ostettu korolla
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Talviauto?
Collapse
X
-
Viimetalvi meni 525i:llä jossa oli lukko.
Nyt Volvo 240. Saa nähdä miten menee kun ensimmäinen automaatti auto ja en ole muutamaan talveen lukottomalla autolla ajanu..:thinkBMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by smpovers View PostViimetalvi meni 525i:llä jossa oli lukko.
Nyt Volvo 240. Saa nähdä miten menee kun ensimmäinen automaatti auto ja en ole muutamaan talveen lukottomalla autolla ajanu..:thinkkaverilla oli sen 740 kanssa just tommosta ongelmaa vaikka oli uudet renkaat, eikä ollu kehumista siinä lankussakaan vaikka oli manuaali. Itelle tekis mieli hommaa subaru justy
kerran oli ja jäi mun sydämeen
1.2l 3-pyttynen 55hv moottori + nappinelikko
Comment
-
-
Kuten kirjoitin, en keksi hinta - laatusuhteessa parempaa kuin A - Omega.
2l ikiliikkuja padalla tuli tuollainen -91 haettua. EI onneksi sähköhilppeitä juuri mitään niin on mahdollista että tuurilla toimii.
Takapyörän laakeri ääntää ja bensamittari ei toimi. Hitsattu viime leimalle ja pintapelleiltään harvinaisen siisti. Kesäkumit kankailla, talvirenkaat uudet. LA jos laakerin vaihtaa, niin kai sillä sit taas jolkottaa.. Ja öljyt kanssa samalla vaihtaa.. Bensamittari todennäköisesti johtovika tai joku kosketushärö. 10l kannu aina mukaan niin ei hätää. Tuohan menee tuollaisella koneella hajuilla.
Ruma kun helvetti!
Last edited by bimmerE34; 13-10-2011, 12:06.
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Talouden paras talviauto on vähän liian hyvä suolattavaksiOlisi lukkoperä, alkuperäinen ajastettava eberspächer, penkinlämmittimet, lämmitettävät lukko, peilit, pissapojat. Ja toki M30. Eli E28 M535i.
Toisinsanoen; Taas mennään toisiksi parhaalla, E46 330i - onpa lukko siinäkin ja helvetin nätti viedä liukkaalla, nautinnosta puhumattakaan.
En tajua ihmisiä, jotka ajelee kesällä viimeisen päälle siisteillä autoilla ja talven kituuttaa jollain tonnin pommilla. Kyllä ainakin itse tahdon nauttia ajamisesta, auton ulkonäöstä ja sen ominaisuuksista ihan samalla tavalla myös talvella.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostEn tajua ihmisiä, jotka ajelee kesällä viimeisen päälle siisteillä autoilla ja talven kituuttaa jollain tonnin pommilla. Kyllä ainakin itse tahdon nauttia ajamisesta, auton ulkonäöstä ja sen ominaisuuksista ihan samalla tavalla myös talvella.
Kesäautosta jos lähtee listanpätkä irti driftatessa, niin se laitetaan kuntoon. Talviautossa jos tulee klommo, niin ei paljoa tonnin pommissa kiinnosta
Pari syytä miksi ei sama hoida talvi ja kesäauton tehtävää. A. Lohkolämmittimen puute, B, ei kehtaa särkeä tieten tahtoen kallista autoa ja kallista alustaa. C. Alle tonnin pommista saat aina omat pois vaikka talven on pölistellyt huoletta pitkin penkkoja.
Ja se tärkein. Sen mitä elektroniikka tuo mukavuuksia kesällä, sen se osaa vittuilla takaisin talvella.
Tosin meillä on Villen kanssa vähän eri kriteeri termille "talviauto". Ville puhuu käyttiksestä millä selvitään kaamosajasta Juhannuksen ja vapun välillä, ja minä puhun miinasta millä räpätään lumella ja jäällä.
Jos pitäisi talviautoa käyttiksenä miettiä, niin joku E60 530D kauko-ohjatulla webastolla, quaifen lukkoperseellä ja persegrilleillä voisi olla aika optimaalinen laitos. Ulkonäkö, ajettavuus, mukavuus sekä tarpeentullen hauskuus olisi samassa paketissa.
On vaan ero ostaa muutaman satasen miina, ajaa muilla autoilla muut ajot (kyllä, en minäkään omegalla lähtisi mihinkään reissuun saatikka työväliä ajamaan) kuin se että yhdistäisi oikeasti _HYVÄN_ auton ja hauskan auton edut. Tosin, jos paalua riittää, niin miksei sitä penkkoja levittäisi tarkoituksella E60:lläkin. Massiahan se vaan on?
Yksi varuste mitä olen nyt alkanut arvostamaan ihan ylimaallisesti on ratinlämmitin. Kun ei näpeissä veri kierrä muutenkaan, niin on mukava 25km ajella paljain käsin pidellen lämpimästä ratista kiinni.
Tarkennetaan vielä sen, että itsehän ajan vierasmerkkisillä aret, pyhät, viikot ja kuukaudet. No go, No Show, No Fun, No Power..Last edited by bimmerE34; 13-10-2011, 11:56.
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Mulla on talviautona e30, vain 140 tkm ajettu.
On se joskus ollu kesäautonaki. Pääasia on että on kaks autoa mitä vaihdella niin ei tuu tylsäks elämä.e36 328iA Touring -97 Moreagrün Metallic
R171 SLK 230K -99
W202 230C -96
Triumph Daytona 955i -03
ex e30 316 (1.8) -87 Alpinweiss
ex e36 320 -94 Diamantschwartz Metallic
ex e36 328 touring -96 Bostongrün Metallic
ex e38 740 -95 Ascotgrün
ex e30 316 (1.8) -87 Alpinweiss
ex e36 320 cabriolet -95 Montreal Blau
Comment
-
-
Originally posted by pazq View PostVoi helvetti! Myy pois äkkiä ennen kun tulee lunta, eteenpäin et pääse edes alamäkeen tolla ettei se sutis paikallaan tyhjääkaverilla oli sen 740 kanssa just tommosta ongelmaa vaikka oli uudet renkaat, eikä ollu kehumista siinä lankussakaan vaikka oli manuaali. Itelle tekis mieli hommaa subaru justy
kerran oli ja jäi mun sydämeen
1.2l 3-pyttynen 55hv moottori + nappinelikko
No enkä myy. Miten vanhat papat ja mammat sillä sitten pystyy ajaan? On mulla noita pari ollu joskus pellolla, eikä mitää ongelmaa liikkumisessa sen enempää kun lukottomalla e30:llä. Toi automaatti vaan on vähä uutta mulle...
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
Comment