Tuo toukka tuossa pyörii talviautona, sekä myös ihan jokapäiväisenä käyttöautona. Cäbi ollut jo kaksi kesää projektina, odottelee vaan maalausta purettuna mutta motivaatio on mitä on! noh on sillä nyt tullut mun omistuksessa ajettua kokonainen yksi päivä
Ostin kesällä corollan ja kuvittelin sen toimivan talviautona. Paskanmarjat, suihkii öljyä siihenmalliin kartanolle etten häpeä sillä kulkea metriäkään.
missä menee se raja ihmisillä, että tarvitaan talviautoa? itse olen ajanut lähes
kaikilla autoillani ympäri vuotisesti, tosin suuren osan niistä olen ostanut
kesällä ja myynyt ennen talven tuloa pois..
E28 M535i on mun kohdalla sellainen auto, jota varten hommataan
talviauto ( lue käyttöauto joka palvelee ympäri vuoden)..
tuli alkukesästä hommattua caddy talviautoksi (no ku halavalla sai)
on pieni ruokanen kampe ja lämmin..
Sama tarina ku mulla tuon sigun bemarin hankinnassa viime syksynä!
Talviautoksi ku ei prätkään oo saatavilla hyviä talvikumeja...
Ja halvalla sai, tai no ainaki hyvään hintaan...
Ja on pieniruokanen, mutta sen pieniruokasuuden ansiosta ei se kovin paljo lämmintä puhalla alle -20°C kelillä... eikä oo pieni ruokanenkaan enää ku kulutus nousee jo siitä että moottori pysyy lämpimänä
LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
Itse pommitan e36 325:lla vähän niinkuin talviautoksi sen ostin mutta kun en muutakaan kulkinetta omista niin kai se käyttöautokin on vaikka se onkin kamala paska D ja tuohon tuohon edellisen sivun 360 volvo ehdotukseen... onhan se joo ihan asiallinen talvi piiska, eli suoraan sanottuna täysin hengen vaarallinen ripuli kiikku, mutta kyllä sillä hauskaa on ja niissähän on se sama ominaisuus että siellä on aivan tautisen kuuma oli sitten puhallin kylmällä tai kuumalla.... perä ja laatikko on niitten heikko kohta että niissä on aika useesti remonttia siltä saralta tiedossa , jos joku sellaisella kehtaa ajaa
Comment