Turtle waxin värivahalla tulee ite aina vahailtua kun sillä päälle innostuu. Tyytyväinen olen vahaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitä autovahaa käytätte???
Collapse
X
-
Originally posted by tmth View PostMistä tätä voi käydä ostamassa?
En tiedä saako Mequiar's tuotteita Suomesta. Yksi hyvä ostopaikka Briteistä, Performance Motorcare.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostTarkempaa tietoa odotellessa...
En tiedä saako Mequiar's tuotteita Suomesta. Yksi hyvä ostopaikka Briteistä, Performance Motorcare.ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by tmth View PostNyt löysin HLGroupista, joka toimii ilmeisesti maahantuojana ja tukkuliikkeenä. Jälleenmyyjiä en onnistunut tuolta sivulta löytämään.
Itse käytän Glymin punaista ja kultaa kumpaankin autoon, jotka väriltään ovat valk ja musta.B M W X 5. kotina_matkailuvaunu
Comment
-
-
autoglym. ensin pesu KÄSIN sitten punanen autoglym. ja perään kulta, nahoille autoglym hoitoaine ja vanteille autoglym vaha-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
Originally posted by tmth View PostNyt löysin HLGroupista, joka toimii ilmeisesti maahantuojana ja tukkuliikkeenä. Jälleenmyyjiä en onnistunut tuolta sivulta löytämään.B M W X 5. kotina_matkailuvaunu
Comment
-
-
Autoglymin punaista (kuten jo alussa mainitsin) mutta nyt kokeilin tätä Turtle Wax Car Wax ja täytyy sanoa että on helppo työstää päälle ja pois.
Tuoksukin on ok
http://www.polarautovaruste.com/shop...tails.php?p=57
EDIT: tämä on vielä parempi http://www.polarautovaruste.com/shop...tails.php?p=60
Comment
-
-
Mequairssia saa customworksilta kouvolasta.
Autoglymin nahanhoitoaine on ainaskin kovin kehnoa, eikä vahoissakaan tosiaan ole kehumista.. tuoksuuhan ne hyvältä jne mutta kokeilkaapa ihmeessä muitakin vaihtoehtoja.
Itse olen ainaskin aika montaa vahaa kokeillut ja johan se on moneen kertaan tässäkin topicissa todettu miten ylihypetetty autoglym ei pärjää.
Comment
-
-
vaha-asiaa
Itse olen ollut tyytyväinen Prestan Best Waxiin.
Kunnon puhdistus alle niin vaha pysyy kiinni pinnassa kuin tauti. Kerran vuodessa olen vaan joutunut tekeen työn. Joka kerta pesuvesi lähtenyt kuin hanhen selästä.
Kilsoja tulee n. 35-40tkm/ vuosi, eli auto on aikalailla ulkosalla ja lian runneltavissa. Ei mahtikilometrejä, mutta kuiteski.
Usein ei tuu pestyä, kun tallipaikat ja viitseliäisyys hieman kortilla .. hehe
Pesua en taas tee missään automaateissa vaan käsin. Siihenkin tarvitaan aika litkuja että saa pinttyneen lian irti. Silti vaha pysyy hyvin pinnassa. On myös kiiltoa,mutta ennemmin arvostan kestävyyttä.
Nyt auto hopeanvärinen, joka joka suhteessa kiitollinen väri, vaikka tummasta pidänkin. Kärry viimekesän saksantuonti, eli jostain piti tinkiä, kun hinta ja varusteet oli just kohillaan. Ehkäpä vielä odotuksia ja hakua paremmin.
Edellinen kärry oli metallimusta fjooord, jossa vaha toimi erinomaisesti.
1½v oli waxit pinnassa eikä kulumia, vaan hyvin vesi helmeili vielä, kun tein luovutus siivouksen, tai siis pesun (auto oli liisari).
Oon saanut vinkin että enne best wax käsittelyä vois maalipinnan puhdistaa
P1500 (en muista tarkaa nimeä, mutta tää oli osiossa) hioma-aineella, joka putsaa vesijätöt yms pikkutahrat, ilman mahtipontista hiomista. Kuulema tulee helvatan hyvä jälki. Auto jolle tehtiin oli metallimusta. Tää lienee aika vaikea maalipinta, ainakin oli mun mielestä.
Ennen käytin glymin tuotteita, jotka olivat kyllä hyviä. Mutta Prestan testattuani ei paluuta glymiin enää ole, millään hoitotuotteen saralla.
Kannattaa kokeilla, sillä tuotteet ei oo hinnalla pilattuja ja tosi helppotöisiä. Glymi jonkinverran arvokkaampi.
Nämä tuotteen on mielestäni vielä syrjäyttämässä glymiä ammattiliikkeissä
mitä nyt joskus muita keskustelupalstoja oon lueskellut.
Itse kokeilemallahan kaikki selviää.
Tässä olis vähän tekstiä beast waxista ja maahantuojannettiosoite.
Best Wax:
Ammattilaisten kestovaha
Sinetöi maalatut pinnat tuottaen suurenmoisen kiillon. Suojaa maalin säänkestäväksi ja ulkoisilta hyökkäyksiltä kuten ilman saasteilta ja muilta maalipinnan vihollisilta erikoisvalikoitujen ristilinkitettyjen hartsien avulla. Sisältää pitkäkestoisia (6-12kk) suoja-aineita, jotka täyttävät pienet naarmut ja pintavirheet ja luovat korkeakiiltoisen pinnan. Emme suosittele käytettäväksi maalausalueiden läheisyydessä. Maalin tulee olla täydellisesti kuivunut ennen tuotteen käyttöä (maalauksesta kulunut vähintään 30 päivää), koska Best Wax™ tuottaa maalipinnalle huomattavasti tavallista paksumman suojakerroksen, jota haihtuvat liuotteet eivät läpäise.
- nykymeno tekee meistä löysiä - :think
Comment
-
-
Autoglymin punaista ja kultaista, pesu sitten Autoglymin vihreällä. Normivekottimiin Korrekin tuotteita, jotka näyttävät pysyvän ainakin näin kesäkeleillä ihan hyvin kiinni. Työmäärissä (punainen & TFX) ei niin hirveästi eroa, riippuu kovasti siitä että malttaa laittaa ohuen & tasaisen kerroksen ja antaa kuivua tarpeeksi.
Ehkä jossain vaiheessa voisi kokeilla muutakin tuohon kotteroon, mutta E34:nen alkaa olla sitä kokoluokkaa, että moisella työmäärällä haluaa kertakokeilulla kohtuullisia tuloksiaAutoglymin musta?
BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Moi, Pesin ja vahasin tänään auton joka on musta väriltään. Huomasin että maalipinta on jo aika hirveessä kunnossa (auto E46 vm. 2003) ja täynnä pieniä naarmuja, pyörteitä ja kiveniskuja varsinkin konepelti ja lokarit. Millä aineilla tämän pinnan sais parhaiten kuntoon ja siliäks ja kiiltäväksi?
Tänään käytin kaverin autoglymin punasta...
Comment
-
-
Seuraavat on testattu: Glym punainen kulta musta, Presta fastwax bestwax, Malco carnauba, Zainon tuotteet. Kaikki muut zainoa lukuun ottamatta on hyvinkin pitkälle saman lopputuloksen antavia vahoja pinnan kestoissa on pieniä eroja sekä vahauksen levityksessä. Zaino hakkaa kestossa kaikki vahat mitä on tuullut testattua edellyttäen, että silloin tällöin ruiskii pintaa Z8:ia. Myös kiillon suhtee zaino on kaiketi paras. Suuri miinus tulee siitä, että se on todella työläs tehdä, koska käsittely tehdään 2-4:llä vahalla ja pariin kertaan..
Ed: Onhan noita muitakin merkkejä kokeiltu, mutta tuossa listasin mitä viimeisen kahden vuoden aikana käytetty.Last edited by Stone; 28-07-2007, 15:46.
Comment
-
Comment