Announcement

Collapse
No announcement yet.

Löytyykö Suomesta harvinaisia "Bemareita"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DeadRider
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2007
    • 153

    #61
    Originally posted by Esko View Post
    Tai sitten ei...

    Kyseessähän on ensinnäkin jenkkimalli ja peilitkään ei ole CSi mallista, kuten todettu. Jopa noista kuvien taustalla näkyvästä rakennuksen materiaaleista ja rakennustyylistä päätellen voi päätellä, että kuvat otettu kanssa tuolta rapakon takaa. Voisin jopa vannoa nähneeni noi kuvat jossain muuallakin...

    Mutta pääpointtina kuitenkin, että 99% varmuudella kyseinen auto ei ole edes Suomessa ja mitä todennäköisimmin kyseisen esittelyn laittanut pissalauri ei edes ole koskaan nähnyt kyseistä autoa. Saati sitten omistanut

    http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=2758 oliko tästä kyse? :think
    Käyttökulkine: Chrysler Stratus 2.5i V6 :think

    Next: E38
    Lelu: 200CC ATV "Cross" mönkijä.




    TARJOA 1502 projektia

    Comment

    • bandit
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2002
      • 489
      • oulu

      #62
      Originally posted by ongelmalapsi View Post
      eikai tuo e36 325i coupe mikään kummallinen ilmestys ole. tästäkin kylästä löytyy heti ainakin 2 kappaletta vaikka onkin vaan 7800 asukasta täällä päin.... ja naapuri kunnista heti muutama lisää
      oulussa todella harvinaisuus tää 325i coupe e36-- pihalle ku menee röökille niin saman tien näkkyy jo 3 kpl parkkipaikalla puhumattakaan että niitä joka päivä tullee tusina vastaaan..
      NHF- Nerd Home Function

      Comment

      • Esko
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2002
        • 11680
        • Kouvola

        #63
        Originally posted by Aukes! View Post
        CSi onkin "m" malli jossa on S70B56 moottori, mutta käsittääkseni 850i ja Ci jakavat saman 300hv M70:sen. Vuonna -93 vain muuttui tuo Ci tuonne perään samalla kun 840 tuli tarjolle.
        Paitsi, että -94 keulalle vaihtui sama 5.4l V12 kuin mitä E38 750iA:han oli tarjolla ja tehot nousi 300->326hv


        Originally posted by DeadRider View Post
        Juurikin tuo...

        Comment

        • Juhis
          BTCF Honorary Member
          • Jul 2002
          • 19175
          • -

          #64
          Originally posted by Esko View Post
          Paitsi, että -94 keulalle vaihtui sama 5.4l V12 kuin mitä E38 750iA:han oli tarjolla ja tehot nousi 300->326hv
          Jep, 11/1994 taisi olla ensimmäiset M73 5,4 V12 326hv koneet sekä E38 että E31 keulilla.

          Hintaa tuolle moottorille tulee vaan hieman eri malliin E31:n keulilla. Mobilen halvin ehjä E31 5,4:



          Halvin pommi E38 5,4:



          Coupe lisää tulee aika reilusti hintaan..
          All good things come to those who wait.

          Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

          Sound Factory Bar & Nightclub

          Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

          Comment

          • jani
            BTCF Member
            • Jul 2002
            • 5151
            • Kuopio

            #65
            ei taida uudemmista malleista myöskään Z8 olla mitenkään yleinen suomessa ?
            F33 435d Mineral-grau metallic
            K40 K1200s sondermodell

            Comment

            • ässä lavaan
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 1717
              • Savo

              #66
              onko e30 M3 avoja kellään? :think
              E91

              Exät:
              E36 325i -93 Cabriolet
              E36 325i -93 Cabriolet "Kerscher"
              E36 325i -91 Sedan
              E30 325i -85

              Comment

              • jani
                BTCF Member
                • Jul 2002
                • 5151
                • Kuopio

