https://www.nettiauto.com/bmw/525/14388240 Parempia on varmaan paalattukin. Toki espanjan tuonti ja kori varmaan vähän paree ku näissä yleensä, mutta nyt ei kyllä ilmoitus innosta uskomaan että vanhemman herrasväen vähäiseltä käytöltä ois jääny. Suodattimen kotelossakin K&N:än tarra
Ja mikä tuo akkupatentti oikein on? Eikö kaikissa E34:ssa olekaan akku takana?
https://www.nettiauto.com/bmw/525/14388240 Parempia on varmaan paalattukin. Toki espanjan tuonti ja kori varmaan vähän paree ku näissä yleensä, mutta nyt ei kyllä ilmoitus innosta uskomaan että vanhemman herrasväen vähäiseltä käytöltä ois jääny. Suodattimen kotelossakin K&N:än tarra
Tästä sijoitus salkkuun E34 Totta on, että ei näiden hinnat nyt ainakaan laske enää, mutta miten paljon on vielä nousu varaa? Siis yleisesti Ee kolme nelosilla.
Tuosta on varmaan joku kamux tms. Tarjonnut tuon 20-24ke vaihdossa ja nyt koitettiin vaan hepillä päätä. Language Version Italian niin ainakin olis aihetta pöyhiä historiatiedot.
Bongona mäkilegendan vanha e46 M3 https://www.nettiauto.com/bmw/m3/14273129
Paljon kilometrejä ja kierroskone, moni paikka vähitellen väsyy ja luultavasti just e92 M3 koriset saa e9x mallistossa eniten kenkää. Toisaalta saatettu vedellä rauhallista maantiecruisailua paljon joka säästää isommilta mekaanisilla rasituksilta. Ostakaa ja käyttökertomukset pystyyn tänne
Tällä kyseisellä yksilöllö on myös hyvin värikäs historia ja ei todellakaan ole huollettu 320i perus perhevankkuria tiheämmin.
Lisäksi tuo on edelleen mielestäni kallis, ainakin mitä omaani vertaan
Näyttäisi, että perinteiset kiertokangen laakerit olisi jo vaihdettu äskettäin. Mitä näistä muuta pitää säännöllisesti vaihtaa? Vai pitäisikö sadan tonnin välein rakentaa moottori uusiksi ehkäisevänä toimenpiteenä? Kierroskone on toki kierroskone...
Paljon kilometrejä ja kierroskone, moni paikka vähitellen väsyy ja luultavasti just e92 M3 koriset saa e9x mallistossa eniten kenkää. Toisaalta saatettu vedellä rauhallista maantiecruisailua paljon joka säästää isommilta mekaanisilla rasituksilta. Ostakaa ja käyttökertomukset pystyyn tänne
En muista kun en niin tarkkaan ole M3:sia seurannut. Tuossa kun koitin hintaa kaivella niin huomasin että oli ollut lokakuussa -23 myös Huutokaupat.comissa myynnissä.
Ritariässältä totuuden sanoja aiheeseen, samoin ajattelen. Hirvittäis ostaa ja ajaa jos ei oo tehty jo jotain enemmän.
Sretenillähän tuollainen oli projektina, sieltä näkee nätisti millainen on laittaa. Muistelisin että orkkis koneesta oli männät menneet solmuun tai jotain? Joku paremmin muistava saa täsmentää..
Siistiltä toki näyttää, mutta korkealle kiertävä S moottori ja jos ei oo konetta vaihdettu tai isosti rempattu, oiva harrastepeli kyllä jatkossa.
Näyttäisi, että perinteiset kiertokangen laakerit olisi jo vaihdettu äskettäin. Mitä näistä muuta pitää säännöllisesti vaihtaa? Vai pitäisikö sadan tonnin välein rakentaa moottori uusiksi ehkäisevänä toimenpiteenä? Kierroskone on toki kierroskone...
Leave a comment: