Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XXXIX

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mige95
    BTCF Member
    • Mar 2014
    • 1183
    • lahti



    Tässä on sinnikäs myyjä, auto on ollu kohta varmaa vuoden nettiauton listoilla ja myyjä muuttelee tota hintapyyntiä viikottain, oli jossai kohti jo 29ke alkavalla ja nyt palautettu taas lähes sinne alkuperäsee pyyntii

    Näyttää olevan erittäin toimiva myyntikeino.
    -g20 330e
    -e31 840ci sc
    -e46 316i (m52tub25)

    EX- f11 530d lci
    Ex- f01 730d
    Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
    Ex: -06 e61 535d m-sport
    Ex:-02 e39 530d manual
    Ex -93 e34 520i

    Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.

    M62tu ajoitustyökalut.
    N47/n57 ajoitustyökalut.

    Comment

    • sampsa-
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2010
      • 212
      • Pori

      Originally posted by Cunttory View Post
      Ihanko tosissaan olet? Takapuskurissakin teipillä piilotettu osa nirhaumasta ja oikeassa takakulmassa kahden nyrkin kokoinen lommo + paljon muuta
      Onko sun vanha, vai oletko livenä käynyt toteamassa nämä viat? Entä mitä muuta tarkalleen on nuo ”paljon muuta”?
      G30 520d -17

      EX: F07 530d GT -09, F11 525dA -11, E60 LCI 525iA -08, E91 325iA -06, E39 520i -99, E36 323i Toukka -96, E36 316i -92

      Comment

      • jaskap
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2010
        • 528
        • Finland Rovaniemi

        Ei ole rantakirppukaan enää joka Jannun kulkupeli.

        e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
        e32 750 iA -88 DoubleSex.
        Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.

        Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
        e32 735 1/18
        e34 M5 1/18
        e24 635 Csi 1/18
        e9 3.0 CSi 1/18
        e31 850 Csi

        Comment

        • Cunttory
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2004
          • 1772
          • Kuopio

          Originally posted by prh' View Post
          En kyllä onnistu spottaamaan tuollaisia virheitä kuvista.
          Originally posted by protoni View Post
          En minäkään. Ihan siistiltä vaikuttaa liki 20-vuotiaaksi autoksi. Sen verran janoinen voimalinja, että ei varmaan myyntirivin suosituin peli.
          Originally posted by sampsa- View Post
          Onko sun vanha, vai oletko livenä käynyt toteamassa nämä viat? Entä mitä muuta tarkalleen on nuo ”paljon muuta”?
          Pahoittelut kaikille väärästä lainauksesta, katoin aamulla tuota linkattua camaroa ja meni viestit sekaisin
          Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

          Comment

          • icecold
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2009
            • 2337
            • 🌍

            Originally posted by TheRipper View Post
            Vähän on sävyeroa jäänyt maalauksen jälkeen tähän muuten ihan siistin oloiseen cabrioon:

            https://www.nettiauto.com/bmw/325/12866345
            Originally posted by VilleP View Post
            Toisessa setissä näyttää olevan Rotalla ja toisessa Minerva. Kyllähän niistä tonnin parilta maksaa.
            Autostahan oli myynti-ilmoituksessa kuvia neljällä eri vannesarjalla. Jonkinsortin ennätys? :think Muutamaa yksityiskohtaa ja noita sävyeroja lukuunottamatta on kyllä omaankin silmään kohtuullisen kivasti istuva auto.

            --

            Mutta mites tämän Bavaria Laakkosen Premium Selection -vaihtoauton apparin ovi.

            Comment

            • Akron
              BTCF Member
              • Jul 2017
              • 167
              • Tampere

              Originally posted by icecold View Post
              Mutta mites tämän Bavaria Laakkosen Premium Selection -vaihtoauton apparin ovi.
              Tarkoitatko kuvassa 6 näkyvää värieroa? Vaikuttais valaistuksesta johtuvalta, kun kuvassa 2 näyttäisi olevan ihan ok. Tai sitten oon vaan sokea.
              Current: F10 528iA '11

              EXs:
              E38 740iA '95
              Subaru Impreza 2.0R '06
              E61 520dA '07

              Comment

              • ritariässä
                BTCF Member
                • Jan 2006
                • 3654
                • Raisio

                Originally posted by jaskap View Post
                Ei ole rantakirppukaan enää joka Jannun kulkupeli.

                https://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/12700422
                Moottorille tullut hintaa, peruskirppu maksaa +/- 5000€ ja 5000-10000€ saa sellaisen ilmajäähyboxserin viriteltyä perseeseen jolla helposti lähtee kirppu lapasesta vauhdissa kuin vauhdissa.
                G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

                Comment

                • Zeta
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2004
                  • 7561
                  • Kotona



                  Tämä oli yksityisellä pari tonnia halvemmalla. Tuon jakopää & ahdinrempan takia olisi voinut kiinnostaa mutta lättäpenkit ei vain käy. Ehdin jo katsella purkuautoistakin sportpenkkejä...
                  -
                  Käyttöautona: F20
                  Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
                  Myydään: HP 14" kannettava Win11 **240e**
                  -

                  Comment

                  • sampsa-
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2010
                    • 212
                    • Pori

                    Originally posted by sampsa- View Post
                    https://www.nettiauto.com/bmw/x5/12730308

                    Onkos tämmöisestä erikoisuudesta jollakin tietoa/kokemusta?
                    Tovin jo roikkunut myynnissä, vaikka kovin siistiltä ja asialliselta vaikuttaa.
                    Harmi. Yksi soitto riitti lannistamaan kiinnostuksen.
                    Myyjä kertoi katsastuksessa tulleen huomautusmerkinnän öljyvuodosta moottorissa. Kuulemma vain "pientä kosteutta jossain kohtaa. Ei ainakaan hallin lattialle asti ole tullut".
                    Nihkeältä tuntuu, vaikka korjaamo perhepiiristä löytyykin.
                    Joo, ainahan näissä nyt varautua tarvii, mutten nyt ehdointahdoin käsiäni kuraan halua lykätä.
                    G30 520d -17

                    EX: F07 530d GT -09, F11 525dA -11, E60 LCI 525iA -08, E91 325iA -06, E39 520i -99, E36 323i Toukka -96, E36 316i -92

                    Comment

                    • ritariässä
                      BTCF Member
                      • Jan 2006
                      • 3654
                      • Raisio

                      Öljyvuoto näissä pieni murhe, jakopää hajoo, kannentiivisteet pettää jne...
                      G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

                      Comment

                      • ekkoo1
                        BTCF Member
                        • Jun 2019
                        • 1369
                        • Pohjanmaa

                        Originally posted by ritariässä View Post
                        Öljyvuoto näissä pieni murhe, jakopää hajoo, kannentiivisteet pettää jne...
                        Ei ole tosiaan pidemmän päälle mikään halpa ylläpidettävä. Jos ei löydy jo huoltokirjasta niin jossain 200-300tkm välillä saa tehdä jakopään, vanokset ja eikö näiden x5 4.6is kanssa ole ihan alakertojakin mennyt?
                        E39 540i -96 Ajamisen iloa
                        E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
                        E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
                        Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin

                        Comment

                        • Jarger
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2005
                          • 3975
                          • Finnland

                          Originally posted by sampsa- View Post
                          Harmi. Yksi soitto riitti lannistamaan kiinnostuksen.
                          Myyjä kertoi katsastuksessa tulleen huomautusmerkinnän öljyvuodosta moottorissa. Kuulemma vain "pientä kosteutta jossain kohtaa. Ei ainakaan hallin lattialle asti ole tullut".
                          Nihkeältä tuntuu, vaikka korjaamo perhepiiristä löytyykin.
                          Joo, ainahan näissä nyt varautua tarvii, mutten nyt ehdointahdoin käsiäni kuraan halua lykätä.
                          YT nimimerkiltä 50sKid löytyy normi V8:iin kivasti videoita, siis E53. Ja informatiivisia. Kai tuollaisilla ajaa jos 100-200tkm välein jakopään tekee.
                          Öljyvuoto on melko varmaan arvaukselta öljypohja tai sitten koneen peräpäästä kampiakselin suunnalta. Mukava ois tuollainen koettaa ajaa. Harrasteena ois hemmetin hieno peli. Itsellä on 3-litrainen dieselinä. Tuossa taas kävin kyykkimässä sen alla.

