Sovitusti tilatut tuotteet saapunu, postikulut sisältyy hintoihin.
BMW vara- ja tuningosa puljuja
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Onko kukaan tilannut tavaraa Ireland Engineeristä?
Comment
-
Onko kukaan tilannut osia Euro-Spec.net nimisestä puulaakista? Taitaa kulkea nyt nimellä dtm-spec. Jos olet tilannut niin miten nopeasti olet saanut osat/oletko saanut osat? nimim.osat tilauksessa.
No niin.Tuli ilmoitus,että kustannukset on Suomeen aika kovat joten palauttavat maksun,mutta jos haluasin silti tuotteen niin pitäisi ottaa uudestaan yhteyttä.
Last edited by Lommo; 19-10-2008, 09:51.
Comment
-
-
E46 "slowmover" 316i '02 Schwarz II
Comment
-
tuning osia ja kaukosäätöisiä keskuslukkosarjoja ja avaimia/avainrunkoja http://www.mtt-trading.fiF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Kellään kokemusta tästä putiikista? Ei tuntuis olevan palikat hinnan kiroissa.Originally posted by HomerEi ne pulit millään seiskoilla ajele
Comment
-
Olen itse töissä pit-tuningilla ja suomen ollaan ennenkin kuljetettu tavaraa. Koetamme pitää semmoista piiriä, että tavaraa olis laatukasta ja huonlaatuisia tuotteita ei myydä. Jos jotain kysymyksiä tuotteista tai muusta, niin tervetuloa: [email protected]Originally posted by riesa View Posthttp://pit-tuning.ee/
Kellään kokemusta tästä putiikista? Ei tuntuis olevan palikat hinnan kiroissa.
Siim
www.pit-tuning.ee
Comment
-
-
Last edited by Mötti; 26-01-2009, 08:01.ex- e36 320 Sedan Diamantschwarz Metallic 1991
ex- e30 316 1986
Comment
-
Orkkis-osia vähän edullisempaan hintaan USA:sta.
Itse tilasin viime kesänä ja homma toimi ok.
Viikossa tuli tavarat siitä, kun olivat lähettäneet tilauksen.Last edited by HukkaPekka; 30-01-2009, 14:06.e39 528iA Touring
e36 328i Cabriolet
-Official member of BTCF-Sauna team-
-KUOPION PUTKIMIEHET- team
Comment
Comment