ei oo eikä tuu!!! Kävelen talven....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)
Collapse
X
-
Originally posted by winchytulos on.. kolme nasta rengasta alla haha.. vittu tossa bemarissa oli takarenkaassa niin homot mutterit että mun rengasavain vaa lenteli ku koitin aukoo niitä .. saatanan saatana! no kaveri tuo kohta toisen avaimen jos sillä sais paremmin.. ja GSi:ssä edelleen ne kankaat alla :P buuh.. Maeijjjaksa..
suunnittelema rengasavain, joka on Baijerissa takakonttiin laitettu.
Hyppää päälle ja pultti aukeaa, tai avain pomppaa lokarin kaaren ja vanteen kautta takaraivoon. Yleensä kyllä aukeaa.
Niin, ja on vaihdettu...
Comment
-
-
Originally posted by csimannTottakai itse vaihdan, omaan ja muutamaan muuhun. Ei tulisi mieleenikään viedä autoa mihinkään kumipajalle renkaanvaihtoon, missä joku asiasta (ja momenttihylsystä) mitääntietämätön kiireapulainen hakkaa pultit kiinni talon suurimmalla mopolla..._________
Comment
-
-
Eipä viitsi viedä noita BBS:ia mihinkään rengaspuljuun naarmutettavaksi (kerran yrittivät jo keskiön väkisin rikkoa kun eivät älynneet käyttää sitä vanteiden mukana toimetettavaa keskiöavaajaa) eli itse vaihdellaan, mutta vasta sunnuntaina, jotta voi viikonlopun "nauttia" vielä kesärenkaista.Current rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
Comment
-
-
Originally posted by TuotanurSehän on paras avain se saksalaisen insinöörin (pirun viisas mies)
suunnittelema rengasavain, joka on Baijerissa takakonttiin laitettu.
Hyppää päälle ja pultti aukeaa, tai avain pomppaa lokarin kaaren ja vanteen kautta takaraivoon. Yleensä kyllä aukeaa.
Niin, ja on vaihdettu...If NISMO Means NISSAN MOTORSPORTS..
Then HOMO Must Mean HONDA MOTORSPORTS
Yamaha R1 2007
Ex:SUZUKI GSX-R 600 k4
Ex:KTM 625SMC Supermoto -05
OPEL CORSA GSi turbo ic -89
OPEL CORSA TR 20NE -85 "sekajäte"
Ex: BMW E36 328i -09/97 Hellrot
Ex: BMW E30 316 -84
Ex: BMW E30 316 -87
Ex: BMW E30 318i -86
Ex: BMW E28 518i turbo -86
Comment
-
-
Nokian kitkoilla on menty jo 2 viikkoa. Joka vuosi tulee itse laitettua alle.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
Comment