Announcement

Collapse
No announcement yet.

100-160km/h aikasi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

    #61
    Originally posted by remotion
    heh, hassu juttu kun en koko 3 vuoden ja 95tkm aikana hävinnyt kertaakan 1.8t audille, korimallista riippumatta... ja mun 325 oli siis automaatti.

    Tulee ihan mieleen yks 540i myyntiilmotus nettiautosta, Ikin ei oo jättäny kukaan, ei edes oma impresa.
    Anteeksi OT

    Comment

    • Rahu
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2002
      • 6464
      • Tuusula

      #62
      Satasesta aloitin kiihdytyksen ja 160 kohdalla sekkari näytti 8.3 ..Jos lähtis esim jostain 60 kiihdyttämään niin saattais ehkä mennä jopa alle 8:aan sekuntiin.
      BMW Service
      P.o4oo925441
      [email protected]
      Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
      Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

      Comment

      • bemu2000
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 17799
        • Jämsä

        #63
        Originally posted by remotion
        heh, hassu juttu kun en koko 3 vuoden ja 95tkm aikana hävinnyt kertaakan 1.8t audille, korimallista riippumatta... ja mun 325 oli siis automaatti.
        jos nyt puhutaan kuitenkin vakio 150hv versiosta niin sen voit tomaatilla juuri voittaa... mun auto tosin ei ole "aivan vakio"

        laitappa tänne kellotus tuloksia niin ei tarvi huudella
        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
        Vanteet edullisesti
        Nostureita ja rengaskoneita

        Comment

        • Cell
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 7037
          • Uusikaupunki

          #64
          9,4s näytti kännykän sekkari. Aloittaessa 100km/h mittarissa (todellinen about 95, ei ainakaan enempä&#228 ja lopettaessa inan yli 160km/h, eli kolmosella rajottajaan.

          [edit: niin ja rajoitin on, hmm, ylhäällä ]
          Last edited by Cell; 20-04-2006, 23:07.
          325i -08
          i3 REx -17
          M5 -98 Imolarot
          535i -90 N/A project (maatumassa)

          Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

          Comment

          • HJP
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2004
            • 1282
            • Helsinki

            #65
            Originally posted by remotion
            heh, hassu juttu kun en koko 3 vuoden ja 95tkm aikana hävinnyt kertaakan 1.8t audille, korimallista riippumatta... ja mun 325 oli siis automaatti.
            Itselläni oli ennen 325iA Coupe, nykyään siis 1.8T Golffi, eikä noissa hirmuista eroa vaikuttaisi olevan, ainakaan omalla perstuntumalla.

            Mutta, täytynee käydä kokeilemassa tuo 100-160 ja katsoa sitten pärjääkö manuaali 325:lle edes paperilla. Tehot golffissa vakiona on 163hv ja vääntö 220nm. Kärsii sitten myös ohjelmistopäivityksen jälkeen kokeilla uusiksi, sitten _pitäisi_ olla 194hv ja 320nm.

            Civic TypeR:n kanssa ko. Golf meni 100-160 välin tasoihin, tuon jälkeen Honda otti hieman etumatkaa.

            Comment

            • suffeli
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2004
              • 559
              • JKL

              #66
              Joku 10s tais tulla... tosin alla oli nastarenkaat ja kuiva asfaltti => luistonesto alkoi vilkkumaan jossain 120km/h kohdilla Otetaan uus yritys kunhan jaksan ruuvata kesärenkaat alle.
              ------
              G31 530d

              Comment

              • Guest's Avatar

                #67
                Originally posted by remotion
                heh, hassu juttu kun en koko 3 vuoden ja 95tkm aikana hävinnyt kertaakan 1.8t audille, korimallista riippumatta... ja mun 325 oli siis automaatti.
                et kertaakaan lähtenyt kisaan?

                Comment

                • Remotion
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2003
                  • 15249
                  • Ajamisen Iloa

                  #68
                  Originally posted by R0G3R_m00R3
                  et kertaakaan lähtenyt kisaan?
                  eikun mulla oli pidempään lappu lattiassa ku audisteilla.
                  Z3 coupé individual

                  F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                  E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                  Comment

                  • Remotion
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2003
                    • 15249
                    • Ajamisen Iloa

                    #69
                    Originally posted by bemu2000
                    jos nyt puhutaan kuitenkin vakio 150hv versiosta niin sen voit tomaatilla juuri voittaa... mun auto tosin ei ole "aivan vakio"

                    laitappa tänne kellotus tuloksia niin ei tarvi huudella
                    no eipä paljoo kiinnosta vertailla näiden vessojen eroja, en saa siitä mitään kiksejä.
                    kuten joku tuossa aiemmin sanoi niin golfin korissa tuossa on kai paras teho/paino suhde tai A3:sen ja vaikka A4 tai A6 ois enemmän samasta motista otettu irti niin eipä auta kun painoa on niin julmetusti.
                    TT:tä vastaan ei tullut ikinä otettua kiihdytyskisaa...

                    ruoholahdesta kun lähti kiihdyttää länsiväylälle niin innokkaimmat jaksoi roikkua rinnalla jonnekkin 130-140 tienoille siinä sit saakin jo 325iA:ta vedätettyä parhaalla tehoalueella ja 3 vaihteella niin pitkään et kun 4 rykäs sisään ja vauhtia hetken päästä n. 200 niin audistit olivat yks toisensa jälkeen luovuttaneet ja siinsivät korkeintaan peileistä etäisenä pisteenä. ihme sinäänsä kun ne sitä kisaa poikkeuksetta halusivat ottaa... saattaa kuulostaa leuka pystyssä leijumiselta, mut tää on karu fakta.
                    Last edited by Remotion; 21-04-2006, 13:35.
                    Z3 coupé individual

                    F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                    E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                    Comment

                    • Guest's Avatar

                      #70
                      Originally posted by remotion
                      no eipä paljoo kiinnosta vertailla näiden vessojen eroja, en saa siitä mitään kiksejä.
                      kuten joku tuossa aiemmin sanoi niin golfin korissa tuossa on kai paras teho/paino suhde tai A3:sen ja vaikka A4 tai A6 ois enemmän samasta motista otettu irti niin eipä auta kun painoa on niin julmetusti.
                      TT:tä vastaan ei tullut ikinä otettua kiihdytyskisaa...

                      ruoholahdesta kun lähti kiihdyttää länsiväylälle niin innokkaimmat jaksoi roikkua rinnalla jonnekkin 130-140 tienoille siinä sit saakin jo 325iA:ta vedätettyä parhaalla tehoalueella ja 3 vaihteella niin pitkään et kun 4 rykäs sisään ja vauhtia hetken päästä n. 200 niin audistit olivat yks toisensa jälkeen luovuttaneet ja siinsivät korkeintaan peileistä etäisenä pisteenä. ihme sinäänsä kun ne sitä kisaa poikkeuksetta halusivat ottaa... saattaa kuulostaa leuka pystyssä leijumiselta, mut tää on karu fakta.
                      Mutta oman kokemuksen mukaan toi 325iA ei kyllä mene mihinkään. 1.8 Rsi cliokin pyörittää tota etujeejeestä. Ja kyllä, on kokeiltu monesti. 1.8t Leonia vastaan ei emulla mitää jakoa. Harva vaan viitsii ajella esim. 2mk. lasissa länärillä :S.

                      Comment

                      • Sampsa81
                        Newbiemmer
                        • May 2005
                        • 12
                        • Turku

                        #71
                        Tuli hiukan itsekkin innostuttua:

                        CLS 350 8.2 sec
                        E34 535 n.11.5 sec (oma lousku)

                        Kännykällä mitattu, muutamaan kertaan molemmilla.

                        Comment

                        • Burt Reynolds
                          Newbiemmer
                          • Apr 2006
                          • 7
                          • Lansing, Michigan, USA

                          #72
                          Eilen testattu

                          Audi 5,5 sec ( 100-160 )

                          Comment

                          • Stone
                            BTCF Member
                            • Jan 2005
                            • 4074
                            • Helsinki

                            #73
                            Originally posted by Burt Reynolds
                            Eilen testattu

                            Audi 5,5 sec ( 100-160 )
                            Lisää specsejä autosta.. vai mikäs audi se 5,5 sec on? Kuulostaa lähinnä marsulta..
                            E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
                            VW Pornstarter (työjuhta)
                            Dodge RAM Cummins (venejuhta)
                            Finnmaster T8







                            Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

                            Comment

                            • Remotion
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2003
                              • 15249
                              • Ajamisen Iloa

                              #74
                              Originally posted by R0G3R_m00R3
                              Mutta oman kokemuksen mukaan toi 325iA ei kyllä mene mihinkään. 1.8 Rsi cliokin pyörittää tota etujeejeestä. Ja kyllä, on kokeiltu monesti. 1.8t Leonia vastaan ei emulla mitää jakoa. Harva vaan viitsii ajella esim. 2mk. lasissa länärillä :S.
                              tämä taasen kokeiltu, kaverilla on tollanen leon -03 1.8t 180hv. 180 asti jostain noin 60 alkaen mennään rintarinnan ja 180kmh tienoilla joutuu leonissa pukkaa vitosen sisään ja sen jälkeen se rupee jäämään, aina.

                              mä veikkaan että tuo 1.8Rsi clio pyörittää sitten noita audejakin etujeejeestä yhtä lailla. tuskin kuitenkaan pyörittää yhtään mitään kovemmissa vauhdeissa.
                              Z3 coupé individual

                              F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                              E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                              Comment

                              • Burt Reynolds
                                Newbiemmer
                                • Apr 2006
                                • 7
                                • Lansing, Michigan, USA

                                #75
                                Audi S2 20v turbo

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