Satasesta aloitin kiihdytyksen ja 160 kohdalla sekkari näytti 8.3 ..Jos lähtis esim jostain 60 kiihdyttämään niin saattais ehkä mennä jopa alle 8:aan sekuntiin.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
9,4s näytti kännykän sekkari. Aloittaessa 100km/h mittarissa (todellinen about 95, ei ainakaan enempää ja lopettaessa inan yli 160km/h, eli kolmosella rajottajaan.
[edit: niin ja rajoitin on, hmm, ylhäällä ]
heh, hassu juttu kun en koko 3 vuoden ja 95tkm aikana hävinnyt kertaakan 1.8t audille, korimallista riippumatta... ja mun 325 oli siis automaatti.
Itselläni oli ennen 325iA Coupe, nykyään siis 1.8T Golffi, eikä noissa hirmuista eroa vaikuttaisi olevan, ainakaan omalla perstuntumalla.
Mutta, täytynee käydä kokeilemassa tuo 100-160 ja katsoa sitten pärjääkö manuaali 325:lle edes paperilla. Tehot golffissa vakiona on 163hv ja vääntö 220nm. Kärsii sitten myös ohjelmistopäivityksen jälkeen kokeilla uusiksi, sitten _pitäisi_ olla 194hv ja 320nm.
Civic TypeR:n kanssa ko. Golf meni 100-160 välin tasoihin, tuon jälkeen Honda otti hieman etumatkaa.
Joku 10s tais tulla... tosin alla oli nastarenkaat ja kuiva asfaltti => luistonesto alkoi vilkkumaan jossain 120km/h kohdilla Otetaan uus yritys kunhan jaksan ruuvata kesärenkaat alle.
jos nyt puhutaan kuitenkin vakio 150hv versiosta niin sen voit tomaatilla juuri voittaa... mun auto tosin ei ole "aivan vakio"
laitappa tänne kellotus tuloksia niin ei tarvi huudella
no eipä paljoo kiinnosta vertailla näiden vessojen eroja, en saa siitä mitään kiksejä.
kuten joku tuossa aiemmin sanoi niin golfin korissa tuossa on kai paras teho/paino suhde tai A3:sen ja vaikka A4 tai A6 ois enemmän samasta motista otettu irti niin eipä auta kun painoa on niin julmetusti.
TT:tä vastaan ei tullut ikinä otettua kiihdytyskisaa...
ruoholahdesta kun lähti kiihdyttää länsiväylälle niin innokkaimmat jaksoi roikkua rinnalla jonnekkin 130-140 tienoille siinä sit saakin jo 325iA:ta vedätettyä parhaalla tehoalueella ja 3 vaihteella niin pitkään et kun 4 rykäs sisään ja vauhtia hetken päästä n. 200 niin audistit olivat yks toisensa jälkeen luovuttaneet ja siinsivät korkeintaan peileistä etäisenä pisteenä. ihme sinäänsä kun ne sitä kisaa poikkeuksetta halusivat ottaa... saattaa kuulostaa leuka pystyssä leijumiselta, mut tää on karu fakta.
no eipä paljoo kiinnosta vertailla näiden vessojen eroja, en saa siitä mitään kiksejä.
kuten joku tuossa aiemmin sanoi niin golfin korissa tuossa on kai paras teho/paino suhde tai A3:sen ja vaikka A4 tai A6 ois enemmän samasta motista otettu irti niin eipä auta kun painoa on niin julmetusti.
TT:tä vastaan ei tullut ikinä otettua kiihdytyskisaa...
ruoholahdesta kun lähti kiihdyttää länsiväylälle niin innokkaimmat jaksoi roikkua rinnalla jonnekkin 130-140 tienoille siinä sit saakin jo 325iA:ta vedätettyä parhaalla tehoalueella ja 3 vaihteella niin pitkään et kun 4 rykäs sisään ja vauhtia hetken päästä n. 200 niin audistit olivat yks toisensa jälkeen luovuttaneet ja siinsivät korkeintaan peileistä etäisenä pisteenä. ihme sinäänsä kun ne sitä kisaa poikkeuksetta halusivat ottaa... saattaa kuulostaa leuka pystyssä leijumiselta, mut tää on karu fakta.
Mutta oman kokemuksen mukaan toi 325iA ei kyllä mene mihinkään. 1.8 Rsi cliokin pyörittää tota etujeejeestä. Ja kyllä, on kokeiltu monesti. 1.8t Leonia vastaan ei emulla mitää jakoa. Harva vaan viitsii ajella esim. 2mk. lasissa länärillä :S.
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Mutta oman kokemuksen mukaan toi 325iA ei kyllä mene mihinkään. 1.8 Rsi cliokin pyörittää tota etujeejeestä. Ja kyllä, on kokeiltu monesti. 1.8t Leonia vastaan ei emulla mitää jakoa. Harva vaan viitsii ajella esim. 2mk. lasissa länärillä :S.
tämä taasen kokeiltu, kaverilla on tollanen leon -03 1.8t 180hv. 180 asti jostain noin 60 alkaen mennään rintarinnan ja 180kmh tienoilla joutuu leonissa pukkaa vitosen sisään ja sen jälkeen se rupee jäämään, aina.
mä veikkaan että tuo 1.8Rsi clio pyörittää sitten noita audejakin etujeejeestä yhtä lailla. tuskin kuitenkaan pyörittää yhtään mitään kovemmissa vauhdeissa.
Comment