Öö 265/35 18 on alla ei taida kauheesti leveempää mahtua eikä varsinkaan löydy samalla vierintäkehällä kun etu 235/40 joka on lähimpänä alkuperästä. Sutii muuten molemmilla pyörillä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tempes GT
Collapse
X
-
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
-
-
Originally posted by sirkus View PostÖö 265/35 18 on alla ei taida kauheesti leveempää mahtua eikä varsinkaan löydy samalla vierintäkehällä kun etu 235/40 joka on lähimpänä alkuperästä. Sutii muuten molemmilla pyörillä.
1 päällä menee varmasti reilusti nopeampaa, jos mulla jo tyhjä tankki ja vararenkaan pois jättö paransi aikaa 0,5s sataseen.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
528i Touringin aikoja..
Otinpa minäkin kellotukset tuolla Hiacella Kytkin lyö tyhjää ykkösellä, eikä renkaita saa edes vingahtamaan lähdössä
Kovaa vauhtipyörää, imusarjaviriä + isompaa kaasuläppää odotellessa:
01.06.2007 08:33
0-100 km/h: 7,9 s
0-400 m: 15,3 s
0-400 m: 142,6 km/h
0-10 km/h: 0,4 s
0-20 km/h: 0,8 s
0-30 km/h: 1,2 s
0-40 km/h: 1,7 s
0-50 km/h: 2,4 s
0-60 km/h: 3,3 s
0-70 km/h: 4,3 s
0-80 km/h: 5,2 s
0-90 km/h: 6,5 s
0-100 km/h: 7,9 s
0-110 km/h: 9,2 s
0-120 km/h: 10,7 s
0-130 km/h: 12,6 s
0-140 km/h: 14,7 s
0-150 km/h: 17,0 s
0-160 km/h: 20,3 s
0-100 m: 6,4 s
0-200 m: 9,8 s
0-300 m: 12,7 s
0-400 m: 15,3 s
0-500 m: 17,7 s
0-600 m: 20,0 s
0-10 km/h: 0 m
0-20 km/h: 2 m
0-30 km/h: 6 m
0-40 km/h: 11 m
0-50 km/h: 20 m
0-60 km/h: 33 m
0-70 km/h: 51 m
0-80 km/h: 71 m
0-90 km/h: 102 m
0-100 km/h: 139 m
0-110 km/h: 181 m
0-120 km/h: 227 m
0-130 km/h: 293 m
0-140 km/h: 376 m
0-150 km/h: 468 m
0-160 km/h: 613 m
0-100 m: 89,3 km/h
0-200 m: 114,2 km/h
0-300 m: 130,7 km/h
0-400 m: 142,6 km/h
0-500 m: 153,0 km/h
0-600 m: 159,1 km/h
Peak: 161 km/h
0-60 mph: 7,4 s
0-1/4 mi: 15,4 s
0-1/4 mi: 142,9 km/h
0-1/4 mi: 88,8 mphLast edited by Samppasika; 01-06-2007, 10:26.Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
E61 530d M-sport -08
E39 528i Touring -97
Yhteydenotot: [email protected] !!
Käyn harvoin foorumilla ja privaviestit jää usein lukematta pitkältä ajalta.
Comment
-
-
Originally posted by Samppasika View PostOtinpa minäkin kellotukset tuolla Hiacella Kytkin lyö tyhjää ykkösellä Kovaa vauhtipyörää, imusarjaviriä + isompaa kaasuläppää odotellessa:
Vertailen alla noita sun aikoja mun viimesyksyiseen mittaukseen vararenkaasta ja työkaluista kevennetyllä 523i sedanilla.
Code:auto 528iT 523i motti M52B28 M52B25TU paino ? 1550 0-100 km/h: 7,9 7,7 0-400 m: 15,3 15,4 0-400 m: 142,6 147,3 0-10 km/h: 0,4 0,5 0-20 km/h: 0,8 1,1 0-30 km/h: 1,2 1,7 0-40 km/h: 1,7 2,3 0-50 km/h: 2,4 2,9 0-60 km/h: 3,3 3,6 0-70 km/h: 4,3 4,5 0-80 km/h: 5,2 5,4 0-90 km/h: 6,5 6,3 0-100 km/h: 7,9 7,7 0-110 km/h: 9,2 9,1 0-120 km/h: 10,7 10,5 0-130 km/h: 12,6 12,0 0-140 km/h: 14,7 13,7 0-150 km/h: 17,0 16,1 0-160 km/h: 20,3 18,7
EDIT: Mulla oli äsken oman auton 160 km/h aika väärin (eli siinä oli 170 km/h aika). Nyt korjattu.Last edited by Petri.Kekkonen; 01-06-2007, 13:53.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostKerrot varmaan tarkemmin noista imusarjajutuista sun muista kun saat ne läjään.
Vertailen alla noita sun aikoja mun viimesyksyiseen mittaukseen vararenkaasta ja työkaluista kevennetyllä 523i sedanilla.