                #67
                Originally posted by ässä lavaan View Post
                onko e30 M3 avoja kellään? :think
                tulee yllättäen 3kpl heti mieleen, mutta kyllähän E30 M3 cabrio on valmistus määrältään yleisesti ottaen yks pienimpiä kautta BMW:n historian. Samaa tasoa myös E34 M5 touring, joka myös suomessa kohtuu harvinainen
                F33 435d Mineral-grau metallic
                K40 K1200s sondermodell

                Comment

                • Beast_Man
                  Bimmer Fanatic
                  • Jun 2006
                  • 911
                  • Turku

                  #68
                  Originally posted by Dualfun View Post
                  Todellakin

                  Tässä ko. auton entisen omistajan nykyinen peli. ALPINA B7 Coupé

                  Ja nimimerkkihän täällä puolella oli A.G. eli tuttavallisemmin Ando.

                  Ohhoh onpa täydellisyyttä hipovan näköinen. Onkos maalattu kertaalleen yli vai peräti alkuperäinen maalipinta? Mitenkäs tuollainen M635 vastaan pärjäisi?
                  sigpic
                  Hakkarainen approves this post.
                  X5 4.4i -2003
                  ex:
                  E36/8 Z3 Coupe 2.8 -2000
                  E46 325Ci 2001
                  E39 528iA Shadowline -96

                  E36 325i coupe -92 "afterburner"

                  Comment

                  • pyroz
                    BTCF Member
                    • Nov 2002
                    • 6707
                    • PK-seutu

                    #69
                    Originally posted by Beast_Man View Post
                    Ohhoh onpa täydellisyyttä hipovan näköinen. Onkos maalattu kertaalleen yli vai peräti alkuperäinen maalipinta? Mitenkäs tuollainen M635 vastaan pärjäisi?
                    Omistajan kanssa on monesti juteltu pitkät tovit. On ylimaalattu orkkisväriin.

                    Vahva veikkaus: Taitaa M635 olla lähtöviivalla kun B7 on jo jossain kaukana horisontissa
                    S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

                    Comment

                    • Jussi78
                      BTCF Member
                      • Dec 2005
                      • 916
                      • Ruukki

                      #70
                      Originally posted by Aukes! View Post
                      CSi onkin "m" malli jossa on S70B56 moottori, mutta käsittääkseni 850i ja Ci jakavat saman 300hv M70:sen. Vuonna -93 vain muuttui tuo Ci tuonne perään samalla kun 840 tuli tarjolle.

                      Tässä on ainut ja aito M8 mikä on tehty.
                      Last edited by Jussi78; 21-04-2012, 17:34.
                      Käyttis 530d


                      Ex: e21 6kpl - e36 7kpl - e30 5kpl - e28 4kpl - e3 1kpl - e24-3kpl e34-3kpl -1kpl E31 e39-1kpl

                      Comment

                      • T3
                        BTCF Member
                        • Oct 2003
                        • 8530
                        • Karhe

                        #71
                        Originally posted by surffari View Post
                        Löytyykö Suomesta harvinaisia "Bemareita"?
                        Puhutaanko tässä nyt "ei niin jokapäiväisistä" Bemareista, vaiko ihan OIKEASTI harvinaisista malleista.

