Ja muutama E36 318iS Class II löytyy myös, ehkä yksi niistä harvoista E36:sta mitä minä voisin omistukseeni ottaa 328i Touringin (tämä nyt lähinnä siksi että olisi käytännöllinen vaikka onkin muovivehjes ) lisäksi
Ja muutama E36 318iS Class II löytyy myös, ehkä yksi niistä harvoista E36:sta mitä minä voisin omistukseeni ottaa 328i Touringin (tämä nyt lähinnä siksi että olisi käytännöllinen vaikka onkin muovivehjes ) lisäksi
Mikäs malli tämä Class II sitten on. Onko se semmonen 4d malli, jossa m3- korisarja? Mitäs muuta erikoista niissä Class II malleissa on?
Mikäs malli tämä Class II sitten on. Onko se semmonen 4d malli, jossa m3- korisarja? Mitäs muuta erikoista niissä Class II malleissa on?
No ulkokuori, jos pelkistämällä pelkistetään niin 318iS 4d M-paketilla mutta sitä se ei todellakaan ole
Searchia kun käyttää niin löytää keskustelua ko. kiesistä + google on myös ystävä. Total BMW:ssäkin oli esittely tälläisestä joskus (jossa tosin ilmeisti osa informaatiosta väärää, esim. ohuemmat lasit). Tosin joskus olen listauksen nähnyt missä olivat juurikin nuo ohuemmat lasit + erittäin riisuttu äänieristys + muuta painon kevennystä.
Comment