E-30 316 M sellainen on, vähän saa välissä kyllä aurata tietä mutta eikö se tämän talven mee.Toki tällä menään ympärivuoden kesällä on myös cäbikin ajossa ja tietty E-30 sekin :-)
Yritin koko syksyn metsästää sopivan hintasta talvirassia takavetona ja leimattuna mut ei vaan osunu oikeaa kohdalle Piti sit ostaa 18" kitkat ja ottaa Ämmä ajoon talveksi. Hyvin on menty vaikka olin varma et se löytyy vielä koivun ympäriltä rullalta Eka talvi takavedolla kuitenni.
Oon sentään malttanut kävellä kilometrin työmatkat mutta kyllä jos aamulla joutuu kauemmas lähtee kovilla pakkasilla niin meinaa itku tulla kun katselee keskikulutusta ensimmäiset kilometrit
e46 330Ci ´03 e34 525iAT ´95 ex e34 525iT ´93 ex e34 525i ´90 ex e39 M5 ´99 ex e39 M5 ´99
Oon sentään malttanut kävellä kilometrin työmatkat mutta kyllä jos aamulla joutuu kauemmas lähtee kovilla pakkasilla niin meinaa itku tulla kun katselee keskikulutusta ensimmäiset kilometrit
Itselläkin vanha M5 talviluistimena. Onneksi tankki on 90L niin ei tarvitse olla kokoajan näpit jäässä tankkaamassa.
1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Loistava talviauto Volvo 460 tuli myytyä kesällä, joten ALPINAlla menty tämä talvi Etupuskurin hajoamista pelänny, mutta hyvin se on kestäny lukuunottamatta pientä bussin töytäsyä
ex: e61 530D M-Sport, e39 528 Touring, e36 BMW ALPINA B3, e36 320i coupe
Paskakelien kaaroina toimii nuo foortit, enimmäkseen tuo Smaxi mut kyllä sporttifocuksessakin talvinakit alla on.. Bimmerit on sit vaan täysin kesäkäyttöön
Myönnettäköön nyt kuitenki että sen verran jo syyhys kaasujalka bemmin polkimelle että kolmenelosella ajoin tänään kevään ensmääset koeajot teboilille aamukahveelle, ja oli hieno tunne taas päästää pitkästä aikaa takapotkulla
E34 525i lukkopepulla ja 24-valve moottorilla. Viikko sit meni velipojan käyttöön, kun sen seiska levis ja itellä alkaa mopetikelit olla näillä näppylöillä.
Nyt taidan tehä poikkeuksen ja ajaa toisenkin talven, kun ollut sen verta mieluinen peli. Kesäksi seisontaan.
Comment