e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Ulostusvalot, hienot vanteet, popit kontissa komeine kiinnityksineen ja sotkuineen, konetilan paskaisuus ja vanhat kuvat aiheuttaa sen että edes klassikkona kiinnostus on aika vähäinen.
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Ulostusvalot, hienot vanteet, popit kontissa komeine kiinnityksineen ja sotkuineen, konetilan paskaisuus ja vanhat kuvat aiheuttaa sen että edes klassikkona kiinnostus on aika vähäinen.
Mitä muita vikoja vielä pitäisi 3000€ saada, hä:think
G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Ulostusvalot, hienot vanteet, popit kontissa komeine kiinnityksineen ja sotkuineen, konetilan paskaisuus ja vanhat kuvat aiheuttaa sen että edes klassikkona kiinnostus on aika vähäinen.
Konetilan paskaisuus on pelkästään positiivinen asia.
Tuttu osti aikanaan upouuden Golfin ja varoituksista huolimatta oli melko pian oston jälkeen pesemässä konehuonetta innokkaasti painepesurilla. Eipä aikaakaan, kun varoitusvalot alkovat loistamaan ja auto jätti välille. Muistelen, että autoa ei saatu sen jälkeen toimimaan koskaan kunnolla, nythän se on toki jo paalissa.
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Meikäläisen entinen, Audi club finlandin vanha edustusauto ja alkujaan suurlähetystön käytöstä. Katalysaattoriton versio jo tehtaalta lähtiessään, joten voip vaika ahtaa. Mulla on tuon huoltokirja tallella, jos jotakuta kiinnostaa. Tonnikaupalla laitettu rahaa kiinni. Nahkapäällysteet on penkeistä jonnekki hävinny
Edit: Just tippu näköjään tonnilla hinta, hakekaa pois. Kilometrejähän tuolla on takana lähemmäs 400 000, kone vaihettu kertaalleen.
Last edited by Flamen; 09-06-2023, 15:07.
Reason: Lisäys
Konetilapesun jälkeen paineilmaa oltava käsillä kuivaamiseen ja eipä siitä tartte kuin yhden liittimen alle jää se vesipisarja ja tulee häiriöitä.
Tuon voi sössiä totaalisesti. Liittimet yms on kyllä roiskesuojattuja, mutta painetta kestävät rajallisesti. Mukavempi työskennellä(ja katsella) puhtaassa konetilassa.
Meikäläisen entinen, Audi club finlandin vanha edustusauto ja alkujaan suurlähetystön käytöstä. Katalysaattoriton versio jo tehtaalta lähtiessään, joten voip vaika ahtaa. Mulla on tuon huoltokirja tallella, jos jotakuta kiinnostaa. Tonnikaupalla laitettu rahaa kiinni. Nahkapäällysteet on penkeistä jonnekki hävinny
Edit: Just tippu näköjään tonnilla hinta, hakekaa pois. Kilometrejähän tuolla on takana lähemmäs 400 000, kone vaihettu kertaalleen.
2000-luvun alusta olen ollut afc jäsen, enkä kyllä muista että siellä olisi tuollaista edustusautoa ollut, saati sitten muutakaan kerhon edustusautoa.
Niin ja siis tavallaan jokainen 750 on ihan loistava aihio, älkää käsittäkö väärin. Mintissä kunnossa tuollainen vaan saisi niin kuolaamaan. Hiukan kaltoinkohdellut yksilöt taas tipan silmää, heh
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Tuon voi sössiä totaalisesti. Liittimet yms on kyllä roiskesuojattuja, mutta painetta kestävät rajallisesti. Mukavempi työskennellä(ja katsella) puhtaassa konetilassa.
2000-luvun alusta olen ollut afc jäsen, enkä kyllä muista että siellä olisi tuollaista edustusautoa ollut, saati sitten muutakaan kerhon edustusautoa.
Näin eräs vanha omistaja (S.P) asian kertoi, tiedä sitten oliko tosi. Tässä vielä vanha projektitopicci autosta:
Comment