                        Kymenlaakson seutuvilla majailee yksi BMW-maailman mielenkiintoisimmista ja arvokkaimmista malleista: 1800TiSa. Näitä on valmistettu ainoastaan 200kpl ja Suomessa on vain yksi. Laihialla, tuossa melkein naapurissa on harrastajalla 2000touring Automatic. Ainoa lajissaan sekin Suomessa.
                        Vaasassa on yhdellä hemmolla E30 ALPINA B3-2,7 Touring. Valmistusmäärän voi melkein laskea sormin. Karjaalla majailee E12-koppainen ALPINA B7-Turbo, harrastajan tallissa. Laihialla oli yhdellä harrastajalla E21 ALPINA B6-2,8, mutta tämä jannu purkasi mokoman harvinaisuuden . Sama löyhäpää on omistanut yhteensä 3kpl aitoja 2002ti-malleja, mutta myynyt ne kaikki eteenpäin, yhdelle ja samalle harrastajalle. 2002ti:tä on kuitenkin muuttoautot mukaanlukien tullut maahan ainoastaan 17kpl, joten kokolailla harvinaisesta autosta on kysymys. E21 320i-malleja on aikoinaan tullut maahan yhteensä vain 22kpl. Näistä on hengissä yhden käden sormilla laskettava määrä. Yksi Laihialla ja muutama Ylivieskassa.
                        Uudellamaalla on säilynyt "Suomen ainoa" titteliä kantava 700Ls-Cabrio. Onneksi tuokin yksilö on harrastajan hellässä huomassa. Samalta suunnalta löytyy myöskin yksi koko BMW:n autotuotannon ihan alkupään malleja: AM-4. Samalla harrastajalla on tallissaan ainokainen nimeltään BMW-503.
                        1800TI, malli joka oikeasti oli merkittävin BMW:n malli sitten toisen maailmansodan. Tuo auto toi tehtaalle mainetta ja kunniaa kilparadoilla ympäri maailman. NK (Neue-Klasse), joka muutenkin pelasti koko BMW-tehtaan olemassaolon, on Suomesta hävinnyt lähes kokonaan. Legendaarista 1800TI-mallia on hengissä muutama hassu yksilö. Onneksi ne ovat oikeastaan kaikki harrastajien kätköissä.
                        Tälläkin foorumilla kirjoitelevalla hemmolla uudeltamaalta on yksi oikein ultraharvinainen BMW, E9-koppainen 3,0-Csl.

                        Z8, mikä helvetti siitä tekee harvinaisen? OK, Suomessa niitä ei tiettävästi ole, mutta muualla maailmassa ihan pilvin pimein. Z8 ei ole harvinaista autoa nähnytkään.
                        .

                        Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                        Comment

                        • jakusa
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2004
                          • 515
                          • Lempäälä

                          #72
                          Originally posted by Janza182 View Post
                          Jos oli suomen kilvissä niin autosta faktaa pöytään kiitos ja kuvia
                          Oon luullu että moisia ei oo suomes
                          En osaa sanoa minkä maan kilvissä se oli. Muistan kyllä varmasti nähneeni sen, ainakin muutaman kerran ajavan jalkarannantietä. Punainen väri siinä oli. Ite olin nöyrä yläasteelainen silloin enkä niin bemareista kiinnostunut mutta tuommoinen harvinainen malli kiinnitti kyllä huomion.
                          -after all is said and done more is said than done-


                          Comment

                          • Esko
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2002
                            • 11680
                            • Kouvola

                            #73
                            Originally posted by T3 View Post
                            Puhutaanko tässä nyt "ei niin jokapäiväisistä" Bemareista, vaiko ihan OIKEASTI harvinaisista malleista.

                            Kymenlaakson seutuvilla majailee yksi BMW-maailman mielenkiintoisimmista ja arvokkaimmista malleista: 1800TiSa. Näitä on valmistettu ainoastaan 200kpl ja Suomessa on vain yksi. Laihialla, tuossa melkein naapurissa on harrastajalla 2000touring Automatic. Ainoa lajissaan sekin Suomessa.
                            Vaasassa on yhdellä hemmolla E30 ALPINA B3-2,7 Touring. Valmistusmäärän voi melkein laskea sormin. Karjaalla majailee E12-koppainen ALPINA B7-Turbo, harrastajan tallissa. Laihialla oli yhdellä harrastajalla E21 ALPINA B6-2,8, mutta tämä jannu purkasi mokoman harvinaisuuden . Sama löyhäpää on omistanut yhteensä 3kpl aitoja 2002ti-malleja, mutta myynyt ne kaikki eteenpäin, yhdelle ja samalle harrastajalle. 2002ti:tä on kuitenkin muuttoautot mukaanlukien tullut maahan ainoastaan 17kpl, joten kokolailla harvinaisesta autosta on kysymys. E21 320i-malleja on aikoinaan tullut maahan yhteensä vain 22kpl. Näistä on hengissä yhden käden sormilla laskettava määrä. Yksi Laihialla ja muutama Ylivieskassa.
                            Uudellamaalla on säilynyt "Suomen ainoa" titteliä kantava 700Ls-Cabrio. Onneksi tuokin yksilö on harrastajan hellässä huomassa. Samalta suunnalta löytyy myöskin yksi koko BMW:n autotuotannon ihan alkupään malleja: AM-4. Samalla harrastajalla on tallissaan ainokainen nimeltään BMW-503.
                            1800TI, malli joka oikeasti oli merkittävin BMW:n malli sitten toisen maailmansodan. Tuo auto toi tehtaalle mainetta ja kunniaa kilparadoilla ympäri maailman. NK (Neue-Klasse), joka muutenkin pelasti koko BMW-tehtaan olemassaolon, on Suomesta hävinnyt lähes kokonaan. Legendaarista 1800TI-mallia on hengissä muutama hassu yksilö. Onneksi ne ovat oikeastaan kaikki harrastajien kätköissä.
                            Tälläkin foorumilla kirjoitelevalla hemmolla uudeltamaalta on yksi oikein ultraharvinainen BMW, E9-koppainen 3,0-Csl.