Code:auto 528iT 523i motti M52B28 M52B25TU paino ? 1550 0-100 km/h: 7,9 7,7 0-400 m: 15,3 15,4 0-400 m: 142,6 147,3 0-10 km/h: 0,4 0,5 0-20 km/h: 0,8 1,1 0-30 km/h: 1,2 1,7 0-40 km/h: 1,7 2,3 0-50 km/h: 2,4 2,9 0-60 km/h: 3,3 3,6 0-70 km/h: 4,3 4,5 0-80 km/h: 5,2 5,4 0-90 km/h: 6,5 6,3 0-100 km/h: 7,9 7,7 0-110 km/h: 9,2 9,1 0-120 km/h: 10,7 10,5 0-130 km/h: 12,6 12,0 0-140 km/h: 14,7 13,7 0-150 km/h: 17,0 16,1 0-160 km/h: 20,3 21,3
Lähetyskierrokset oli 2500-3000 väliin. Alkaiskohan tuo touringin perä ottamaan ilmanvastusta isommissa vauhdeissa?
Laitoin asiaa sivuavaa vertailua tuonne Forte topiciin: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=3325&page=14
Modeina tulossa kova kevyt (6-7kg) vauhtipyörä/ E28 535i kytkin, avarrettu imuläppä, Schrick imusarja tai M50 imusarja.. Olis sitten todellista tietoa, miten nuo vaikuttaa tällaisen raskaamman vehkeen todelliseen suorituskykyyn, kun sitä on niin kovasti spekuloitu..Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
E61 530d M-sport -08
E39 528i Touring -97
Yhteydenotot: [email protected] !!
Käyn harvoin foorumilla ja privaviestit jää usein lukematta pitkältä ajalta.
Comment
-
-
Originally posted by Samppasika View PostJuu.. käppyrää melkeen vaatii.. Sen verran ihmeellisesti menee nuo ajat ristiin
Ei kai tuostakaan juuri muuta näe kuin että mun lähtö on todella huono jos sun lähtöön vertaa. Taisi olla kytkimen luista aivan ideaalisen sopivaa!
Originally posted by Samppasika View PostMulla oli aika lailla rojua kyytissä nyt aamulla ...
Originally posted by Samppasika View PostAlkaiskohan tuo touringin perä ottamaan ilmanvastusta isommissa vauhdeissa?
Originally posted by Samppasika View PostLaitoin asiaa sivuavaa vertailua tuonne Forte topiciin:
Originally posted by Samppasika View PostModeina tulossa kova kevyt (6-7kg) vauhtipyörä/ E28 535i kytkin, avarrettu imuläppä, Schrick imusarja tai M50 imusarja.. Olis sitten todellista tietoa, miten nuo vaikuttaa tällaisen raskaamman vehkeen todelliseen suorituskykyyn, kun sitä on niin kovasti spekuloitu..E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostTaisi olla kytkimen luista aivan ideaalisen sopivaa!
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostVarmaan sekin jotain vaikuttaa, en edes muista onko luvatuissa huipuissa miten eroa sedanin ja touringin välillä. Mutta jos välityksetkin on noissa erilaiset niin sitten se ei tietenkään kerro mitään ilmanvastuksesta.
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostAivan uskomaton tuo ero! Mitenhän tuo on ylipäätään mahdollista selittää? :think
Comment
-
-
Originally posted by HC91 View Post0-40km/h 1.7s on todella kova aika
auto 528iT 523i 540iA T
0-100 km/h: 7,9 7,7 6,6
0-400 m: 15,3 15,4
0-400 m: 142,6 147,3
0-10 km/h: 0,4 0,5 0,5
0-20 km/h: 0,8 1,1 1,0
0-30 km/h: 1,2 1,7 1,5
0-40 km/h: 1,7 2,3 2,1
0-50 km/h: 2,4 2,9 2,7
0-60 km/h: 3,3 3,6 3,3
0-70 km/h: 4,3 4,5 4,0
0-80 km/h: 5,2 5,4 4,8
0-90 km/h: 6,5 6,3 5,7
0-100 km/h: 7,9 7,7 6,6
0-110 km/h: 9,2 9,1 7,7
0-120 km/h: 10,7 10,5 9,3
0-130 km/h: 12,6 12,0 10,8
0-140 km/h: 14,7 13,7 12,2
0-150 km/h: 17,0 16,1 13,9
0-160 km/h: 20,3 18,7
Vasta 60 km/h 540 saavuttaa 528:n. Painoa on liikaa...BMW F30 330e LCI
Buick Riviera 455cid -71
Volvo V70 mk III - Ex
Jaguar F-Pace - Ex
Camaro 3gen - Ex
Subaru Levorg - Ex
Volvo V60 - Ex
Porsche 924 - Ex
BMW 1502 -76 - Ex
The Best or Something - Ex
BMW e39 540iA touring - Ex
BMW e34 525iA touring - Ex
BMW e34 520i -Ex
etc.....
