Korjausintoiselle pientä talviprojektia... näköjään ollut ensin Sakalla ja sieltä siirretty huutokauppaan. Joku ajatellut, että pikkuvika (joku anturi vain) ja huutanut pois. Ei vissiin sitten ollutkaan
Korjausintoiselle pientä talviprojektia... näköjään ollut ensin Sakalla ja sieltä siirretty huutokauppaan. Joku ajatellut, että pikkuvika (joku anturi vain) ja huutanut pois. Ei vissiin sitten ollutkaan
Siis ymmärsinköhän oikein, vajaa 3 vuotta ja 30tkm edellisestä moottorinvaihdosta ja taas sama moottorivika eli 4. sylinterin puristukset hukassa?
En ole ajanut enkä ole ajanut M140i. Silti jos sijoittaisin autoon ~40 000e valinta olisi näiden välillä täysin selvä
Kandee käydä kokeilemassa, merkistä viis. Se on analoginen, mekaaninen, manuaalivaihteinen ajajan auto ja vieläpä hemmetin kevyt sellainen, 1280kg. Bemari ei ole kumpaakaan noista. Toki jos autossa ainoa määreet on teho-teho-teho ja lämätiskissä kehätiellä ajaminen kun muuta ei osata niin silloin.
To GR Yaris on vähän sellainen "niche" auto, se pitää itse ajaa että sen ymmärtää. Ainakin mulle analogisuus ja mekaanisuus menee kaiken nykypäivän sähköavustinpaskan edelle ihan 100-0
Siis ymmärsinköhän oikein, vajaa 3 vuotta ja 30tkm edellisestä moottorinvaihdosta ja taas sama moottorivika eli 4. sylinterin puristukset hukassa?
Paljonko nuo "tehokkaammat" Bosch Iridium-tulpat ja -puolat tuovat lisää hevosvoimia :think?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Yhdyn samuun tässä asiassa, mutta oma ostopäätös kaatui yariksen ulkonäköön valitettavasti. Estetiikka ja kauneus on itselle myös hyvin tärkeää.
Kyllähän se vaan on monenkin merkin ja mallin kohdalla juurikin tuota, että muuten helvetin hauska laite on kuskin ikääntyessä vähän liian nuoriso henkinen, ulkonäöllisesti ja monesti myös sisältä.
Itsekkin tykkäisin kyllä monella autolla ajella menemään mutkapätkää suu messingillä, mutta se autojen "kattokaa mulla on spoileri" ulkonäkö ja siihen tämmönen jo hieman harmaantunut ukkeli, niin jää kyllä muille ne ajelut.
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Eikä ne spoileritkaan välttämättä haittaa, jos sopivat auton linjoihin, mutta ei tollasesta muuntamon näköisestä pikkuautosta saa kaunista tekemälläkään. Puhdaslinjaiset coupet on se mun ykkösjuttu.
Ja oli kyllä kummallisen pitkään myynnissä rintajoupilla(?) aikanaan, 16k nurkille taisi pyynti painua.
Jep, Lahden Rinta-Joupilla oli. Kävin tuota joskus illalla pihalla katsomassa.
Jäi vähän nuhjuinen kuva ja mustaksi teipattu katto työnsi pois luontaan. :think
BMW E39 ///M5 -99
BMW G21 330e M-sport individual -21
Kuskin oven maalauksen lisäksi etupuskurista olisi voinut mainita miinuksissa, vaatii kyllä kipeästi uutta maalia pintaansa...:think
Näkyy mielestäni tarpeeksi hyvin kuvissakin
Ja suomiauto, 16 vuotta, tai auto yleensäkin ja nuo kilsat tuolla hintaa, voi olettaa että tekemistä varmasti löytyy, varsinkin kun nelikko ja automaatti
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Comment