                            Z8, mikä helvetti siitä tekee harvinaisen? OK, Suomessa niitä ei tiettävästi ole, mutta muualla maailmassa ihan pilvin pimein. Z8 ei ole harvinaista autoa nähnytkään.
                            Onkos sulla muuten tietoa yhdestä kouvolalaisesta BMW-harrastajasta? Omistaa tietääkseni pesulan ja pihalla aina aika ajoin pirun nätti sinivalkoinen joku 2002 ratavarustuksella ja BBS RS:t alla. Olisko ollu vielä Ilmeisesti saman henkilön omistuksessa tien toisella puolella jonkin varaston pihalla lukuisia vanhempia 2002/1502 yms. malleja

                            Comment

                            • Eepo
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2003
                              • 5388
                              • Tampere

                              #74
                              Originally posted by T3 View Post
                              E21 320i-malleja on aikoinaan tullut maahan yhteensä vain 22kpl.
                              Jos en paljon puhu paskaa niin kaverin pellossa seisoo yksi tälläinen kikotin,
                              samaisesta autosta purin tuon valojen johtosarjan irti.
                              uskaltaisin väittää että kyseessä voisi olla yksi näistä,
                              jos haluat voin toki onkia runkonumeron jos sinulla on jostain tarkistaa näitä asioita tosiksi
                              -Harley Davidson Sportster - 89-
                              -Harley Davidson softail -89-
                              -Suzuki PV50 -86-

                              Comment

                              • Jyrmy
                                Bimmer Rookie
                                • Mar 2006
                                • 61
                                • Paimio

                                #75
                                Originally posted by muggo View Post
                                No ulkokuori, jos pelkistämällä pelkistetään niin 318iS 4d M-paketilla mutta sitä se ei todellakaan ole

                                Searchia kun käyttää niin löytää keskustelua ko. kiesistä + google on myös ystävä. Total BMW:ssäkin oli esittely tälläisestä joskus (jossa tosin ilmeisti osa informaatiosta väärää, esim. ohuemmat lasit). Tosin joskus olen listauksen nähnyt missä olivat juurikin nuo ohuemmat lasit + erittäin riisuttu äänieristys + muuta painon kevennystä.
                                Plus se mitä nyt olen tuosta Class II: sta kuullut niin 75% jäykemmät vakaajan tangot ku vakio e36.ssa, vakiona bilsteinin alusta, nopeampi ohjaus ja erikoinen kaksiosainen taka spoileri (ilmeisesti vastaava kun M3 GT/GTR tai vast.) siinä ne mitä nyt tuli mieleen...
                                Autojahan on valmistettu 2500kpl FIA:n vakio rata-auto sarjan tyyppi hyväksyntää varten! Nykyään vastaava malli on 320si ja valmistus määräkin on sama 2500kpl...
                                Nyt: F31 318xd
                                Ex:Nissan Sunny N13 1.6 slx, Nissan Sunny N14 1.6slx, E30 324td, E36 318is ClassII, E36 323Ti, E46 328i, e87 120d, e61 530da, E91 318da

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