Olen jo pitkään ihmetellyt mikä noissa e9x maksaa verrattuna e6x? Johtuuko se tuosta e6x möhköydestä vai onko tuossa e9x jotain spesiaalia?
Ei varmasti ole mitään spesiaalia E9x, meteliä ja epämukavuutta lienee enemmän ja jos sen laskee sporttisuudeksi niin ehkä se joitain kiinnostaa. Itellä E60 oli pitkään kiikarissa, mutta vuosien varrella kriteerit sen verran tiukkeni että ei sitten löytyny sopivaa eli 535i LCI M Sport manuaalia niin E92 oli tyytyminen.
Pienet kilsat ja moottori just rempattu niin tässä voisi olla mukava peli vielä pitkäksi aikaa. Mutta tottakai kun on R32 niin on vielä hintaakin
On noi ihan karmeen kalliita ylläpitää. Olkoon vaikka kone tehty, mutta koko ajan riittää kaikkea muutakin "kivaa". Yhden omistin ja toista erikoisempaa VAG konsernin vehettä ei kyllä mulle tule enää koskaan. Äänet on kivat ja DSG vaihtaa kyllä mukavan nopeasti, mutta normiajossa taas rasittava. Kulutus on kyllä karsea. Luulis että tehoa ois tuplat, vaikka softattu E61 530d näyttää jo perävaloja.
Imolarot M-Sport E39 kolmannelta omistajalta.
Kuskin ovi maalattu, jonka takia on eri sävyinen kuin muu auto.
Ruostetta kuskin etulokarissa ja takaluukun alareunassa.
Lakkaa lähtenyt isolta alueelta takaluukun päältä.
Pohja hiekkapuhallettu ja massattu edellisen omistajan toimesta.
Meinasin jo hakea, mutta eri värinen ovi alkoi häiritsemään.
Imolarot M-Sport E39 kolmannelta omistajalta.
Kuskin ovi maalattu, jonka takia on eri sävyinen kuin muu auto.
Ruostetta kuskin etulokarissa ja takaluukun alareunassa.
Lakkaa lähtenyt isolta alueelta takaluukun päältä.
Pohja hiekkapuhallettu ja massattu edellisen omistajan toimesta.
Meinasin jo hakea, mutta eri värinen ovi alkoi häiritsemään.
Mikä tässä oli pyyntihinta? Näyttää olevan nyt pois myynnistä.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Se oli Warre se, joka sai nokalleen VAGinan. Nää mielestäni säilyivät aromipesinä loppuun asti.
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Se oli Warre se, joka sai nokalleen VAGinan. Nää mielestäni säilyivät aromipesinä loppuun asti.
1989–1991
Trabant 601 breaking through the wall in 1989, Checkpoint Charlie
Two-door sedan with a man standing behind it
Trabant 1.1 with VW Polo four-stroke engine
In mid-1989, thousands of East Germans began loading their Trabants with as much as they could carry and drove to Hungary or Czechoslovakia en route to West Germany–the so-called "Trabi Trail". Many had to get special permission to drive their Trabants into West Germany. The cars did not meet West German emissions standards and polluted the air at four times the European average.[23]
A licensed version of the Volkswagen Polo engine replaced the Trabant's two-stroke engine, the result of a trade agreement between East and West Germany. The first prototypes were built in 1988, with pre-series cars appearing in 1989, but series production only began in May 1990 - By which time the two German states had already agreed to reunification. The locally built EA111-series engine was given the model code BM 820 by the East Germans; the plant also made 1.3-liter versions for the Wartburg 1.3 (BM 860) and the Barkas utility vehicle (BM 880).[24] The model, the Trabant 1.1, also had minor improvements to its brake and signal lights, a renovated grille, and MacPherson struts instead of a leaf-spring-suspended chassis.
By April 1991, after only eleven months, the Trabant 1.1 was discontinued. In total, 3.7 million Trabant vehicles had been produced.[25] However, it soon became apparent that there was no place for the Trabant in a reunified German economy. Its inefficient, labour-intensive production line had only survived thanks to government subsidies.
The Zwickau factory in Mosel (where the Trabant was manufactured) was sold to Volkswagen AG; the rest of the company became HQM Sachsenring GmbH. Volkswagen redeveloped the Zwickau factory into a centre for engine production; it also produces some Volkswagen Golfs and Passats.
1989–1991
Trabant 601 breaking through the wall in 1989, Checkpoint Charlie
Two-door sedan with a man standing behind it
Trabant 1.1 with VW Polo four-stroke engine
In mid-1989, thousands of East Germans began loading their Trabants with as much as they could carry and drove to Hungary or Czechoslovakia en route to West Germany–the so-called "Trabi Trail". Many had to get special permission to drive their Trabants into West Germany. The cars did not meet West German emissions standards and polluted the air at four times the European average.[23]
A licensed version of the Volkswagen Polo engine replaced the Trabant's two-stroke engine, the result of a trade agreement between East and West Germany. The first prototypes were built in 1988, with pre-series cars appearing in 1989, but series production only began in May 1990 - By which time the two German states had already agreed to reunification. The locally built EA111-series engine was given the model code BM 820 by the East Germans; the plant also made 1.3-liter versions for the Wartburg 1.3 (BM 860) and the Barkas utility vehicle (BM 880).[24] The model, the Trabant 1.1, also had minor improvements to its brake and signal lights, a renovated grille, and MacPherson struts instead of a leaf-spring-suspended chassis.
By April 1991, after only eleven months, the Trabant 1.1 was discontinued. In total, 3.7 million Trabant vehicles had been produced.[25] However, it soon became apparent that there was no place for the Trabant in a reunified German economy. Its inefficient, labour-intensive production line had only survived thanks to government subsidies.
The Zwickau factory in Mosel (where the Trabant was manufactured) was sold to Volkswagen AG; the rest of the company became HQM Sachsenring GmbH. Volkswagen redeveloped the Zwickau factory into a centre for engine production; it also produces some Volkswagen Golfs and Passats.
Ei saakeli. Nyt oli aukko sivistyksessä. Näitä ei ole varmaankaan moni nähnyt.
Kun VW ja Trabant yhtyvät, lopputulos voi olla vain hyvä.
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment