Ekan kerran rytisi pikkuisen ekana talvena kun oli kortti. Oli huonot talvirenkaat ja tie risteys peilijäällä,nii meni kuin kelkka lukkojarrutuksessä katupylvääseen
. Onneks edessä oli vähän luntakin niin pehmensi. Ilman tolppaa oltais oltu ojan pohjalla,josta ei ois työntämällä kyl lähteny. Rikki meni toinen ajovalo ja puskuri pikkaisen väänty.
Toisen kerran Kokkolan ringillä yhtenä kesänä katseltiin poikien kans hyvän näköisiä naisia kadulla ja silloin edellä oleva löi jarrut kiinni suojatien edessä. Jolloin törmättiin siihen onneksi kävelyvauhtia. Sillä oli minun onnekseni vetokoukku,niin sen autoon ei mitään ja multa vähän ruttuun puskurin lippaa rekkarin alta. Koukku tuli keskelle rekkaria. Tämän jälkeen olen kyllä harkinnut koukun laittamista :think .
Niin ja ne naiset oli kadonnut,kun juttu oli selvinnyt

Toisen kerran Kokkolan ringillä yhtenä kesänä katseltiin poikien kans hyvän näköisiä naisia kadulla ja silloin edellä oleva löi jarrut kiinni suojatien edessä. Jolloin törmättiin siihen onneksi kävelyvauhtia. Sillä oli minun onnekseni vetokoukku,niin sen autoon ei mitään ja multa vähän ruttuun puskurin lippaa rekkarin alta. Koukku tuli keskelle rekkaria. Tämän jälkeen olen kyllä harkinnut koukun laittamista :think .
Niin ja ne naiset oli kadonnut,kun juttu oli selvinnyt

Comment