Tossahan ne sigussa näkyy...eli en oo paljasjalkanen bemaristi ...
-kaba-,
BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
Ex F10 M550d takaniskatuilla
730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
ex. mb 230 coupe, -91
ex. Ford Granada 2.0 -84
"Tio små moppepojkar"
"Pruritum ani"
"Helsinki City Boys"
Eipä oikein voinut vastata polliin kun ei ollut sopivaa vastausvaihtoehtoa, mutta bemaria en ole omistanut, halu on kyllä kova. Kun vaan saisi tallipaikan niin jonkinmoinen vanhempi baijerilainen ilmestyisi...
automerkkiä on omalle kohdalle osunut: Opel, Toyota ja BMW
BMW:stä on löytynyt sekä huonoin että paras yksilö enkä minä mihinkään yhden merkin ainutlaatuisuuteen tai ylivoimaisuuteen perusta. Käyttötarpeeseen sopiva ja hyväkuntoinen sekä luotettava yksilö riittää. Nyt se on BMW, huomenna se saattaa olla joku muu...
Tuloksia! Hyvänen aika, olen saanut paljon tuloksia. Tiedän tuhansia juttuja, jotka eivät toimi.
Kauan on oikea merkki hakusessa ollut. Listaan kertyny 3xFord, Alfa, 2xVW, 2xOpel, Citroen (liisinki tosin), Volvo, Audi ja nyt se oikea eli BMW. Eiköhän sitä tässä pysytä.
Tuli just mieleen, ku tänään heitin läpällä kaverille koulussa kyssärin, että kumpi on parempi mersu vai bemari? (No kaveri elää siinä mielikuvassa, että bemari on paras, varsinki 700:nen) No tottakai se vastas että bemari. Sitte sattu olee fysiikan opettaja siinä meijän kanssa istumassa, niin se kävi mietiskelee, "et jaa, saattaapi nykypäivänä ollakkin. Mersut kun on nykypäivänä enemmän huollossa kuin taksitolpalla. Viiminen insinöörien suunnittelema mersu tehtiin 95 w124 mallinen, nykyään ku ne tehdään käyttäjille halvemmaksi niin laatu kärsii"...
Tosta tuli kyllä mietteitä...
... Pakanoita tässä ollaan, en viitti edes vastata mitään.. Katotaan jos luoja joskus intin jälkeen suo, niin jotain bimmer tourinkia himottais niin perkleesti saada, ja ei mitään saatanan kauppakassin kokoista... Toisenkautta 130i kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, mut on se vähä pieni silti, ku 5-satkus ois sitä tilaa, mitä tällänen "melkeinpä jopa perheellinen" opiskelija tarvii... Eli toisinsanoen noita isovanhempia kaupassa tarvii kuskata, se kun on 3 ovisella VÄHÄN vittumaista, ku etupenkki vallataan ensin, sitte toisen pitää änkeä takapenkille siitä oven ja penkin raosta....
Ja sitten jos noita kovaäänislaitteita ja liikkeen tavaroita kuskaat, niin kyl perkele pitäis tilaa olla... Mut himottais ostaa myöski pakettiauto, sillä ois kiva laskee rallia diisun kanssa, ja ois halpaa!
BMW 520d Touring '06 314tkm BMW 530D Touring '99 552tkm BMW 320da Touring '02 427tkm Volvo V70 D5 '02 Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Olen kyllä, mutta ensimmäinen autokin vasta menossa joten...
Kokemusta löytyy luonnollisesti muistakin merkeistä, mutta on se bimmeri sen verran vakuuttanut/miellyttänyt että melko todennäköisesti siinä pysytään ainakin seuraavan auton kanssa.
Kiinnostaisi luonnollisesti monet muutkin autot, mutta aina olen vähän semmonen ollu että kun on mielestään hyvän valinnut niin sille on väistämättä merkkiuskolliseksi tullut.
koko homma lähti autosta, mikä mulla on vieläkin.. eli VW Scirocco 1.8 16v GTX '83.. sit tuli ostettua peugeot 306, mikä oli n.5 vuotta alla.. aika hirveä laitos, ku vertaa saksalaisvalmisteiseen autoon..
no seuraavat ostokset olivat Dodge Dart Swinger '67 ja E24 M635CSi '84 ..eihän noilla viimeisimmillä hirveesti kehtaa ajaa.. viikko kesässä riittää..
juhannuksen tienoilla taisin hyvässä promillessa ostaa '88 korollan.. semmonen kätevä 1.3 kaasarilaitos.. sillä pääs kyllä paikasta toiseen mutta...
..nyt sit ostin joululahjaks itelle ton e36 coupen.. voin sanoa, et on sit talveksikin AUTO alla.. ei varmaankaan tuu kovin paljoa vaihtumaan mun merkit näistä.. eli mopar ja BMW <3
Comment