Itse vaihan, vielä ei ole alla.
Mutta nyt jos kelit alkaa kovinki lumisiks menee ni kylneon tohon rönttösee lyötävä alle.
uskaltaakohan edes helmasta nostaa :think
kaverin pistin vaihtaan,kun se vaihto raidetangon ulomman pään samalla ja VITTU,ET OLI TIUKASSA(TANGON PÄÄ SIIS).ONNEX OLI NOSTURI,ETTEI TARVINNUT MAASSA MAKAILLA
Torstaina vaihdoin itse. Yllättävän monta lihasta tuossa renkaidenvaihdossa voi näköjään saada kipeäksi, eilen oli yläkroppa aika jumissa. Molempiin kämmeniin oli myös jäänyt mukavat punaiset viivat siitä pulttiavaimesta.
Joka renkaassa oli yksi pultti törkeän kireällä, vaikka itse ne aikoinaan kiristin ihan käsipelillä. Siinä olisi ollut joku jatkovarsi poikaa.
Just äsken kävin pyöräyttämässä alle. Kyllä se talvi taitaa sieltä kohta tulla, ainakin noiden säätiedotusten mukaan.
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Laitoinpa juuri E34:n alle Ässä uusionastat, toinen talvi noilla menossa. Katsotaan vieläkö pysyy keppien välissä, viime talvi meni noilla sujuvasti vaikka hieman äänekkäät ovatkin.
Yllättävän monta lihasta tuossa renkaidenvaihdossa voi näköjään saada kipeäksi, eilen oli yläkroppa aika jumissa. Molempiin kämmeniin oli myös jäänyt mukavat punaiset viivat siitä pulttiavaimesta.
Voih ja sniif... Aatteles, olisit voinu vaikka kualla.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment