Ei oo olluku kaks kylymää penaria. E28 518i ja E30 325i Touring. M10 lämmitti parkissa, mutta ei ajossa. M20B25 taas ei lämmenny etes kesällä... Pakastearkku talvella.
Ei oo olluku kaks kylymää penaria. E28 518i ja E30 325i Touring. M10 lämmitti parkissa, mutta ei ajossa. M20B25 taas ei lämmenny etes kesällä... Pakastearkku talvella.
Mulla ainaki tuo E28 518 on todella lämmin ajaa talvella, kuuma siellä tulee ja nopeasti lämpenee hytti.
-89 316i Toimittaa talvirassin virkaa tämän talven.
:think Aikaisempia postauksia katsellen, on ilmeisesti kevyet palkankorotukset jotain auttanut sillä pihassa on talvea jo hetken odotellu vm. 2003 530D Manual..Ellei nyt sitten tapahdu ihmettä ja saa jotain "pitkään haaveiltua" pihaan
Ei oo olluku kaks kylymää penaria. E28 518i ja E30 325i Touring. M10 lämmitti parkissa, mutta ei ajossa. M20B25 taas ei lämmenny etes kesällä... Pakastearkku talvella.
Hyvin tuo minulla lämpeni. Kai olen sitten tottunut kylmiin autoihin kun en huomannut mitään moitittavaa.
Nyt on talviautona (ympärivuotinen käyttis) E30 320i lukkoperällä, erittäin lupaavan oloinen vehjes
Z3 3,0 Coupe -98 E30 325E 4D -85
Originally posted by TNT
Kyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Tämä talvi luistellaan siqun E34:lla. toimiva orkkis webasto, persekrillit, lukkoperä, lämpeevät lukot, peilit, pissis suuttimet yms. Ja oli tonninpommi
Jos luoja suo ja auto kestää talven rääkit niin luistelen ensitalvenkin samalla vessalla.
Jos haluaa että talviauto on lämmin ja muutenkin toimiva mutta auton ulkonäöllä tai siihen liityvällä "imagolla" ei ole niin väliä, niin kannattaa ostaa Lada, tai 360 Volvo. Latukassa lämpöä riittää kun lämppärin säädöt on joko kuumaa tai saatanan kuumaa ja vielä kun avaa jalkatilasta sen manuaalisesti käytettävän luukun, niin joutuu melkein kengätkin riisumaan pois kun rupeaa kengät lainehtimaan sukkasoijasta !
Volvossa meillä oli lämpömittari sisälämpötilaa varten, rapiat 50 astetta oli sisällä ,kun ulkolämpötila oli -20c
Volvo oli muutenkin ihan hyvä vehjes, 2 litran kiuaskin niin oli kiva vedellä kylkimyyryssä. Hyvä ajettavakin.
Ja topikkiin, tällä hetkellä näyttää siltä, että talviauton virkaa tulee toimittamaan VTS Sitruuna. Toukka menee ens viikolla taas talliin odottelemaan parempia aikoja....ja uusia kujeita....
Viime talveksi hommasin 530Da (m-sport -02)touringin.Mukava talviauto, sais vaan olla vähän liukkaammat kitkat alla... ainut vika et joutuu pärjäämään samalla vehkeellä myös kesät ku rahat ei riitä useampisylinterisen pitämiseen....
Comment