Comment
-
-
tässä eka veto tuolla 525tds.llä kytkin ei pidä yhtää joka vaihteella ku kierrokset nousee kolmeen tonniin nii alkaa luistaa.
01.06.2007 20:31
0-100 km/h: 9,4 s
0-400 m: 15,8 s
0-400 m: 126,5 km/h
0-10 km/h: 0,5 s
0-20 km/h: 1,0 s
0-30 km/h: 1,6 s
0-40 km/h: 2,2 s
0-50 km/h: 2,8 s
0-60 km/h: 3,5 s
0-70 km/h: 4,5 s
0-80 km/h: 5,9 s
0-90 km/h: 7,7 s
0-100 km/h: 9,4 s
0-110 km/h: 11,2 s
0-120 km/h: 13,7 s
0-130 km/h: 17,2 s
0-100 m: 5,8 s
0-200 m: 9,6 s
0-300 m: 12,9 s
0-400 m: 15,8 s
0-10 km/h: 1 m
0-20 km/h: 7 m
0-30 km/h: 15 m
0-40 km/h: 24 m
0-50 km/h: 35 m
0-60 km/h: 48 m
0-70 km/h: 68 m
0-80 km/h: 100 m
0-90 km/h: 145 m
0-100 km/h: 192 m
0-110 km/h: 249 m
0-120 km/h: 327 m
0-130 km/h: 448 m..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
-
Nyt ei ymmärrä... jommalla kummalla kusee mittaus :think tuskin on meikäläisen pulkka oikeasti 0.4s myöhemmin sadan metrin kohdalla.
525tds HC91 VAG (103kW)
0-10 km/h: 0,5 s 0,5s 0,5s
0-20 km/h: 1,0 s 1,0s 1,1s
0-30 km/h: 1,6 s 1,5s 1,7s
0-40 km/h: 2,2 s 1,9s 2,4s
0-50 km/h: 2,8 s 2,4s 3,1s
0-60 km/h: 3,5 s 3,1s 4,0s
0-70 km/h: 4,5 s 3,9s 4,9s
0-80 km/h: 5,9 s 4,6s 6,0s
0-90 km/h: 7,7 s 5,3s 7,1s
0-100 km/h: 9,4 s 6,2s 8,5s
0-110 km/h: 11,2 s 7,4s 10,0s
0-120 km/h: 13,7 s 8,4s 11,6s
0-130 km/h: 17,2 s 9,5s
0-100 m: 5,8 s 6,2s 7,0s
0-200 m: 9,6 s 9,3s 10,5s
0-300 m: 12,9 s n/a 13,4s
0-400 m: 15,8 s
0-10 km/h: 1 m 1 m 0 m
0-20 km/h: 7 m 3 m 3 m
0-30 km/h: 15 m 7 m 7 m
0-40 km/h: 24 m 12 m 13 m
0-50 km/h: 35 m 18 m 22 m
0-60 km/h: 48 m 29 m 34 m
0-70 km/h: 68 m 44 m 52 m
0-80 km/h: 100 m 58 m 74 m
0-90 km/h: 145 m 76 m 101 m
0-100 km/h: 192 m 101 m 137 m
0-110 km/h: 249 m 135 m 181 m
0-120 km/h: 327 m 170 m 233 m
0-130 km/h: 448 m 209 m
Comment
-
-
Originally posted by jsr85 View Posttässä eka veto tuolla 525tds.llä kytkin ei pidä yhtää joka vaihteella ku kierrokset nousee kolmeen tonniin nii alkaa luistaa.
Onkos tuo automaatti? Niistä en kyllä tiedä yhtään mitään.
Ja sori offtopic.
Comment
-
-
Ketään tulossa kiihdytyspäiville kokeilee varttimailia Hyvinkään lentokentälle 16.6 :think ? http://www.nncgarage.com/Last edited by Bimer; 02-06-2007, 23:17.Talvella: Ford Sierra iS
Kesällä: E92 335d
Comment
-
-
en nyt ihan kaikkea jaksanut lukea läpi, mutta aika tarkka tuo tempes gt on, sillä ajoin kiihdytys kisoissa ja kännykkä oli apukuskin penkillä ja näytti hyvinkin tarkasti samoja aikoja kuin kellokortti vaasan lentokentällä. Loppunopeus tosin heitti +-1km/h
Sitten kun kännykkä laitettiin nopeaan autoon niin ei saanut enää 0-400m aikaa vaan viimeinen aika oli 200km/h vain.. eli ilmeisesti joku rajoitus tuossa softassa..Plymouth Duster -70, BMW 520dx F11 -16
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMistäs tuon saa "halvalla" ja helposti? Asennetaan muistikortille? Olis Nokia 6630 ja gps mokkula, saiskohan tuon samalle kortille asennettua Navicoren kanssa, niin ei tarttis vaihtaa korttia aina?
Mulla on puhelimessa(N73) samalla muistikortilla Navicore ja Tempes, eikä ongelmia.E46 320d sedan vm-02
museopeli: Isuzu Bellett 1500 vm-68
Comment
-
Comment