Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XLII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rattiukko
    replied
    6hp laatikko on minusta kyllä ihan hyvä laatikko. Jos 6hp on huono niin mikä on parempi?

Leave a comment:

• Jarger
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post

Mekatroniikan ongelmiahan noissa 6HP:ssa oli jonkun verrankin ja osassa hyvinkin vähillä kilometreilläkin jo esiintyi kierrosten humppaamista kuulemma. Itsellä ei ollut kuin seiskassa tuo ja siinä toimi hyvin ainakin. Ja vaihdot olivat todella mukavia. Ei pahaa sanottavaa itsellä siitä...mutta sillä olikin ajettu vasta n. 80tkm...

Alihankintana teetetty laaduttomia komponentteja, tiivisteitä tai solennoideja ehkä?

Leave a comment:

• TheRipper
    replied
    Originally posted by Jarger View Post
    Onko tuossa samaan malliin vähän tehty kuin M57:ssa GM 5L40E kanssa että mitoitettu vähän nippa nappa? Luulis kai tuon venttiilipöydän läpikäynnillä ja hyvällä öljynvaihdoilla kestävän, ainakin vakiona.
    Mekatroniikan ongelmiahan noissa 6HP:ssa oli jonkun verrankin ja osassa hyvinkin vähillä kilometreilläkin jo esiintyi kierrosten humppaamista kuulemma. Itsellä ei ollut kuin seiskassa tuo ja siinä toimi hyvin ainakin. Ja vaihdot olivat todella mukavia. Ei pahaa sanottavaa itsellä siitä...mutta sillä olikin ajettu vasta n. 80tkm...

Leave a comment:

• Jarger
    replied
    Onko tuossa samaan malliin vähän tehty kuin M57:ssa GM 5L40E kanssa että mitoitettu vähän nippa nappa? Luulis kai tuon venttiilipöydän läpikäynnillä ja hyvällä öljynvaihdoilla kestävän, ainakin vakiona.

Leave a comment:

• TheRipper
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Kai se xhp:lla saa edes siedettäväksi. :think
    Ei kait se toiminta ole se suurin ongelma vaan kestävyys...

Leave a comment:

• |foder|
    replied
    Kai se xhp:lla saa edes siedettäväksi. :think

Leave a comment:

• ekkoo1
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Tuota just olen kytännyt. Harmittavasti möhkö vielä pihalla estää vielä hakemasta.
    Ei se pelaa kuka pelkää.

Hieman ton koneisen pahimmat tyyppiviat pelottaa mutta toimivana kamppeena oikeinkin räyhäkäs edustuslaite. Vähän vaatii detuninkia.
    Näyttäisi olevan 6HP:lla vielä tuon N63 lisäksi, oikein kuningas combo.
    Last edited by ekkoo1; 30-08-2024, 17:28.

Leave a comment:

• |foder|
    replied
    Tuota just olen kytännyt. Harmittavasti möhkö vielä pihalla estää vielä hakemasta.
    Ei se pelaa kuka pelkää.

Hieman ton koneisen pahimmat tyyppiviat pelottaa mutta toimivana kamppeena oikeinkin räyhäkäs edustuslaite. Vähän vaatii detuninkia.

Leave a comment:

• tramont
    replied
    https://www.nettiauto.com/bmw/750/14327433 Onpas luottamusta herättävä ilmoitus. ”Tälle autolle ei saa rahoitusta, katsastukset jne, jäävät ostajalle”. Onneks ei oo vapaa-aikaa. Eikä rahaa

Leave a comment:

• ss320
    replied
    https://classic.nettiauto.com/bmw/m235i/14513355 Helmoja huutaa

Leave a comment:

• 325TI
    replied

Kilsoja painettu

Leave a comment:

• Jarger
    replied
    Originally posted by Kuqi View Post
    minulla loppuun ajettu e92 ja ei ole vielä ruosteita näkynyt muualla kuin konepellissä missä oli tehtaan valuvikaa. sekin korjattu kyllä jälkikäteen.
    En tiedä onko samanlainen kuin vanhemmat BMW:t, mutta jos alkaa tuntua liian ruosteettomalta niin apurunkoa ja pohjamuoveja pois ja polttoainetankkia, sitten hiukan taltalla rapsuttelua aina kun vähänkään jossain väriä näkyy. Tuolla minä oon korjannut tunteet jos joku auto tuntuu liian hyvälle. Toki iäkkäämpiä ja eri mallisia, voihan se olla että hullun hommat ei sua niin motivoi, mutta toisaalta ne ei välttämättä ois hulluja jos sieltä ei löydy mitään, niin vois olla ihan helppo homma

Leave a comment:

• Kuqi
    replied
    minulla loppuun ajettu e92 ja ei ole vielä ruosteita näkynyt muualla kuin konepellissä missä oli tehtaan valuvikaa. sekin korjattu kyllä jälkikäteen.

Leave a comment:

• Tomi T
    replied
    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    https://classic.nettiauto.com/bmw/335/14515971

Ruostuva E92 LCI. Onkohan tuo omakin kohta saman näköinen?
    Melkoisella varmuudella kolarikorjattu tuosta..

Leave a comment:

• Petri.Kekkonen
    replied

Ruostuva E92 LCI. Onkohan tuo omakin kohta saman näköinen?

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