Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XLII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E39-530A
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post


    Isommilla koneilla varustetuissa takapenkin alla. Ainakin jo M30 lähtien M60 jne motorsportit. Pienempi mukisissa konetilassa.
    Okei, vieläkin sitä oppii. Minulla tosiaan oli E34 M60:llä ja siellä takana, samoin E39:ssä ja näissä viimeisimmissä E9x:ssä on akku ollut kontissa.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by E39-530A View Post

    Ja mikä tuo akkupatentti oikein on? Eikö kaikissa E34:ssa olekaan akku takana?
    Originally posted by TheRipper View Post

    Ei ainakaan minun E34:ssa ollut takana, vaan ihan samassa paikassa konetilassa kuin tuossakin.
    Isommilla koneilla varustetuissa takapenkin alla. Ainakin jo M30 lähtien M60 jne motorsportit. Pienempi mukisissa konetilassa.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by E39-530A View Post

    Ja mikä tuo akkupatentti oikein on? Eikö kaikissa E34:ssa olekaan akku takana?
    Ei ainakaan minun E34:ssa ollut takana, vaan ihan samassa paikassa konetilassa kuin tuossakin.

    Leave a comment:


  • E39-530A
    replied
    Originally posted by tramont View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/525/14388240 Parempia on varmaan paalattukin. Toki espanjan tuonti ja kori varmaan vähän paree ku näissä yleensä, mutta nyt ei kyllä ilmoitus innosta uskomaan että vanhemman herrasväen vähäiseltä käytöltä ois jääny. Suodattimen kotelossakin K&N:än tarra
    Ja mikä tuo akkupatentti oikein on? Eikö kaikissa E34:ssa olekaan akku takana?

    Leave a comment:


  • tramont
    replied
    https://www.nettiauto.com/bmw/525/14388240 Parempia on varmaan paalattukin. Toki espanjan tuonti ja kori varmaan vähän paree ku näissä yleensä, mutta nyt ei kyllä ilmoitus innosta uskomaan että vanhemman herrasväen vähäiseltä käytöltä ois jääny. Suodattimen kotelossakin K&N:än tarra

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Rahoille ainakin hyvä sijoituskohde kun tuota alkaa parsimaan, ei heti tule "pohja" vastaan

    Leave a comment:


  • 6Fears7
    replied


    Tästä sijoitus salkkuun E34 Totta on, että ei näiden hinnat nyt ainakaan laske enää, mutta miten paljon on vielä nousu varaa? Siis yleisesti Ee kolme nelosilla.
    ​​​​​​

    Leave a comment:


  • tramont
    replied
    Tuosta on varmaan joku kamux tms. Tarjonnut tuon 20-24ke vaihdossa ja nyt koitettiin vaan hepillä päätä. Language Version Italian niin ainakin olis aihetta pöyhiä historiatiedot.
    Bongona mäkilegendan vanha e46 M3 https://www.nettiauto.com/bmw/m3/14273129

    Leave a comment:


  • Silmaauki
    replied
    Nyt sen M3:n hinta on noussut yli 16keur.

    Leave a comment:


  • Lördagskorv
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post

    Paljon kilometrejä ja kierroskone, moni paikka vähitellen väsyy ja luultavasti just e92 M3 koriset saa e9x mallistossa eniten kenkää. Toisaalta saatettu vedellä rauhallista maantiecruisailua paljon joka säästää isommilta mekaanisilla rasituksilta. Ostakaa ja käyttökertomukset pystyyn tänne
    Tällä kyseisellä yksilöllö on myös hyvin värikäs historia ja ei todellakaan ole huollettu 320i perus perhevankkuria tiheämmin.
    Lisäksi tuo on edelleen mielestäni kallis, ainakin mitä omaani vertaan

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Originally posted by E39-530A View Post

    Näyttäisi, että perinteiset kiertokangen laakerit olisi jo vaihdettu äskettäin. Mitä näistä muuta pitää säännöllisesti vaihtaa? Vai pitäisikö sadan tonnin välein rakentaa moottori uusiksi ehkäisevänä toimenpiteenä? Kierroskone on toki kierroskone...
    Paljon kilometrejä ja kierroskone, moni paikka vähitellen väsyy ja luultavasti just e92 M3 koriset saa e9x mallistossa eniten kenkää. Toisaalta saatettu vedellä rauhallista maantiecruisailua paljon joka säästää isommilta mekaanisilla rasituksilta. Ostakaa ja käyttökertomukset pystyyn tänne

    Leave a comment:


  • T_mu
    replied
    Originally posted by Silmaauki View Post

    Mikä siinä on aiemmin ollut hintana?
    En muista kun en niin tarkkaan ole M3:sia seurannut. Tuossa kun koitin hintaa kaivella niin huomasin että oli ollut lokakuussa -23 myös Huutokaupat.comissa myynnissä.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Ritariässältä totuuden sanoja aiheeseen, samoin ajattelen. Hirvittäis ostaa ja ajaa jos ei oo tehty jo jotain enemmän.
    Sretenillähän tuollainen oli projektina, sieltä näkee nätisti millainen on laittaa. Muistelisin että orkkis koneesta oli männät menneet solmuun tai jotain? Joku paremmin muistava saa täsmentää..

    Leave a comment:


  • E39-530A
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Siistiltä toki näyttää, mutta korkealle kiertävä S moottori ja jos ei oo konetta vaihdettu tai isosti rempattu, oiva harrastepeli kyllä jatkossa.
    Näyttäisi, että perinteiset kiertokangen laakerit olisi jo vaihdettu äskettäin. Mitä näistä muuta pitää säännöllisesti vaihtaa? Vai pitäisikö sadan tonnin välein rakentaa moottori uusiksi ehkäisevänä toimenpiteenä? Kierroskone on toki kierroskone...

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Siistiltä toki näyttää, mutta korkealle kiertävä S moottori ja jos ei oo konetta vaihdettu tai isosti rempattu, oiva harrastepeli kyllä jatkossa.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