memebuy23buy

Nettiautosta bongailtua XXXIX

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laku
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    Itsellä tyssäisi tuon auton kohdalla ulkoväriin, kilometrilukemaan ja manuaalivaihteistoon.

    Tämä avo on ollut pitkään kaupan.


    Hienon näköinen ja maltillisilla kilometreillä, mutta saudituonti vailla huoltohistoriaa sai omat ostohalut karisemaan. Toki jos olisi ajatus pitää auto lopun ikää niin tarkasti tutkittuna ostotilanteessa ois tollaisessa varmasti paljon ///M3:sta jäljellä, mutta itsestä ei ollut tätä autoa ostamaan.
    Oliko tämä se sama, josta joku foorumilainen kirjoitteli ja laittoi kuvia, kun toi maahan?

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by Jookuj View Post
    https://m.nettiauto.com/bmw/m3/12868...unt=5&vifNav=Y

    Mikä on kun ei mene tällänen yksilö kaupaks? Pelottaako kilometrit?
    Jos kunnolla huollettu niin tuntuis olevan ihan kopakka peli, ainaki kuvissa näyttää hyvältä.
    Itsellä tyssäisi tuon auton kohdalla ulkoväriin, kilometrilukemaan ja manuaalivaihteistoon.

    Tämä avo on ollut pitkään kaupan.


    Hienon näköinen ja maltillisilla kilometreillä, mutta saudituonti vailla huoltohistoriaa sai omat ostohalut karisemaan. Toki jos olisi ajatus pitää auto lopun ikää niin tarkasti tutkittuna ostotilanteessa ois tollaisessa varmasti paljon ///M3:sta jäljellä, mutta itsestä ei ollut tätä autoa ostamaan.

    Leave a comment:


  • Kräki
    replied
    Originally posted by Jookuj View Post
    https://m.nettiauto.com/bmw/m3/12868...unt=5&vifNav=Y

    Mikä on kun ei mene tällänen yksilö kaupaks? Pelottaako kilometrit?
    Jos kunnolla huollettu niin tuntuis olevan ihan kopakka peli, ainaki kuvissa näyttää hyvältä.
    Juu,ei kyllä tulisi mieleenkään maksaa 22k tuommoisesta. 12k tuntuisi jo kipakalta.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    +300tkm mittarissa hillitsee aina autokuumetta.

    Leave a comment:


  • Jookuj
    replied


    Mikä on kun ei mene tällänen yksilö kaupaks? Pelottaako kilometrit?
    Jos kunnolla huollettu niin tuntuis olevan ihan kopakka peli, ainaki kuvissa näyttää hyvältä.

    Leave a comment:


  • Jookuj
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    https://nettiauto.com/ford/transit/1...nt=10&vifNav=Y

    Kaveri olisi vaihtamassa työautoa tällaiseen uudempaan ransvestiittiin.
    Muutamalla tutulla tällasia lyhyellä korilla ja mittaristo on vähän väliä (3-4 kertaa vuodessa) kuin joulukuusen valot.
    Otanta sinänsä pieni mutta onko tollaset tavannu oikeasti olla ihan paskoja?

    Kriteerit uudelle työpakulle: tollanen oikeasti pitkä koppi, alle 50tkm ajettu ja takaveto.

    Tulee olemaan aina lastattuna täyteen, eli koppi tyhjänä ei ajoa ollenkaan. Siksi pitkä kun täytyy mahtua 3m kanttikone.

    Mitähän mietteitä? Ettei ihan paskaan sortuisi.
    70tkm tollasella tuli ajeltua, adblue järjestelmään vaihdettiin aika paljon hilppeitä kerta rysäyksellä ja kerran vaihdettiin turbo, muuta mainittavaa ei ole ollut.

    Leave a comment:


  • AnttiJuhani
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    No onhan nuo aikamoisia asiavirheitä "turbomoottori" ja "m-sportti" :think
    No on vain siinä käynyt lapsus.

    Leave a comment:


  • Juhaska
    replied


    Tästä teipit pois, niin olisi heti paljon parempi.:think
    Hintaan en osaa kantaa ottaa, mutta ehkä hieman toiveajattelua mukana...



    Tässä oikea klassikko, mutta keskeneräinen projekti, jonka kyllä toivoisi olevan vakio...

    Mutta lienee ensimäinen tai ainakin ensinmäisiä autoja maailmassa, josta sai todella helposti lisää tehoa ulos ja näin ollen vakioita autoja ei helpolla löydä tai sitten hinta karkaa taivaisiin.

    Vähän sama, kuin suurinosa nykyisistä ahdetuista BMW malleista, että jotain viriä löytyy suuresta osasta yksilöistä mitä on kaupan ja varsinkin mistä takuu on jo ummessa. :think

    Leave a comment:


  • jani
    replied
    Originally posted by Esko View Post
    Taitaa olla sama auto mikä oli BCMotorssilla myynnissä jollain 50k pyynnillä pari vuotta takoperin. Sitte House Of Cars aloitti automyynnin ja kävi ostamassa kalustoa myyntiin ja lätkäisi melkein 20k lisää hintaa. Kerkesi olla varmaan pari vuotta myynnissä. En tiedä ostiko joku auton tässä välissä vai jatkuiko pallottelu autoliikkeiden välillä. Hienolta auto näyttää kyllä ja varustelu kohdillaan, mutta aika marginaalissa ostajat varsinkin Suomessa.
    Ei löydy ostajaa enää vajaalla 70k, näiden huippuhinta aika meni ohi jo aikoja sitten.

