Tourismo Internationale Sport Ausführung. Tunnistaa helpoiten kierroslukumittarista joka ei normaalin TI-mallin tapaan ole muun mittariston tasossa vaan eräänlaisen "putken" päässä lähempänä kuljettajaa. Samoin ratti on TI-SA:n. Kuppipenkit ovat lisävaruste. TI-SA:an sai vielä 100-litraisen tankin, pitempiä periä myös lukollisina ja erilaisia vaihdelaatikoita. TI-SA:n peltivanteet olivat leveämmät kuin vakio TI-mallissa.
Kovin usein näkee restauroituja TI-malleja, joissa on kromiset kylkilistat. Ne eivät kuulu ko malliin eivätkä TI-SA:ankaan.
PS. Onko kuva erään ruotsalaisen autosta?
Sieltähän löyty faktaa!
Taitaa olla, ihan varma en asiasta ole..
Testarossa se taitaa olla. Mitä muuten noilla konsolin takimmaisilla keinukytkimillä säädetään? Noista symboleista ei oikein saa selvää. Eli kuvassa oikealla alareunassa.
Comment