Dodii.. Ei kuitenkaan mitenkään ihan hirveästi tullu sakkoa ku miettii mutta kuitenkin kyllä se 300e tuntuu jo pussissa.
Pikkuraha minusta kunnon sakkoihin asiallisille tuloille. Pitää tuollainen kohta laittaa harkintaan :think...
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Onhan se pätevä laite kyllä, mutta sakotkin on aika pätevät. Ei kannata paljoo näkysällä pitää nuita vehkeitä. Itse kerkesin nauttia reilun viikon STi:stä ja sitten varastettiin auto jonka seurauksena virkavalta löysi laitteen.
jos auto kerta varastettiin, niin eikö tuossa kohtaa olisi ollut helppo sanoa, että ei se sinun ole... yhtä hyvin se olis vuonut niiltä varkailta jäädä :think
paljastinlaiterikkomus on tosiaan aina 20 päiväsakkoa. esim. 2000e nettotuloilla 580e ja 3000e nettotuloilla 900e sakkoa... ei tollasia tikettejä kyllä ihan mielellään ota.
jos auto kerta varastettiin, niin eikö tuossa kohtaa olisi ollut helppo sanoa, että ei se sinun ole... yhtä hyvin se olis vuonut niiltä varkailta jäädä :think
Mietin ihan samaa! Mä en ainakaan olis myöntänyt että paljastin on mun ja sitähän olisi poliisin ollut mahdotonta todistaa.
Mietin ihan samaa! Mä en ainakaan olis myöntänyt että paljastin on mun ja sitähän olisi poliisin ollut mahdotonta todistaa.
Sillä ei ole Suomessa mitään väliä paljonko joku toinen on saanut sakkoja koska täällä sakotetaan jokaisen henkilön omien nettotulojen mukaan.
No tottakai ekana sanoin että, "mikäs se semmonen on, ei se minun oo.." Mihin poliisi tokas että, "no kuhan tuut hakee asemalta autoa niin katsellaan samalla sormen jäljet.." No onneks rosvot ei vieny autosta mitään, mutta kyllähän ne siistä vähemmällä selvis.. Mutta itse laite on ihan ehdoton pitempää matkaa ajaessa..
No tottakai ekana sanoin että, "mikäs se semmonen on, ei se minun oo.." Mihin poliisi tokas että, "no kuhan tuut hakee asemalta autoa niin katsellaan samalla sormen jäljet.." No onneks rosvot ei vieny autosta mitään, mutta kyllähän ne siistä vähemmällä selvis.. Mutta itse laite on ihan ehdoton pitempää matkaa ajaessa..
Pitää ruveta vissiin pitämään mustia nahkahanskoja kädessä paljastinta käsitellessä
Nyt BMW 330e g21 M-Sport Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Olisin kiistäny että näkee onko se jälkien löytäminen yhtä helppoa kun CSI:ssä telkkarissa. Ei sen sen kalliimmaksi itselle tule kuitenkaan.
paljastinlaiterikkomus on tosiaan aina 20 päiväsakkoa. esim. 2000e nettotuloilla 580e ja 3000e nettotuloilla 900e sakkoa... ei tollasia tikettejä kyllä ihan mielellään ota.
edit: 0-600e tuloilla sakko on aina 120e
Aha ja okei, ei sitten taidetakaan laittaa hankintalistalle.
Last edited by Laku; 22-10-2010, 12:04.
Reason: Kirjotushärö
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Comment