49km/h 30-alueella joskus 12-13v sitten. Nuorempi konsta alkoi saman tien kirjoittamaan lappua, mutta vanhempi puhutteli ja päästi sitten lopulta varoituksella. Olin saanut kortin äskettäin ja olin katuvan näköinen.
E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Itsellä taisi olla 87km/h 70 alueella, 115€ sakkoja. Tapahtui elokuussa 2000. Sen jälkeen olen joko ajanut rauhallisesti tai tuuri on ollut melkoinen
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta ei tiedetä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat yhdistyneet siten, että mikään ei toimi eikä kukaan tiedä miksi.
50 rajoitusalueella 80km/h tutkaan, asutusalueen nurkilla, yöaikaan, auto täynnä porukkaa (minä kuskina+4 muuta)...
---> ei mitään sanktioita.
100 rajoitusalueella 113km/h tutkaan
---> kirjallinen huomautus
40 tai 50 rajoitusalueella 60-70km/h +törkeä(??) liikenteen vaarantaminen (kolmion takaa kanttasin vauhdilla ooppelille eteen)
---> ei mitään sanktioita
-05 keväällä 100 alueella 133 ja risat tutkaan vanhalla Cherryn raadolla(ku ei kovempaa menny). 115 e sakkoja.
Saman vuoden syksyllä pieni lähikontakti katuvalotolpan kanssa --> keula sen verran kasaan, ettei motti enää suostunu käynnistymään --> eka paikalle pysähtynyt autoilija oli vapaalla oleva poliisi --> soitti virkaveljensä paikalle, joka vittuili ihan huolella sekä antoi pienen muistutuslaskun. Tää tapahtu vielä n. 3 aikaan yöllä ja sai vielä kävellä kotio.
Tämän jälkeen ei oo tullu virkavallan kanssa oltua tekemisissä.
40 alueella 71km/h, mutta kirjottivat sakot seuraavan risteyksen 50km/h alueen mukaan. Olin niin kovin katuvainen ja ensikertalainenkin. Eipä ole ennen ja jälkeen muita sakkoja ollut.
Eikö kukaan tosiaan ole kellottanut yli 200km/h nopeuksia?
Itsehän en ole yhtään ylinopeus-sakkoa saanut! Ilmeisesti kuusi aistia, hyvä karma, planeetat oikeassa asennossa ja horoskooppikin kaiketi oikea. :think
Comment