Originally posted by duuk
View Post
Nettiautosta bongailtua XXXIX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by Jookuj View Posthttps://m.nettiauto.com/bmw/m3/12868...unt=5&vifNav=Y
Mikä on kun ei mene tällänen yksilö kaupaks? Pelottaako kilometrit?
Jos kunnolla huollettu niin tuntuis olevan ihan kopakka peli, ainaki kuvissa näyttää hyvältä.
Tämä avo on ollut pitkään kaupan.
Hienon näköinen ja maltillisilla kilometreillä, mutta saudituonti vailla huoltohistoriaa sai omat ostohalut karisemaan. Toki jos olisi ajatus pitää auto lopun ikää niin tarkasti tutkittuna ostotilanteessa ois tollaisessa varmasti paljon ///M3:sta jäljellä, mutta itsestä ei ollut tätä autoa ostamaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jookuj View Posthttps://m.nettiauto.com/bmw/m3/12868...unt=5&vifNav=Y
Mikä on kun ei mene tällänen yksilö kaupaks? Pelottaako kilometrit?
Jos kunnolla huollettu niin tuntuis olevan ihan kopakka peli, ainaki kuvissa näyttää hyvältä.
Leave a comment:
-
-
Mikä on kun ei mene tällänen yksilö kaupaks? Pelottaako kilometrit?
Jos kunnolla huollettu niin tuntuis olevan ihan kopakka peli, ainaki kuvissa näyttää hyvältä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by |foder| View Posthttps://nettiauto.com/ford/transit/1...nt=10&vifNav=Y
Kaveri olisi vaihtamassa työautoa tällaiseen uudempaan ransvestiittiin.
Muutamalla tutulla tällasia lyhyellä korilla ja mittaristo on vähän väliä (3-4 kertaa vuodessa) kuin joulukuusen valot.
Otanta sinänsä pieni mutta onko tollaset tavannu oikeasti olla ihan paskoja?
Kriteerit uudelle työpakulle: tollanen oikeasti pitkä koppi, alle 50tkm ajettu ja takaveto.
Tulee olemaan aina lastattuna täyteen, eli koppi tyhjänä ei ajoa ollenkaan. Siksi pitkä kun täytyy mahtua 3m kanttikone.
Mitähän mietteitä? Ettei ihan paskaan sortuisi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Zeta View PostNo onhan nuo aikamoisia asiavirheitä "turbomoottori" ja "m-sportti" :think
Leave a comment:
-
-
Tästä teipit pois, niin olisi heti paljon parempi.:think
Hintaan en osaa kantaa ottaa, mutta ehkä hieman toiveajattelua mukana...
Tässä oikea klassikko, mutta keskeneräinen projekti, jonka kyllä toivoisi olevan vakio...
Mutta lienee ensimäinen tai ainakin ensinmäisiä autoja maailmassa, josta sai todella helposti lisää tehoa ulos ja näin ollen vakioita autoja ei helpolla löydä tai sitten hinta karkaa taivaisiin.
Vähän sama, kuin suurinosa nykyisistä ahdetuista BMW malleista, että jotain viriä löytyy suuresta osasta yksilöistä mitä on kaupan ja varsinkin mistä takuu on jo ummessa. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Esko View PostTaitaa olla sama auto mikä oli BCMotorssilla myynnissä jollain 50k pyynnillä pari vuotta takoperin. Sitte House Of Cars aloitti automyynnin ja kävi ostamassa kalustoa myyntiin ja lätkäisi melkein 20k lisää hintaa. Kerkesi olla varmaan pari vuotta myynnissä. En tiedä ostiko joku auton tässä välissä vai jatkuiko pallottelu autoliikkeiden välillä. Hienolta auto näyttää kyllä ja varustelu kohdillaan, mutta aika marginaalissa ostajat varsinkin Suomessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MikeDry View PostTottakai maukasta e30 M3
https://www.nettiauto.com/bmw/m3/130...Xa9T4Cno2njdwY
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by |foder| View Posthttps://nettiauto.com/ford/transit/1...nt=10&vifNav=Y
Kaveri olisi vaihtamassa työautoa tällaiseen uudempaan ransvestiittiin.
Muutamalla tutulla tällasia lyhyellä korilla ja mittaristo on vähän väliä (3-4 kertaa vuodessa) kuin joulukuusen valot.
Otanta sinänsä pieni mutta onko tollaset tavannu oikeasti olla ihan paskoja?
Kriteerit uudelle työpakulle: tollanen oikeasti pitkä koppi, alle 50tkm ajettu ja takaveto.
Tulee olemaan aina lastattuna täyteen, eli koppi tyhjänä ei ajoa ollenkaan. Siksi pitkä kun täytyy mahtua 3m kanttikone.
Mitähän mietteitä? Ettei ihan paskaan sortuisi.
Oli myös edellisen korimallin ransu aikaisemmin,niissä ja noitten alkumallin uuskoriset sekoitti mittariston tuollatavalla,kun heitti kärryn kiinni. Se töpseli jotenki sekotti,mutta palautu jonkinajan kuluttua.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by |foder| View Posthttps://nettiauto.com/ford/transit/1...nt=10&vifNav=Y
Kaveri olisi vaihtamassa työautoa tällaiseen uudempaan ransvestiittiin.
Muutamalla tutulla tällasia lyhyellä korilla ja mittaristo on vähän väliä (3-4 kertaa vuodessa) kuin joulukuusen valot.
Otanta sinänsä pieni mutta onko tollaset tavannu oikeasti olla ihan paskoja?
Kriteerit uudelle työpakulle: tollanen oikeasti pitkä koppi, alle 50tkm ajettu ja takaveto.
Tulee olemaan aina lastattuna täyteen, eli koppi tyhjänä ei ajoa ollenkaan. Siksi pitkä kun täytyy mahtua 3m kanttikone.
Mitähän mietteitä? Ettei ihan paskaan sortuisi.Last edited by miyli; 27-07-2022, 19:26.
Leave a comment:
-
-
Kaveri olisi vaihtamassa työautoa tällaiseen uudempaan ransvestiittiin.
Muutamalla tutulla tällasia lyhyellä korilla ja mittaristo on vähän väliä (3-4 kertaa vuodessa) kuin joulukuusen valot.
Otanta sinänsä pieni mutta onko tollaset tavannu oikeasti olla ihan paskoja?
Kriteerit uudelle työpakulle: tollanen oikeasti pitkä koppi, alle 50tkm ajettu ja takaveto.
Tulee olemaan aina lastattuna täyteen, eli koppi tyhjänä ei ajoa ollenkaan. Siksi pitkä kun täytyy mahtua 3m kanttikone.
Mitähän mietteitä? Ettei ihan paskaan sortuisi.
Leave a comment:
-
-
- Irmscher korinosia
Leave a comment:
-
Leave a comment: