Kuulemma suomeen eka auto pitäisi rantautua vasta elokuussa..?
Onko moni tilannut uuden E92 Coupe?
Collapse
X
-
Originally posted by snelle View PostOioioi! Kerro lisää! Kuvia?
Nyt ei kyllä valitettavasti ollut edes kännykän kamera paikalla samaan aikaan... tuli hieman yllättäen tuo tilanne eteen itellekin
Comment
-
-
-
Originally posted by opel4ever View PostEn valitettavasti ollut, auto on vielä Makedoniassa...
Anyway, oli pirun tyylikäs 335 valkoisena. Hieno auto, kuka sitten olikin!-speedou-
Comment
-
Originally posted by Esko View PostEikö noissa kaikissa E92 M3:ssa pitäisi olla toi hiilikuitukatto vai valehteleeko silmä vain tossa kuvassa noiden kahden sinisen kohdalla?BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 54*BMW
Comment
-
Originally posted by Esko View PostTarkemmin kun alkaa asiaa tutkimaan kuvaa, niin olisikohan kattoluukulla vaikutusta asiaan?BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 54*BMW
Comment
-
-
Originally posted by BMP View PostNyt lähtee Coupee myyntiin pois Cabrioletin tieltä, kuka haluu?
Comment
-
E92 omistajat:
Kiikarissa on eräs hyvä E92 335i. Pari kysymystä vielä ennen lopullista ostopäätöksen tekemistä:
- Onko mitään erityisasioita joita kannattaa huomioida?
- Onko vakuutusmaksut paljon kalliimpia kuin esim. 325:ssa.
- Minkähintaisia huollot ovat, ja onko normaali huoltoväli?
Tänx
Comment
-
Originally posted by Johan Dark View PostE92 omistajat:
Kiikarissa on eräs hyvä E92 335i. Pari kysymystä vielä ennen lopullista ostopäätöksen tekemistä:
- Onko mitään erityisasioita joita kannattaa huomioida?
- Onko vakuutusmaksut paljon kalliimpia kuin esim. 325:ssa.
- Minkähintaisia huollot ovat, ja onko normaali huoltoväli?
Tänx
Yleinen mielikuva mikä minulle autosta jäi, oli kuitenkin yleinen laatuvaikutelma. Ei siinä paria pienenpientä, oikeastaan merkityksetöntä juttua suurempaa ehtinyt ilmenemään. Kaikki toimi niin hyvin kuin toimia voi ja sen kokemuksen mukaan mitä minulle on autoista kertynyt vuosien varrella niin harva auto on mennyt noin vähillä vioilla, toimintahäiriöillä tai ongelmilla tuon ekan kymmpitonnin kuin 335i meni.
Luulisin että samat tyyppiviat pätee kuin E90/E91:kin (onko niitä edes, en tiedä?!)
Huoltovälejä auto laskee itse, joten ajotapa ja olosuhteet varmasti vaikuttavat huoltovälin pituuteen, mutta käytännössä siis huoltovälit ovat niin pitkät kuin nykyautoissa nyt yleensä on..eli siis niin pitkät että melkein hirvittää ja välillä tuntuu että pitäisiköhän esim öljyjä sitten kuitenkin vaihtaa ennenkuin huoltoväli umpeutuu.
Huoltohinnoista en voi sanoa mitään, koska auto ei määräaikaishuoltoon minulla ollessaan vielä ehtinyt.
Vakuutusmaksuja en osaa 325:seen verrata, mutta minä mitenkään erityisen kalliina 335i:n vakuutusmaksuja pitänyt. Eihän ne nyt halvimmasta päästä ole jos vertaa autovakuutusten keskiarvohintoihin, mutta en siis kuitenkaan erityisen kalliiksikaan niitä kokenut.
Erinomainen auto kaikin puolin. Kannattaa ehdottomasti hankkia jos sellaista mieli tekee, tuskin tarvitsee katua.
Comment
-
Kiitos JVA vastauksestasi.
Kyllä se varmaan pitää E92 335i hommata, kyllä niistä niin paljon positiivista olen kuullut.
Comment
Comment