Chevy vanilla pihasta peruuttavan honda accordin kylkeen, honda meni lunastukseen vanista hajos muovinen lampunkehys ja pieni naarmu puskuriin...
4wd subaru legasy kiihtyi mukavasti sohjossa mutta ei pysähtynyt millään ennen 600l roskapönttöä vaan halus lennättää sen päin talon seinää.. onneks oli melkeen tyhjä.
Rs2000 escort (välikoppa) antaa kuskin olettaa että on rallikuski, soratiellä piiiitkää luisua puoliksi ojaan ja takonttin osunut iso kivi pompautti takaisin tielle... kontti auki ja 45 adidaksella peltiä suoremmaks ja ettepäi.
Lahden moottoriteillä joku opelisti päätti vaihtaa kaistaa puhelin korvalla kun olin ohittamassa häntä, Imprezan oikea etulokari ruttaantui. (15 km kilpa-ajoa ja suostui pysähtymään)
Fillarilla suoraan pysäköidyn auton konttiin.... naiset on vaarallisia
onneks ei ollu vielä bmw...vaikka tuskin se oliskaan menny tohon kuntoon kun tämä ford meni...kumminkin, tämän kolarin ansiosta bemu tuli taloon. että aina jotain hyvääkin ...
Yaris vs. kaverin postilaatikko. ensimmäinen päivä kun oli oma-auto alla. postilaatikko hävisi ottelun.
normi yaris kuorma-autoa päin: 1000€ remontti, juuri kortin saaneena parkkialueella peruuttelin ja siihen oli kuorkki ilmestynyt jostain.
yaris monta kertaa talvella ojassa, ilman vahinkoja kun pehmeät penkat. on ne etuvedot vaarallisia kun jos on liikaa vauhtia ja odottamaton tilanne eikä käsi käsijarrulla niin ohjaus lakkaa olemasta.
normi yaris lunastukseen, taksi ajoi 80km/h perään kun taksikuski räpläsi navigaattoria. itse olin pysähtyneenä. idessä ajavani odotti että vastaantulija menee eka ennenkuin hän pääsee kääntymään vasemmalle menevälle tielle.
turboyaris pöpelikköön:8000€ remontti, "väistin rusakkoa mutkatiellä" vauhtia erittäin reippaasti. ja tiessä kevennys ja heti perään mutka oikealle joka kiristyi. hienossa luisussa mentiin mutta luisukulma oli liian iso ja eturenkaat ei kääntynyt tarpeeksi vastaohjaukseen joten sisäkaarteen puoleiseen pöpelikköön mentiin ja pitkälle. mielenkiintoista oli kun luisussa katsoin kuskin ikkunasta kun lampputolppa tulee hyvää vauhtia kylkeen joten nopea päätös. kaasu tiskiin ja 180hp laulamaan. takarenkaan jäljistä päätellen auton perä meni erittäin läheltä tolppaa. ei montaa senttiä ollut marginaalia. ja pusikossa/metsässä joku toinen oli ilmeisesti joskus ajanut samaa reittiä kun metsässä oli juuri sellainen puuton kaistale jota sitten ihan sokkona tuulilasi täynnä heinää mentiin ja auto parkkiin sinne puuttoman kaistaleen perälle puolta metriä ennen isompaa puuta. pikainen vahinkoarvio ja pakki päälle ja 50 metrin pakitus takaisin tielle pienen ojan yli ja matka jatkuu.
smartti parkkihallin seinään 1500€ remontti, ympyrän muotoisessa yksisuuntaisessa rampissa driftasin sen jokapäivä töistä lähdettäessa alhaalta ylös. yksi päivä en keskittynyt yhtään siihen mitä olin tekemässä parhaillaan ja lipsahti vähän sisäkaarteen seinään.
smartti kanttikiveen kun en keskittynyt tarpeeksi, parhailaan korjausksessa.
535 bemarilla ei koskaan sattunut mitään koska sillä ajettiin suht siivosti suuren massan takia.
Last edited by Harde2; 29-09-2007, 08:50.
Reason: lisää tekstiä
perjaatteessa olen ajanut mutta en kenenkään kanssa...
Juoppoa väistin ja autoa korjataan vieläkin.
Somastin kanttien yli ja alusta tuusan paskana, mutta alkaa pikkuhiljaa olemaan kunnossa. hidasta touhua laakkosen kanssa.
Ja hieman on hipaissut toyotaa vanteeseen mutta mitään muuta ei tullut kuin että vilkussa on n 3cm halkeama keskellä.
Kerran mopoilijan kanssa yhteen, ei mun vika. Kerran känninen tuli alle, ei sekään mun vika. Kerran auto katolleen peruuttamalla veto-ojaan ;D Oli muuten isännän tuliterä pösö 406, joskus 2,5 vuotta sitten, isäntä repi pelihousunsa.
joo viime talvena joskus marraskuussa meni ex penari lunastuksee ku joku audi tuuppas alle...
olin menossa suoraan risteyksestä (palo vihreet) ja audi käänty vastakkaisesta suunnasta vasemmalle.. sen vika ja lunastus rahoilla uus bemari alle..
Enpä ole vielä ehtinyt ajamaan vaikka kortti on ollut jo hyvän tovin ja suht reiluja määriä tulee ajeltua. (Tätä ei olis pitänyt kirjoittaa, mällään kuitenkin heti)
Itsellä on saldo vielä pyöreä nolla, vaikka pari kertaa on talvikeleillä etuvetoisen ratissa ollutkin suhteellisen täpärällä. Pitäisiköhän sitä sitten ensi talvena vihdoin pyöräytellä tuo seiska penkan puolelle, jos vaikka saisi uudet maalit tai lunarirahat.
En nyt muista että vastasinko jo tähän topiciin mutta antaa mennä...
Eli pari kertaa on kanttaripusuja tullu, pilasin tänä kesänä vanteeni...
Kerran kävi audi osittain penkassa, liian kovaa kurviin talvella. Ei kuitenkaan mitään jälkiä tai muitakaan seuraamuksia, juuri sain vielä auton hanskaan.
Jotain pientä sitä on sattunut... Bemuun sain uudet aluvalssit alle,meni 3 päivää ja piti alkaa hiekkatiellä mutkassa leuhottamaan,sehä pölähti koivuun. Onneksi vauhtia oli niin vähän että päästiin pienillä vaurioilla. kuva liitteenä
Tulihan tuota sitten perheen toyota rav4:llä hipastua grillin seinää maalit vaan lähti pikkasen..noh,onneksi yhtiö maksaa
joo tuli tossa pari talvea sitten tehtyä lähempää tuttavuutta naapurin rouvan voortiin. tarina alkoi kun lähdin aamulla töihin ja 200m ajettuani huomasin vastaa tulevan auton, jolla oli vilkku vasemmalle. no ajattelin et ei se tosta edestä ehdi kääntyä, kunnes huomasin et kyl se kääntyy ja samalla hetkellä osu. jarrua en tainnut ees ehtiä painamaan. onneks rouva (joka ehti ajaa 50m kotoa ja ei ollut jaksanut raapata tuulilasia) myönsi syyllisyyden niin ei tarvinut tapella rahoista jne. vakuutusmies ymmärsi auton arvon ja antoi 3800e korjausrahaa... onneks oli jenkkimalli, jossa isot puskurit, ni korjaus tuli maksamaan vain 700e... loppu hyvin kaikki hyvin.
Kerran nukahdin rattiin Peugeot 605:lla, lunastus.
Kerran lipes ihan muuten vaan Peugeot 405:lla ulos, lunastus.
Kerran E38 kääntyi katolleen, lunastus.
Ei henkilövahinkoja, ei muita osapuolia, ei parkkipaikkakolhaisuja ym..
Sen verran tulee kilometrejä, että mielestäni "onnistumisprosentti" on kuitenkin vielä melko pieni
Comment