Enemmän tai vähemmän rakennettuja e34:a tulee tasaisin väliajoin väijyttyä.
Tästä saisi huokeaan 26k hintaan purkkapakettiosilla varustetun kuhmuisen yksilön:
Kauko oli Paraisten K-Kauppias pitkään, ei tolla autolla ajettu juuri ikinä. Hinnoittelu Kaukolla taisi jämähtää silloisen saariston ainoan kunnon ruokakaupan tasolle.
Olisiko se alkuperäinen jagge tuhoutunut/vaurioitunut kolarissa ja tämä on tuotu harmaatuontina maahan, jonka jälkeen harrastettu vähän vilunkia vanhassa valtiollisessa katsastustoiminnassa. Daimleriksi tuon voisi saada rekisteröityä jossain itäisessä eu-maassa ja sen jälkeen tuonti takaisin Suomeen oikealla identiteetillä ja verotus/kilvitys.
Toi on varmastikin osatotuus, mutta kun Trafin tiedoissa on 2D Coupe, jonka valmistus alkoi 1975 ja heillä käyttöönotto on 1970... nin jotain muutakin on muuttunut.
Kun miettii korinvaihtoa, niin toki mahdollinen, mutta Trafin tiedoissa kohdassa rakennettu lukee ei. Ei siinä lue myöskään koneenvaihtoa, vaikka sylinteritilavuus on oikea V12 koneelle tai muutakaan prosentteja.
Jotenkin toi aidosti kiehtoisi pitkän Suomihistorian johdosta, mutta tuo paperien ihmeellisyys mietityttää, joitain pisteosia on väärin, mutta kuvissa ihan ok muuten, penkkien väri ei liene originaali, mutta muuten ryhdikäs.:think
Kesärenkaat näyttäis olevan, kuvassa ajetuttu tallista pihalle, ja varmaan takaisin? Hyvähän tuollaistakin on seisottaessa välillä käynnissä pitää ja liikuttaa. Ainakaan minä en kulumia huomaa, seisotuspölyjä kylläkin.
Leave a comment: