Plaidille ei ole ilmoitettu edes hintaa vielä Euroopassa, että jos sellaiseen törmää täälläpäin, niin todennäköisimmin rahdattu jenkeistä Eurooppaan ja rahastetaan sillä, kun ei täältä saa vielä jollain 180k hinnoilla. Täällä voit tilata auton 100€ varausmaksua vastaan ja auto tulee joskus. Jenkkien sivuilla lukee Plaidille lähtöhinnaksi on laitettu 129k$ ja siihen sitten mieluinen väri, vanteet ja autopilotin versio päälle.
Jenkkihinta on paljon alle Euroopan. Esim Y Perf on +$60k (us) ja Suomessa 74k€. Nopeesti tuo $129k on jo lähtönä yli 150k€.
Tietysti, jos mulukunjatketta kaipaa, valinta on kehnohko. Omaan silmään tuo sattuu hyvin. Kalliita vain ovat.
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Tää E28 on mun entinen. Siihen on kansiremppa tehty Febi/bilstein nokalla ja keinuilla + säätöpalat jne. Yläpään tiivisteet uusittu samalla. Ei oo mun tekemä remppa, joten siitä en kummemmin tiedä. Ostin auton aikoinaan Kangasalta, ja kotimatkalla meni tosiaan kansipahvi. Mun aikana tuota vasenta etukulmaa ei ollu mällätty, mutta nyt näyttää puskuri ja lokari olevan melko hyvin solmussa. Helmat tohon on vaihdettu uudet, ja muuten tais olla ihan ok koriltaan.
Eihän tuo nyt mikään mahdottomuus ole millään tavoin.
On niitä ollut myynnissä saksassa vanhoja takseja joilla reilussa parissa vuodessa menty 500tkm.
Jos on yrittäjä ihastunut autoonsa ja pitänyt sitä vähän tavallista pidempään niin muutamassa vuodessa nuo kaksi milliä on saanut täyteen...ja tuo sentään jo 20 vuotta vanha peli.
Ja nyt on jo hauskaa että sisustan kunnosta sanotaan että on liian hyvässä kunnossa näin paljon ajetuksi! Yleensähän se menee ihan toisin päin! :think
Eihän tuo nyt mikään mahdottomuus ole millään tavoin.
On niitä ollut myynnissä saksassa vanhoja takseja joilla reilussa parissa vuodessa menty 500tkm.
Jos on yrittäjä ihastunut autoonsa ja pitänyt sitä vähän tavallista pidempään niin muutamassa vuodessa nuo kaksi milliä on saanut täyteen...ja tuo sentään jo 20 vuotta vanha peli.
Ja nyt on jo hauskaa että sisustan kunnosta sanotaan että on liian hyvässä kunnossa näin paljon ajetuksi! Yleensähän se menee ihan toisin päin! :think
Paljonhan noita millin tai pari ajettuja on oikeasti Suomessa 😅? Kun katsoi reilu kymmen vuotta sitten miten puhki kuluneita mersuja, audeja ja bemareita kuljetettiin ex työpaikallani Suomeen Saksasta ja mittarissa oli aina se 130-150tkm. Oikeat kilsat oli tuplat tai triplat ja nyt ajettu Suomessa reilusti lisää päälle.
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Hieno Meihemin koeajovideo tuolle Mersulle. Varmaan huollettu aika raakasti noille kilsoille. En tiedä näkyykö kilsat kuin pahasti sitten alle päin.
Tuo Alpina-lookin Bemari, no... Mielestäni siisti. Ja noissa on se että noita on hankalempi löytää, uusia autojahan saa kaupasta. Noissa arvo ei laske, toisin kuin uusissa. Paska sijoitus on näistä toinen, eikä se ole tuollainen.
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Kieltämättä.
Ei oikein sovi tuo valtaisa mustan määrä kaveriksi tuohon autoon.
Jotenkin omaan silmään ihan liian amis tuon hintaluokan autoksi.
Ja jos se Ferrarin värin mainostus on niin kova juttu, eikö olisi jo sama laittaa aito moinen, arvokin säilyis paremmin kuin tuossa.
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Nyt on pakko sanoa että joko ilmoitus on tehty 5 promillen humalassa tai sitten haiskahtaa joltain ulkomaan kusetukselta koko homma...ja ei yhtään sisäkuvaa mikä vähän viittaa kusetukseen myöskin...
Comment