    Leave a comment:


  • Esko
    replied
    Originally posted by MikeDry View Post
    Taitaa olla sama auto mikä oli BCMotorssilla myynnissä jollain 50k pyynnillä pari vuotta takoperin. Sitte House Of Cars aloitti automyynnin ja kävi ostamassa kalustoa myyntiin ja lätkäisi melkein 20k lisää hintaa. Kerkesi olla varmaan pari vuotta myynnissä. En tiedä ostiko joku auton tässä välissä vai jatkuiko pallottelu autoliikkeiden välillä. Hienolta auto näyttää kyllä ja varustelu kohdillaan, mutta aika marginaalissa ostajat varsinkin Suomessa.

    Leave a comment:


  • MikeDry
    replied
    Tottakai maukasta e30 M3

    Leave a comment:


  • Kräki
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    https://nettiauto.com/ford/transit/1...nt=10&vifNav=Y

    Kaveri olisi vaihtamassa työautoa tällaiseen uudempaan ransvestiittiin.
    Muutamalla tutulla tällasia lyhyellä korilla ja mittaristo on vähän väliä (3-4 kertaa vuodessa) kuin joulukuusen valot.
    Otanta sinänsä pieni mutta onko tollaset tavannu oikeasti olla ihan paskoja?

    Kriteerit uudelle työpakulle: tollanen oikeasti pitkä koppi, alle 50tkm ajettu ja takaveto.

    Tulee olemaan aina lastattuna täyteen, eli koppi tyhjänä ei ajoa ollenkaan. Siksi pitkä kun täytyy mahtua 3m kanttikone.

    Mitähän mietteitä? Ettei ihan paskaan sortuisi.
    Mulla oli tuommoinen 3vuotta ja ~120tkm tuli kaahattua. Turbo kajahti kerran jäänöllistä,muuten ei tosiaan mitään. Hyvinkin henkilöautomainen oli ajaa ja pakuista hiljasempia. Nyt uusi crafteri,niin vähän tuli transua ikävä.
    Oli myös edellisen korimallin ransu aikaisemmin,niissä ja noitten alkumallin uuskoriset sekoitti mittariston tuollatavalla,kun heitti kärryn kiinni. Se töpseli jotenki sekotti,mutta palautu jonkinajan kuluttua.

    Leave a comment:


  • miyli
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    https://nettiauto.com/ford/transit/1...nt=10&vifNav=Y

    Kaveri olisi vaihtamassa työautoa tällaiseen uudempaan ransvestiittiin.
    Muutamalla tutulla tällasia lyhyellä korilla ja mittaristo on vähän väliä (3-4 kertaa vuodessa) kuin joulukuusen valot.
    Otanta sinänsä pieni mutta onko tollaset tavannu oikeasti olla ihan paskoja?

    Kriteerit uudelle työpakulle: tollanen oikeasti pitkä koppi, alle 50tkm ajettu ja takaveto.

    Tulee olemaan aina lastattuna täyteen, eli koppi tyhjänä ei ajoa ollenkaan. Siksi pitkä kun täytyy mahtua 3m kanttikone.

    Mitähän mietteitä? Ettei ihan paskaan sortuisi.
    Meillä yrityksessä missä olen töissä on tälläisä Transitteja yli 10 kpl ja ei todellakaan ole ole ollut mitään ongelmia. Juuri vanhin 2015 mallinen millä oli ajettu 220tkm vaihtui uuteen ja tässä ei ollut yhtäkään vikaa koko aikana. Tosin meillä ei ole yhtään noita extrapitkää, normi pitkiä vaan ja etuvetoisia. Aiemmin oli Graftereita ja Boxereita ja niissä vikoja riitti jonkin verran. Itsekkin ajellut näillä isoilla pakuilla jonkin verran ja kyllä hyppään mielummin Transitin rattiin kuin esim. boxerin, Grafterin tai Spinterin rattiin.
    Last edited by miyli; 27-07-2022, 19:26.

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied


    Kaveri olisi vaihtamassa työautoa tällaiseen uudempaan ransvestiittiin.
    Muutamalla tutulla tällasia lyhyellä korilla ja mittaristo on vähän väliä (3-4 kertaa vuodessa) kuin joulukuusen valot.
    Otanta sinänsä pieni mutta onko tollaset tavannu oikeasti olla ihan paskoja?

    Kriteerit uudelle työpakulle: tollanen oikeasti pitkä koppi, alle 50tkm ajettu ja takaveto.

    Tulee olemaan aina lastattuna täyteen, eli koppi tyhjänä ei ajoa ollenkaan. Siksi pitkä kun täytyy mahtua 3m kanttikone.

    Mitähän mietteitä? Ettei ihan paskaan sortuisi.

    Leave a comment:


  • icecold
    replied


    - Irmscher korinosia
    Zetassa harvinaista palikkaa.

    Leave a comment:

Working...
X