Originally posted by Vilikki
View Post
Tunnista auto
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oikeassa olet, Fisker Tramonto perustuu AMG:n SL55 malliin. Voimaa 610hp, pienillä muutoksilla korjattu AMG pajan työtä.Originally posted by Ileee View PostÖrgh, laittaa oikein vihaks kun ei muista merkkiä enää.
Tuo auto perustuu joko SL mersuun tai 600 -sarjalaiseen, sen verran muistan. Tuo taitaa olla SL mersuun perustuva kaarevasta A pilarista päätellen. Olisko joku V:llä alkava nimi.. :think
Sieltähän se tuli oikea merkkikin.Originally posted by petrolhead View PostFisker?
Comment
-
-
Olisiko Mitsubishi Lancer Turbo jostain 80-luvulta :think Vannemallista vaan arvelin mutta taisi olla väärä vastaus?Some cars gets older but goes faster.. but not faster than your guardian angel can fly - Vuck the vucking vuckers!
Nino Russo - Lancia Team Manager 83-92 "Not all the drivers entered with feelings for it, Only Henri was able to do this"
BMW 530D xDrive "11, työwaunu Avensis Verso D4D
Comment
-
mitsu lancer tai galant turbo kultaisen 80-luvun alkupuoliskoiltaOriginally posted by cojama View PostArvuutetaanpa taas autoa jonka itse haluaisin omistaa, ja jälleen muiden mielipiteistä huolimatta.E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
www.mpanet.fi
Comment
-

Comment