onko toi turner motorsport minkämoinen pulju onko tilailtu??
Turner Motorsport - ehkä jos kaikki menee kuin elokuvissa voisi olla OK. Laskuttivat kuitenkin tuplasti vaikka olivat itse tehneet keräilyvirheen. Asiakaspalvelusta sai nyhtämällä nyhtää korjaavia toimenpiteitä, etenkin kun tilanteen seuraaminen meni sen perusteella mitä korttin laskusta löytyy. Firma jolle ei kannata luottokorttinumeroaan luovuttaa. Kusipäitä. Jenkeissä tilaaminen on Euroalueen aikana muutenkin hanurista koska tullit tuo aina omat säätönsä, UPS:kin ryssi oman osansa moneen kertaan. Harvoin on mennyt nettitilaus niin vituiksi kuin näiden kanssa, ja vieläpä täysin siksi että siellä joku lukutaidoton lyö palikkaa pakettiin.
Onko kokemuksia kyseisestä puljusta?
Toimitusajat jne...
Haulla löytyy jonkin verran tarinaa ks.firmasta (positiivistä sellaista).
Henkilökohtaisesti paras paikka mistä olen rojuja tilannut.
Toimitukset nopeita + asiakasta informoidaan heti, mikäli tuotetta ei löydy.
Olen saanut myöskin semmoisia tuotteita mitä ei löydy edes firman valikoimista, mutta kysymällä ovat tilanneet.
SUOSITTELEN +++
Mietin tässä kuumeisesti oman rojun täydellistä läpikäyntiä, ja mietin että mistä kannattaisi lähteä etsimään edulliseen hintaan E39:iin mm. alla olevia osia?
-hiilikuitukonepelti
-hiilikuitu listat sisälle oviin ja kojetauluun
-hiilikuituinen mittarintausta
-hiilikuitumunuaiset
-hiilikuituiset b-pilarit
-hiilikuitusplitteri M-puskurin alle
-hiilikuituiset bmw merkit konepeltiin ja takakonttiin
-coil-over alusta
-m-sport kylkilistat
yms tavara...
Mietin tässä kuumeisesti oman rojun täydellistä läpikäyntiä, ja mietin että mistä kannattaisi lähteä etsimään edulliseen hintaan E39:iin mm. alla olevia osia?
-hiilikuitukonepelti
-hiilikuitu listat sisälle oviin ja kojetauluun
-hiilikuituinen mittarintausta
-hiilikuitumunuaiset
-hiilikuituiset b-pilarit
-hiilikuitusplitteri M-puskurin alle
-hiilikuituiset bmw merkit konepeltiin ja takakonttiin
-coil-over alusta
-m-sport kylkilistat
yms tavara...
http://www.atarvike.com :sta löytyy alkuperäislaatua vastaavia varaosia, joskaan mitään tuuning hilpaketta ei näyttäisi olevan. Tunnistaa muuten auton rekkarilla ja luvataan vauhdikas toimitusaika!
Comment