Vähän aiheen vierestä. Etuvetoinen A4 on aika torso, vähän kuin etuvetoinen Octavia tai Passat, ja koko auton pointti menee ilman quattroa, paitsi että poikittaismoottoriset konsernisisaret on alustan osalta paljon helpompia huoltaa ja tilavampia.. Siinä vaiheessa, kun A4:ssa on kunnon sporttisisusta ja yli 200 hevosvoimainen kone ja kardaani taakse, on se ihan kunnon ajajan auto, missä kutoskoneinen kolmossarjalainenkin.
Plus tuo yksilö vielä harmaalla pappa sisustalla. Jos ilmaiseksi saisi niin harraste mielessä voisi kuntoon laittaa. Saisi tonnin pari vaivan palkkaa myydessä.
"ketju hypännyt rattaalta ja hajottanut kahdeksan hammasta rattaasta, jonka vuoksi todennäköisesti ketjun vaihto ei ainoastaan riitä."
Paljonkohan maksaa teetettynä ennakoivasti tuo ketjunvaihto hilppeineen...
Vähän aiheen vierestä. Etuvetoinen A4 on aika torso, vähän kuin etuvetoinen Octavia tai Passat, ja koko auton pointti menee ilman quattroa, paitsi että poikittaismoottoriset konsernisisaret on alustan osalta paljon helpompia huoltaa ja tilavampia.. Siinä vaiheessa, kun A4:ssa on kunnon sporttisisusta ja yli 200 hevosvoimainen kone ja kardaani taakse, on se ihan kunnon ajajan auto, missä kutoskoneinen kolmossarjalainenkin.
Kirjoitus on kuin mustalaisen,millä turun murre. Vaikka olisi kuinka hieno auto ja halpa,niin en ostaisi tuommoiselta onk teil,vaik eik teil oo.
Sekuntiakaan ei pystyis olemaan samassa huoneessa edes.
+1
Tuli päänsärky kun luki ilmoituksen alusta loppuun.
Kirjoitus on kuin mustalaisen,millä turun murre. Vaikka olisi kuinka hieno auto ja halpa,niin en ostaisi tuommoiselta onk teil,vaik eik teil oo.
Sekuntiakaan ei pystyis olemaan samassa huoneessa edes.
Leave a comment: