuskin ovi maalattu, jonka takia on eri sävyinen kuin muu auto.
          Ruostetta kuskin etulokarissa ja takaluukun alareunassa.
          Lakkaa lähtenyt isolta alueelta takaluukun päältä.
          Pohja hiekkapuhallettu ja massattu edellisen omistajan toimesta.

          Meinasin jo hakea, mutta eri värinen ovi alkoi häiritsemään.
          ♦♦♦ Pohjanmaa Connection ♦♦♦

          Comment

          • Laku
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2007
            • 17571
            • Turku

            Originally posted by Kusilaitu View Post
            https://www.nettiauto.com/bmw/523/12823687

            Imolarot M-Sport E39 kolmannelta omistajalta.
            Kuskin ovi maalattu, jonka takia on eri sävyinen kuin muu auto.
            Ruostetta kuskin etulokarissa ja takaluukun alareunassa.
            Lakkaa lähtenyt isolta alueelta takaluukun päältä.
            Pohja hiekkapuhallettu ja massattu edellisen omistajan toimesta.

            Meinasin jo hakea, mutta eri värinen ovi alkoi häiritsemään.
            Mikä tässä oli pyyntihinta? Näyttää olevan nyt pois myynnistä.
            Näillä mennään:
            - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
            - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
            - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
            - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


            Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

            Comment

            • rizzo
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2007
              • 5420
              • Oulu

              Originally posted by Laku View Post
              Mikä tässä oli pyyntihinta? Näyttää olevan nyt pois myynnistä.
              Olikohan 6900 €.

              Comment

              • jaskap
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2010
                • 531
                • Finland Rovaniemi

                Tuosta bemun korvaaja. Ei jakopäähuolia.
                e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
                e32 750 iA -88 DoubleSex.
                Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.

                Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
                e32 735 1/18
                e34 M5 1/18
                e24 635 Csi 1/18
                e9 3.0 CSi 1/18
                e31 850 Csi

                Comment

                • ritariässä
                  BTCF Member
                  • Jan 2006
                  • 3701
                  • Raisio

                  Originally posted by jaskap View Post
                  Tuosta bemun korvaaja. Ei jakopäähuolia.
                  https://www.nettiauto.com/trabant/601/12619250

                  Näistäkin loput pilattiin Volkkarin koneilla.

                  Comment

                  • jaskap
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2010
                    • 531
                    • Finland Rovaniemi

                    Originally posted by ritariässä View Post
                    Näistäkin loput pilattiin Volkkarin koneilla.
                    Se oli Warre se, joka sai nokalleen VAGinan. Nää mielestäni säilyivät aromipesinä loppuun asti.
                    e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
                    e32 750 iA -88 DoubleSex.
                    Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.

                    Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
                    e32 735 1/18
                    e34 M5 1/18
                    e24 635 Csi 1/18
                    e9 3.0 CSi 1/18
                    e31 850 Csi

                    Comment

                    • ritariässä
                      BTCF Member
                      • Jan 2006
                      • 3701
                      • Raisio

                      Originally posted by jaskap View Post
                      Se oli Warre se, joka sai nokalleen VAGinan. Nää mielestäni säilyivät aromipesinä loppuun asti.


                      1989–1991
                      Trabant 601 breaking through the wall in 1989, Checkpoint Charlie
                      Two-door sedan with a man standing behind it
                      Trabant 1.1 with VW Polo four-stroke engine

                      In mid-1989, thousands of East Germans began loading their Trabants with as much as they could carry and drove to Hungary or Czechoslovakia en route to West Germany–the so-called "Trabi Trail". Many had to get special permission to drive their Trabants into West Germany. The cars did not meet West German emissions standards and polluted the air at four times the European average.[23]

                      A licensed version of the Volkswagen Polo engine replaced the Trabant's two-stroke engine, the result of a trade agreement between East and West Germany. The first prototypes were built in 1988, with pre-series cars appearing in 1989, but series production only began in May 1990 - By which time the two German states had already agreed to reunification. The locally built EA111-series engine was given the model code BM 820 by the East Germans; the plant also made 1.3-liter versions for the Wartburg 1.3 (BM 860) and the Barkas utility vehicle (BM 880).[24] The model, the Trabant 1.1, also had minor improvements to its brake and signal lights, a renovated grille, and MacPherson struts instead of a leaf-spring-suspended chassis.

                      By April 1991, after only eleven months, the Trabant 1.1 was discontinued. In total, 3.7 million Trabant vehicles had been produced.[25] However, it soon became apparent that there was no place for the Trabant in a reunified German economy. Its inefficient, labour-intensive production line had only survived thanks to government subsidies.

                      The Zwickau factory in Mosel (where the Trabant was manufactured) was sold to Volkswagen AG; the rest of the company became HQM Sachsenring GmbH. Volkswagen redeveloped the Zwickau factory into a centre for engine production; it also produces some Volkswagen Golfs and Passats.

                      Comment

                      • topiiz
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2011
                        • 329
                        • Rovaniemi



                        Nyt on hieno sisusta.
                        e61 530xd Msport Lci

                        Comment

                        • ritariässä
                          BTCF Member
                          • Jan 2006
                          • 3701
                          • Raisio

                          Originally posted by topiiz View Post
                          Peruslättänät, yök.

                          Comment

                          • VilleP
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2003
                            • 2344
                            • Vantaa

                            Originally posted by topiiz View Post
                            Oli varmaan sarkasmia. Melko yököttävä värien sekamelska.
                            F11 530xd LCI
                            S2 Avant

                            Comment

                            • jaskap
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2010
                              • 531
                              • Finland Rovaniemi

                              Originally posted by ritariässä View Post
                              1989–1991
                              Trabant 601 breaking through the wall in 1989, Checkpoint Charlie
                              Two-door sedan with a man standing behind it
                              Trabant 1.1 with VW Polo four-stroke engine

                              In mid-1989, thousands of East Germans began loading their Trabants with as much as they could carry and drove to Hungary or Czechoslovakia en route to West Germany–the so-called "Trabi Trail". Many had to get special permission to drive their Trabants into West Germany. The cars did not meet West German emissions standards and polluted the air at four times the European average.[23]

                              A licensed version of the Volkswagen Polo engine replaced the Trabant's two-stroke engine, the result of a trade agreement between East and West Germany. The first prototypes were built in 1988, with pre-series cars appearing in 1989, but series production only began in May 1990 - By which time the two German states had already agreed to reunification. The locally built EA111-series engine was given the model code BM 820 by the East Germans; the plant also made 1.3-liter versions for the Wartburg 1.3 (BM 860) and the Barkas utility vehicle (BM 880).[24] The model, the Trabant 1.1, also had minor improvements to its brake and signal lights, a renovated grille, and MacPherson struts instead of a leaf-spring-suspended chassis.

                              By April 1991, after only eleven months, the Trabant 1.1 was discontinued. In total, 3.7 million Trabant vehicles had been produced.[25] However, it soon became apparent that there was no place for the Trabant in a reunified German economy. Its inefficient, labour-intensive production line had only survived thanks to government subsidies.

                              The Zwickau factory in Mosel (where the Trabant was manufactured) was sold to Volkswagen AG; the rest of the company became HQM Sachsenring GmbH. Volkswagen redeveloped the Zwickau factory into a centre for engine production; it also produces some Volkswagen Golfs and Passats.
                              Ei saakeli. Nyt oli aukko sivistyksessä. Näitä ei ole varmaankaan moni nähnyt.
                              Kun VW ja Trabant yhtyvät, lopputulos voi olla vain hyvä.
                              e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
                              e32 750 iA -88 DoubleSex.
                              Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.

                              Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
                              e32 735 1/18
                              e34 M5 1/18
                              e24 635 Csi 1/18
                              e9 3.0 CSi 1/18
                              e31 850 Csi

                              Comment

                              • jaskap
                                Bimmer Fanatic
                                • Aug 2010
                                • 531
                                • Finland Rovaniemi

                                Siitä kahvirahalla ministeritason kyytiä.
                                e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
                                e32 750 iA -88 DoubleSex.
                                Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.

                                Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
                                e32 735 1/18
                                e34 M5 1/18
                                e24 635 Csi 1/18
                                e9 3.0 CSi 1/18
                                e31 850 Csi

                                Comment

                                Working...
                                X