En mä osaa.. Opettelen sitten itse vaihtamaan kun talvi tulee.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Ittevaihettu aina jos ei oo samalla tullu uusii renkaita. Kitkat jo alla koska kesatassut oli hävyttömän sileet Auto halliin, nosturille ja pulttimopo laulaa.. Niin helppoo se on
Ittevaihettu aina jos ei oo samalla tullu uusii renkaita. Kitkat jo alla koska kesatassut oli hävyttömän sileet Auto halliin, nosturille ja pulttimopo laulaa.. Niin helppoo se on
Olipas hyvin sanottu, ei tarttenut ite yhtään miettiä, eli sama juttu (miinus sileet kesäkummit).
Vaihto tapahtui jo viikko sitten liikkeessä. Tämä siksi, ettei minulla ole säilytystiloja renkaille. Eli kausisäilytys ja vaihtotyö kaksi kertaa vuodessa.
Tuloksia! Hyvänen aika, olen saanut paljon tuloksia. Tiedän tuhansia juttuja, jotka eivät toimi.
Oli "oudosti" pinta kadonnut takafillareista,joten heitin tänään nastasellaiset alle.
Ei muuten ollut irronnut yhtään nastaa.Muutama tuhat kilsaa viime talvena reipasta ajoa takana noilla HKPL4:lla.Vaikka moni on purnannut,ettei Nokialaisissa nastat pysy kiinni.
Jos jollain on uusia 245/40¤17" kesäkumeja 2kpl,niin voisi kiinnostaa.Eikä sitten mitään Euromasterin hintoja,eihän.Laita privaa jos löytyy.
Jos ois joku uus tuttu (mies siis) voisin kyllä kokeilla jos kertaalleen saisin jonkun muun vaivautumaan kun olisin vaan silleen "En osaa, miten se tehdään?". On tuota muissa asioissa joskus tullut käytettyä kun on laiskuus iskenyt.
Fillarin kumeja yksi poika pariin otteeseen vaihtoi kun sanoin etten osaa.
Ite vaihoin just ja hämmästyin miten 185 15" snagit eroaa 255 18" renkuloista, menee nimittäin parikytä senttii korin sisään prkl, nopeesti kesä takas tai ainaki vähäluminen ettei tarvi lumiauraa eestä alkaa poistelemaan...
Kyllä oon vaihtanu itelle melkein aina ite.. On tullu joskus paremmalla puolella vaihdatettua renkaat opastus-periaatteella, ettei sitten kun rengas posahtaa tartte soittaa apua/neuvoa ja nostella tunkilla lommoille koko pohjaa (saattaa se joskus itselläkin lipsahtaa mutta niistähän ei puhuta, eihän )
Whatever, talvitassut on alla ja ihan itse vaihdoin..
Kaverilla on tarvittavat vehkeet, että per rengas ei mee ku se pari hassua minuuttia (jos hyvin käy)
Comment