vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)
Collapse
X
-
Itse vaihdoin kanssa tänään aamusta, eipä sen enempää viimetinkaan mennyt.
Tosissaan ilkeen kuulosta toi nastojen ropina asvalttia vasten, mutta minkäs teet. Pitäs kai kitkat ostaa.
-
Sunnuntaina tuli sadepäivänä vaihdettua itse. En muista, milloin viimeksi olisin yhtä myöhään vaihtanut talvirenkaat alle
.
Leave a comment:
-
Laitoin just,ja kyllä kyrsii kun ei ole ollut edes liukasta vielä...Mutta kulutetaan renkaat loppuun koska laki vaatii,vittu tätä suomen maata!
Leave a comment:
-
Eilen joutu vaihtaa kun laki määrää näin. Vaikkei taas lumesta oo tietoakaan..
Leave a comment:
-
Täälläpäin ei vielä näytä miltään joten kesärenkaat saa olla alla..Originally posted by thst View PostEi ole vielä alla, mutta rupeaa ulkona sille näyttämään että kohta olisi aika

Ei oo lunta ootettukkaan montaa kuukautta..
Leave a comment:
-
Ei ole vielä alla, mutta rupeaa ulkona sille näyttämään että kohta olisi aika
Leave a comment:
-
vaihdan ite ja vaihdan sit vast ku o lunta maas tai 1.12 ku o pakko olla
Leave a comment:
-
Ei oo vielä alla , HAKKAPELIITTA 10 Odottaa asennusta Punton alle
..
Leave a comment:
-
Eilen vaihdoin ja tänään en päässyt töihin kun yks takarengas tyhjä
vaihto operaatio klo.5:15 jäi siihen että auto puoliksi jo ilmassa alkuperäisellä tunkilla ja sitte missä v*tussa mun rengas avain ja hylsysarja on!
Leave a comment:
-
Tai ajaa auton kakkosnelosten päälle ennen nostoa.Originally posted by Peteyz View PostViikko sit tuli vaihettua nastat alle ja ite tietenkii.. E46:n omalla tunkilla pitää nostella autoa ku ei normi tunkki mahu alle vaikkei nyt mikää överimatala ookkaa. Tässä on suunnitteilla kyl että ostas matalemman tunkin.
Ja itse topicciin, on talvirenkaat alla. Kuukausi sitten vaihdoin jo, lähinnä sen takia että en keksinyt parempaakaan tekemistä krapula-aamuna. Tosin varmaan jossain vaiheessa vaihtuu kyllä renkaat, sen verran ottaa päähän tuo hakkapeliitta 2 vollotus.
Leave a comment:
-
Älä muuta sano! Muistelin et renkaat ois ollu ihan hyvässä tikissä vielä, mut joku on näköjään käyny pöllimässä puolet nastoista kesän aikanaOriginally posted by Zeta View PostNoniin nyt on talvikummit alla. Miten se muuten aina menee niin, että ne renkaat muistaa paljon paremmiksi kuin mitä todellisuudessa ovatkaan?? :think
Leave a comment:
-
molemmis ois alla
helevetin ooppelis ei oikeen enää mahu pyöriin eesä(samat renkaat ku viimetalvena mahtu)
maalit lentelee kaarista
ja bemmistä tuli sitimaasturi
Leave a comment:
-
Noniin nyt on talvikummit alla. Miten se muuten aina menee niin, että ne renkaat muistaa paljon paremmiksi kuin mitä todellisuudessa ovatkaan?? :think
Mittari näytti -8.5 astetta
Leave a comment:
-
motonetissä on 49€ hallitunkki, jonka minimikorkeus on 85mm (vai olikohan 89mm)Originally posted by Peteyz View PostViikko sit tuli vaihettua nastat alle ja ite tietenkii.. E46:n omalla tunkilla pitää nostella autoa ku ei normi tunkki mahu alle vaikkei nyt mikää överimatala ookkaa. Tässä on suunnitteilla kyl että ostas matalemman tunkin.
itse kävin sellaisen ostamassa ja hyvin skulaa ja mahtuu omaan alle hienosti, kun normi hallitunkki ei mahtunutkaan enää 
kääntyvä nostovarsi nii mahtuu pienemmässäkin tilassa tunkkailemaan (itellä nostot pressuhallissa joka tais olla 3,5m leveä)
Leave a comment:
-
Tänään meni lopulta alle talvirenkaat.
Jep, aina olen sitä käyttänyt kun oon ite vaihtanut renkaita ja ei ole ongelmia ollut.Originally posted by bimmer_ View PostIhmeen hyvin kyllä skulaa toi e39:sin oma tunkki :think
Leave a comment:
Leave a comment: