Joku vuosi sitten oli esv:llä alpina C1 automaattivaihteisena myynnissä.
Muistaakseni oli kauan myyntilistoila, kunnes porilaisen 800 harrastajan kautta auto päätyi saksaan harrastajalle.
sigpic
E46 2d 330 -02 EX. E36 2d 328 -97 e92 335d -07 330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm) Audi S4 -99 (324hp/497nm) Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm) Bmw 325 iA 2D -93 Bmw 325 4d -92
Nostellaas vanhaa topikkia ja otetaan vähän uutta näkökulmaa... Eli puhuttaessa harvinaisista autoista NYT on suht selvää mitä listoilta löytyy mutta entäpä tulevaisuudessa? Mitkä on ne mallit mitkä tulevat olemaan haluttuja? Luonnollisesti M-sarjat ovat niitä aina mutta muita? Toisin muotoillen, mitkä ovat ne mallit mitä kannattaisi nyt alkaa harrastamaa, jotka todennäköisesti olisivat arvossaan myöhemmin?
Mielenkiintoista olisi myös tietää BMW:n hintoja noista jo tässäkin topikissa mainituista harvinaisuuksista uutena. Esimerkiksi e32 lisävarusteluettelo Suomihinnoin voisi olla ihan mielenkiintoista luettavaa.
Nostellaas vanhaa topikkia ja otetaan vähän uutta näkökulmaa... Eli puhuttaessa harvinaisista autoista NYT on suht selvää mitä listoilta löytyy mutta entäpä tulevaisuudessa? Mitkä on ne mallit mitkä tulevat olemaan haluttuja? Luonnollisesti M-sarjat ovat niitä aina mutta muita? Toisin muotoillen, mitkä ovat ne mallit mitä kannattaisi nyt alkaa harrastamaa, jotka todennäköisesti olisivat arvossaan myöhemmin?
Mielenkiintoista olisi myös tietää BMW:n hintoja noista jo tässäkin topikissa mainituista harvinaisuuksista uutena. Esimerkiksi e32 lisävarusteluettelo Suomihinnoin voisi olla ihan mielenkiintoista luettavaa.
Tuskin normaalit M-vermeet tulevat olemaan enää haluttuja keräilykohteita. Poislukien tietysti CSL/GTS jne. erikoismallit.
Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Paljonkohan tuommoisesta e23 745i Highlinesta kannattaa köyhtyä tänäpäivänä? Vähän laittoakin tässä kaupan olevassa yksilössä olisi, mutta pääpiirteittäin siistissä kunnossa. Hankala tarjota oikeen mitään kun ei ole oikeen vertailukohtaa. Suomessa ei myynnissä yhtään ja saksassa muutama hassu.
Paljonkohan tuommoisesta e23 745i Highlinesta kannattaa köyhtyä tänäpäivänä? Vähän laittoakin tässä kaupan olevassa yksilössä olisi, mutta pääpiirteittäin siistissä kunnossa. Hankala tarjota oikeen mitään kun ei ole oikeen vertailukohtaa. Suomessa ei myynnissä yhtään ja saksassa muutama hassu.
Noin vanhassa "perus" autossa se riippuu täysin kunnosta. Se että kyseessä on 745i tai vieläpä rehti highline, se ei valitettavasti minun mielestäni ole vielä saavuttanut arvostustaan täysin. Ehkä joskus.
Hintaluokka 1000-10000e. Jos laittoa löytyy niin varmaan jossain 1000-3000e välissä.
Paljonkohan tuommoisesta e23 745i Highlinesta kannattaa köyhtyä tänäpäivänä? Vähän laittoakin tässä kaupan olevassa yksilössä olisi, mutta pääpiirteittäin siistissä kunnossa. Hankala tarjota oikeen mitään kun ei ole oikeen vertailukohtaa. Suomessa ei myynnissä yhtään ja saksassa muutama hassu.
Luulen, ettei 1000-3000 saa kovin kummoista Highlinea. Oman möin 5-6 vuotta sitten ja senkin hinta Saksassa oli n. 6000,-. Taitaa olla vielä samalla ostajalla Oulun seudulla.
Ja taitaa "tavallinenkin" 745 hyvä maksaa enemmän kuin 3000,-. Projekteja löytyy allekkin.
Comment