vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• canootti
    replied
    Itse vaihdoin kanssa tänään aamusta, eipä sen enempää viimetinkaan mennyt. Tosissaan ilkeen kuulosta toi nastojen ropina asvalttia vasten, mutta minkäs teet. Pitäs kai kitkat ostaa.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Sunnuntaina tuli sadepäivänä vaihdettua itse. En muista, milloin viimeksi olisin yhtä myöhään vaihtanut talvirenkaat alle .

Leave a comment:

• ss-works
    replied
    Laitoin just,ja kyllä kyrsii kun ei ole ollut edes liukasta vielä...Mutta kulutetaan renkaat loppuun koska laki vaatii,vittu tätä suomen maata!

Leave a comment:

• -challenger-
    replied
    Eilen joutu vaihtaa kun laki määrää näin. Vaikkei taas lumesta oo tietoakaan..

Leave a comment:

• -challenger-
    replied
    Originally posted by thst View Post
    Ei ole vielä alla, mutta rupeaa ulkona sille näyttämään että kohta olisi aika
    Täälläpäin ei vielä näytä miltään joten kesärenkaat saa olla alla..
    Ei oo lunta ootettukkaan montaa kuukautta..

Leave a comment:

• thst
    replied
    Ei ole vielä alla, mutta rupeaa ulkona sille näyttämään että kohta olisi aika

Leave a comment:

• kiMMMe
    replied
    vaihdan ite ja vaihdan sit vast ku o lunta maas tai 1.12 ku o pakko olla

Leave a comment:

• Jebbunen
    replied
    Ei oo vielä alla , HAKKAPELIITTA 10 Odottaa asennusta Punton alle ..

Leave a comment:

• KanaDimmy
    replied
    Eilen vaihdoin ja tänään en päässyt töihin kun yks takarengas tyhjä

vaihto operaatio klo.5:15 jäi siihen että auto puoliksi jo ilmassa alkuperäisellä tunkilla ja sitte missä v*tussa mun rengas avain ja hylsysarja on!

Leave a comment:

• Micce///M
    replied
    Originally posted by Peteyz View Post
    Viikko sit tuli vaihettua nastat alle ja ite tietenkii.. E46:n omalla tunkilla pitää nostella autoa ku ei normi tunkki mahu alle vaikkei nyt mikää överimatala ookkaa. Tässä on suunnitteilla kyl että ostas matalemman tunkin.
    Tai ajaa auton kakkosnelosten päälle ennen nostoa.

Ja itse topicciin, on talvirenkaat alla. Kuukausi sitten vaihdoin jo, lähinnä sen takia että en keksinyt parempaakaan tekemistä krapula-aamuna. Tosin varmaan jossain vaiheessa vaihtuu kyllä renkaat, sen verran ottaa päähän tuo hakkapeliitta 2 vollotus.

Leave a comment:

• seventy7
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    Noniin nyt on talvikummit alla. Miten se muuten aina menee niin, että ne renkaat muistaa paljon paremmiksi kuin mitä todellisuudessa ovatkaan?? :think
    Älä muuta sano! Muistelin et renkaat ois ollu ihan hyvässä tikissä vielä, mut joku on näköjään käyny pöllimässä puolet nastoista kesän aikana

Leave a comment:

• tuningki
    replied
    molemmis ois alla helevetin ooppelis ei oikeen enää mahu pyöriin eesä(samat renkaat ku viimetalvena mahtu) maalit lentelee kaarista

ja bemmistä tuli sitimaasturi

Leave a comment:

• Zeta
    replied
    Noniin nyt on talvikummit alla. Miten se muuten aina menee niin, että ne renkaat muistaa paljon paremmiksi kuin mitä todellisuudessa ovatkaan?? :think

Mittari näytti -8.5 astetta

Leave a comment:

• väiski525
    replied
    Originally posted by Peteyz View Post
    Viikko sit tuli vaihettua nastat alle ja ite tietenkii.. E46:n omalla tunkilla pitää nostella autoa ku ei normi tunkki mahu alle vaikkei nyt mikää överimatala ookkaa. Tässä on suunnitteilla kyl että ostas matalemman tunkin.
    motonetissä on 49€ hallitunkki, jonka minimikorkeus on 85mm (vai olikohan 89mm) itse kävin sellaisen ostamassa ja hyvin skulaa ja mahtuu omaan alle hienosti, kun normi hallitunkki ei mahtunutkaan enää

kääntyvä nostovarsi nii mahtuu pienemmässäkin tilassa tunkkailemaan (itellä nostot pressuhallissa joka tais olla 3,5m leveä)

Leave a comment:

• Petri.Kekkonen
    replied
    Tänään meni lopulta alle talvirenkaat.

Originally posted by bimmer_ View Post
    Ihmeen hyvin kyllä skulaa toi e39:sin oma tunkki :think
    Jep, aina olen sitä käyttänyt kun oon ite vaihtanut renkaita ja ei ole ongelmia ollut.

Leave a comment:

Working...
X