+ verot tietenkin kun suomessa ollaan. Verrokkien puutteessa olisi mielenkiintoinen laskutoimitus tullilta, mutta tuskin siitä parilla tonnilla selviäisi.
+ verot tietenkin kun suomessa ollaan. Verrokkien puutteessa olisi mielenkiintoinen laskutoimitus tullilta, mutta tuskin siitä parilla tonnilla selviäisi.
+ verot tietenkin kun suomessa ollaan. Verrokkien puutteessa olisi mielenkiintoinen laskutoimitus tullilta, mutta tuskin siitä parilla tonnilla selviäisi.
M1:n verot tais olla tonnin pinnassa, joten tuskin tollasesta lasikuitu-E30:stä ainakaan enempää joutuu maksamaan
tulee yllättäen 3kpl heti mieleen, mutta kyllähän E30 M3 cabrio on valmistus määrältään yleisesti ottaen yks pienimpiä kautta BMW:n historian. Samaa tasoa myös E34 M5 touring, joka myös suomessa kohtuu harvinainen
Juu ja uskoisin sen edelleen olevan kolme? (786 valmistettu). +1 Ai niin ja sitten se yksi Sport Evolution avo.
Mihin tämä perustuu? Kyseinen korimalli kiinnostaa.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
E: Olis pitänyt vissiin juoda tuo kahvikuppi loppuun asti ennen kommentointia.. Tekniikka tosissaan hieman vakiosta poikkeava, oma viritys siis todennäköisesti..
mulla seisoo tallissa vm85 635csi m-techin levikkeillä, tuli briteistä 2v sitten ja ohjauksen käänsin vasurille. jäi peltityöt/sisustan kasaaminen vielä tekemättä kun inspiraatio loppuiehkä se vielä siitä tulee ajoon kun muut projektit saa tehtyä. en ole suomessa ainakaan nähny yhtään samanlaisilla korin osilla varustettuna?? erilaista normi versioon on etupuskuri,helmat,kaarilevikkeet,takaspoileri ja takapuskurin alle levike.
Comment