                          Ei oikeastaan muuten mitenkään ihmeellinen, mutta vähän aikaavievä ruuvata.
                          Perus BMW:n osiahan nuo on ja jotkut osat kuluu vähän huonosti. Esim. omaan ei saanut iskareita vaihdeltua vielä, eikä jousiakaan, vaikka 21 vuotta ja 418tkm ikää. Vähän pienempiä osia oonkin sitten vaihdellut ennalta nihilistinä. Taisi tulla vähän ns. harrasteauto
                          Negatiiviset kauppakokemukset:
                          Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

                          Comment

                          • Jarger
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2005
                            • 3975
                            • Finnland

                            Originally posted by ekkoo1 View Post
                            Ei ole tosiaan pidemmän päälle mikään halpa ylläpidettävä. Jos ei löydy jo huoltokirjasta niin jossain 200-300tkm välillä saa tehdä jakopään, vanokset ja eikö näiden x5 4.6is kanssa ole ihan alakertojakin mennyt?
                            Minkä auton kanssa ei? Taitaa olla nuo ketjun laahaimet se akilleenkantapää vain. Eli kunhan kuulostelee ettei ala pitämään ylimääräisiä ääniä, pitäisi pelata.
                            Tuohan on käytännössä se "Alpinan kone"
                            Kallis paikka remontoida on moottori jos sen paskoo, siksi lähinnä ennalta tuo jakopää. Hupailuttaa joskus nähdä näitä myynnissä "koneesta kuuluu pieni tikitys, ei haittaa ajoa ja ei tutkittu" Alkaa nuo V8 vaihtokoneet olemaan maailmallakin vähän hukassa.
                            Negatiiviset kauppakokemukset:
                            Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

                            Comment

                            • jaskap
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2010
                              • 528
                              • Finland Rovaniemi

                              Originally posted by Jarger View Post
                              Minkä auton kanssa ei? Taitaa olla nuo ketjun laahaimet se akilleenkantapää vain. Eli kunhan kuulostelee ettei ala pitämään ylimääräisiä ääniä, pitäisi pelata.
                              Tuohan on käytännössä se "Alpinan kone"
                              Kallis paikka remontoida on moottori jos sen paskoo, siksi lähinnä ennalta tuo jakopää. Hupailuttaa joskus nähdä näitä myynnissä "koneesta kuuluu pieni tikitys, ei haittaa ajoa ja ei tutkittu" Alkaa nuo V8 vaihtokoneet olemaan maailmallakin vähän hukassa.
                              Näin on. Ihan vain pieni ääni jakopäästä. Tai eihän ne tiedä, mikä jakopää on.
                              Tosin, jos ohjuri on kunnolla kuoriutunut, pitää olla aika hönö, joka jatkaa ajamista. On aika karski ääni.
                              e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
                              e32 750 iA -88 DoubleSex.
                              Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.

                              Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
                              e32 735 1/18
                              e34 M5 1/18
                              e24 635 Csi 1/18
                              e9 3.0 CSi 1/18
                              e31 850 Csi

                              Comment

                              • sampsa-
                                Bimmer Fanatic
                                • Jun 2010
                                • 212
                                • Pori

                                Joo, ja tähän E53 keskusteluun vielä:
                                Kakkosauto nyt siis vaihdossa. Nykyinen -06 punto, jolla ei vuoteen ajettu metriäkään. Joku sellainen hakusessa, millä pääsee parhaillaan pohjoisen kinttupolulla, retkikäytössä kesäaikana, sekä satunnaiset muutama pakollista ajoa talven aikana.
                                Oltava bensa, ja haluaisin ekan veekasin omistaa.
                                Olen katsellut X5, Q7, Ml -mese, xc90 volvo… nämä nyt äkkiseltään.
                                Sais olla nyt jotain siedettävää varustettakin ja jonkunverran edes moderni auto.
                                Mese ja volvo on tyrmätty ”saatanan rumina” joten rupeaa vaihtoehdot olemaan kovin vähissä.
                                Huoltohommiin liittyen tosiaan hiukan vilkuilin noita jakopään hintoja, eikä ne maailman pahimmilta vaikuttaneet. Jollakin tavalla se nyt voisi olla sitten ”ihan sama” jos joku öljytihku jossain näkyy, jos sen koneen nyt muutenkin huoltaisi isosti.
                                Q7:n hinnat huoltoihin ihan toiselta planeetalta.
                                G30 520d -17

                                EX: F07 530d GT -09, F11 525dA -11, E60 LCI 525iA -08, E91 325iA -06, E39 520i -99, E36 323i Toukka -96, E36 316i -92

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