Announcement

Collapse
No announcement yet.

Viikon munakuski

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ganth
    Newbiemmer
    • May 2004
    • 19
    • Kouvola

Haminassa, Kiilintietä koiliseen päin mennessä valtatie 7:n poistumisrampin kohdalla: Joku sankaritar pölähtää rampista yllättäen Almeransa kanssa seisoskelemaan keskelle kaistaa kääntyäkseen vasemmalle. Ei muuta kuin tööttiä ja väistöliike Almeran keulan ohi. Ei onneksi käynyt kuinkaan.

Comment

• Myge
      Bimmer Rookie
      • Jun 2005
      • 117
      • Tampere

Originally posted by b mutteri kasa View Post
      Viikonmunakuski olin minä...MUTTA

Tampereella,lielahdessa

Käännyin lielahdenkadulta,possijärvemkadulle ja siinä alkaa heti vasemmalla puolella P-alue,josssa kauppoja,pankkeja ym.Etsin kuumeiseti yhtä liikettä ja olin itseasiassa löytänytkin sen...etsin vain paikkaa missä tehä U-käännös jotta voin palailla takaisin lielahdenkadulle.

Katsoin että nyt tuli P-alue,kaarroin sinne sisään,vilkaisu peruutuspeiliin...ketään ei takana,auto ympäri ja takaisin possijärvenkadulle mistä olin juuri kääntynyt kyseiselle P-alueelle.Siinä hetken odotin jotta autot jotka ajoivat possinjärven suuntaisesti menivät ja olin juuri nousemassa takaisin tielle,kun Avensis jossa eläkeläispariskunta kiilaa autoni eteen,niin että en pääse tielle...itse olen ETTÄ MITÄ VITTUA NY!

Kuski osoittaa kädellä jonnekkin ja huutaa pää punaisena autossa,itse siinä nostelen käsiä ja toistelen että mitä vitty ny!?!?Kunnes saan pään kääntymään takaviistoon,huomaan kieltomerkin ja huomaan että ajan kiellettyyn ajosuuntaan...No pakki päälle ja annan Avensis kuskin tulla parkkipaikalle,kun hän on nyt blokannut koko tien possijärvenkadunsuuntaisesti,koska piti tulla blokkaamaan "liikenne poliisina" minun tieni,kun mitä ilmeisemmin tein räikeän liikennerikkeen.Hän tosin olisi vaivattomasti päässyt P-alueelle,blokkaamisen sijaan...mutta päätti harjoittaa liikennepolliisointia...sontimista!

No kun suma parkaantuu,poistun nyt siitä P-alueelta väärästä "ulostautumis reitistä" ja sekös Avensis polliisia jäi kismittämään,kun autosta asti piti nousta heristämään nyrkkiä!

OK,ajoin väärään suuntaan sen 1 metrin,en nähnyt kielletty ajosuuntamerkkiä,mutta tämä P-alueelta poistumis reitti oli ja on niin leveä,että siitä mahtuu kaksi autoa paremmin kuin hyvin vierekkäin menemään (siksi nopeella vilkaisulla luulinkin että se on poistumis- ja sisäänkäynti P-alueelle) niin miksi ihmeessä piti tälläinen episodi Avensis kuskin osalta järjestää?

Tuo parkkis on kyllä todella tökerösti suunniteltu noiden kieltomerkkien takia.. Sen verran leveitä ovat "risteykset" että jokaisesta liittymästä pääsis helposti niin parkkikselle tulevat ja sieltä lähtevät menemään yhtäaika ilman noita kieltomerkkejä.. Varmaankin vaan jonnekki on pitänyt ylimääräset merkit heittää ja ovat löytäneet paikkansa tolta parkkikselta..

Itekki törttöillyt kyseisellä parkkiksella..
      Exät: e90 320i, e36 cäbi, e46 328i, e34 520i, e34 535i, e30 316i, e30 316

Comment

• e46 ci
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 583

Huiskulan (joku puutarha) jakeluauton kuski olit tulla kylkeen Oulussa moottoritieltä Laaninalanrampista kohti Tuiran ohitustietä käännyttäessä tänään, kännykkään puhuit ja kylmän viileästi sisäkaistalta ulommalle ilman vilkkua ja ilman katsomista jossa minä olin autoineni. Sinun onni ettei kaveri ole siellä enää päällikkönä. Saatan tulla joku päivä piipahtaan.
        ? <-E90, E39, E46, E36, E35..

Comment

• Lakeson
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2004
          • 649
          • Jyväskylä

Vuoden 2010 kiistaton munapääkuski on löytynyt - harmaalla E39:llä ajeleva lippispää. Varustettu 3" roikkuvalla putkenpäällä ja ilmeisesti lediviritetyillä vilkuilla hektisestä vilkuttelusta päätellen.

Hetki sitten kikkaili nelostiellä etelään Jyväskylää kohti, jatkaen Laukaantielle. Liikennevaloissa, jotka on rekkoja varten kyllästetty hiekalla, lähtee heppu toinen rengas pyörien (n. 250km/h) aiheuttaen taakseen v*tullisen hiekkapuhalluksen. Sama sladittelu jatkuu ruuhkan seassa, ilman järjen kolkotusta.

Jos kyseinen lippispää osaa lukea ja käyttää foorumia, niin saa kommentoida. Harmi kun et ollut putsannut lumikasaa, niin ei nähny rekkaria. En ollut puikoissa, niin ei päässyt perään ja keskustelemaan aiheesta.

Tunnistaako joku kyseisen räikkösen?
          Ei mopolla mahottomia..

Comment

• Tzeimi
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2004
            • 2067
            • Banshee - Jyväskylä

Aamulla vanha pappa lopetti riuskan saab 900:sen elämän menemällä liikenneympyrässä rakoon, jota ei ollut olemassa. Farkkumundaano tms. mitättömyys tööttäs kyljen sisään. Hienosti tehty. Hyvin varttuneeseen ikään ehtinyt setä toivottavasti teki oikeat johtopäätökset liittyen henk.koht. autoiluun. Mitään vahinkoa ei onneksi tapahtunut.
            Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
            & 02 tulpo saniteetti dyno

Älä väkisin, ota isompi vasara.
            If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

Comment

• Paheksu
              Bimmer Rookie
              • Aug 2005
              • 96
              • Kerava

Viimeviikon munakuski.

Olen minä!
              Kouvolassa harvemmin liikkumaan joutuneena. Kävin hakemassa emännän juna-asemalta ja silmät kiinni kun ilmeisesti ajoin asemalle, en tajunnut tulleeni yksisuuntaista pitkin...
              No sitten fiksuna kaverina lähdin takasin samaan suuntaan (silmät kiinni vieläkin) Kääntyessäni huomasin vasta kielletty-ajosuunta merkin
              ...Siinä sitten keula kohti vihreää odottavia autoja ja naama punasena, auto ympäri ja takas ruotuun..
              Sooriii

Tuohon sumari asiaan vielä. Mielestäni yksi takasumari on parempi kuin kaksi. Ei sekotu jarruvaloihin niin helposti.
              330d M-Sport Touring

Comment

• BeamR
                BTCF Member
                • Jul 2007
                • 13363
                • Espoon takametsät

Tässä kotikadulla on 40kmh rajoitus, koska tässä on kaksi koulua, kolme päiväkotia ja paloasema, kaikki yhden kilometrin matkalla.
                Tänään, neljän aikaan eli juuri kun koulut loppuu ja vanhemmat hakevat lapsiaan koulusta, ajelin mittarin mukaan 45kmh kotia kohti, kun valkoinen mkII farkku-Mondeo liimautuu hanuriin. parin sadan metrin takana heijaamisen jälkeen päätää mennä ohitse risteysalueella ja n 70-80kmh lasissa. joku vitun nahkatukka ennen-mua-pelotti-nyt-mulla-on-pilotti -tollo sitä ajoi, toinen samanlainen jantteri kyydissä.
                Mitä vittua sulla oikein liikkuu päässä?
                Ihanko tosissaan haluat teilata pikkulapsia tai äitejä lastenrattaiden kanssa. Ja tuollaisia molopäitä on jostain syystä tässä meidän kadulla tosi paljon (läpiliikennettä).
                Nyt on eka kerta kun tekis mieli soittaa poliiseille ja pyytää erikseen tehostettua nopeusvalvontaa tähän tielle.

lisäksi tästä ihan pihatieltä mennään paikalliselle golf-kentälle, ja tässä on 30kmh rajoitus. Ihan säännönmukaisesti Volvogolffarit ruutuhousuissaan ajaa tästä niin kovaa kuin vain saavat traktorinsa edellisestä risteyksestä kiihtymään. turbot vain vinkuu kun urpot polkee. kaikenlisäksi ne tollot ei tajua liikennemerkeistä mitään: golffareille on väistämisvelvollisuus ja ei ole ihan kaksi kertaa kun ovat meinanneet tulla kyljestä sisään kun eivät sen vertaa osaa liikennemerkkejä. Perkele mä käyn lainaamassa nimismieheltä piikkimaton ja heitän sen eteen aina kun joku tollo taas sahaa traktorinsa turboon uutta kierrosennätystä tuossa lasten leikkialueen vieressä.

nonni, sainhan purettua pahaa oloani. kiitos ja anteeksi, ja näyttäkää kanssapemaristit mallia noille muille.
                F46 Gran Tourer -20
                Boxster 2.5 -97

Comment

• -challenger-
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2009
                  • 2148
                  • L a h t i

Ajoin 80km/h ja volvokuski päättää leikata (minun) vasemmalta suoraan eteen.
                  En jääny kyllä jarruttelemaan.. Kaveri puhu viel puhelimes..

Comment

• smo83
                    Banned
                    • Dec 2009
                    • 1988
                    • oulucity

Kun joku lähti minua ohittamaan niin nostin jopa jalan kaasulta että toinen kiireisempi pääsee nopeammin ohi. Taisi olla se aika jonka tuolla häviää olla n.20sek luokkaa, mutta varmaan kanssaautoilijoille mukavempaa.[/QUOTE]

ei villapaita onko täällä muitaki minun kaltasia

Comment

• tmee
                      Bimmer Rookie
                      • Jan 2010
                      • 63
                      • 05-09

E18-moottoritiellä tänään(hups, eilen 5.5) joku tod. näköisesti ?kehitysvammainen?(siltä näytti, ei ollu yli 40) tuli Karhulan kohdalla liian lähellä vastaan.. Eli moottoritien väärää kaistaa. hieman pelästyin -> soitto poliisille, että menkääs hakee tollaselta kortti pois jos edes on..

Marmoritiskille olin menossa osia kotteroon hakemaa...

Comment

• Hanza
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2002
                        • 1931
                        • Juvan Shell. Requiescat in pace

Meinasin tänään tappaa yhden vanhan ukonkäppyrän ja mummon jyräämällä kuorma-autolla mopoauton yli. Olin oikeanpuoleisella kaistalla liikennevaloissa punaisissa ja vasemmalle kaistalle ryhmitty mopoauto. Edessäni yksi auto kääntymässä oikealle. Naureskelin, että aika optimistinen kaveri ratissa, kun ohi meinaa mennä ja sen takana puolenkymmentä autoa. Vihreät sytty ja mopoauto ampas vauhtiin ja itse jäin jonkinverran lähdössä, kun 20tn oli maata kyydissä ja odotin, että auto kääntyy edestä oikealle. Huomasin siinä, että viereisellä kevarilla tuli nätti nainen kippurasarvisella vängällä ja avonaisella kaula-aukolla.
                        Kiihdyttelin ja kattelin naista. Tilanne ohi ja käänsin katseen eteenpäin.
                        Mopoauto vilkku oikealle päällä vauhtia noin 30km/h. Mulla melkeen kuuskymppiä ja välimatka mopoauton takakulmaan 5 metriä ja tullut kokonaan mun eteen kaistalle.
                        Meinasin saada paskahalvauksen säikähdyksestä.. Seisoin kaksin jaloin jarrupolkimella ja kahdella kädellä painoin torvea.
                        Mopoauton takapuskuriin jäi maksimissaan metri matkaa ja se alko soutaa kaistalla laidasta laitaan. Ilmeisesti sekin säikähti.
                        Mulla stoppas vauhti siihen ja mopoauto päristi karkuun kolmeekymppiä vilkku oikealle palaen.
                        Oli taas sellanen olo ettei tienny itkeä vai nauraa.
                        Kusta pitää päässä olla, kun tolla tavalla lähtee ohittelemaan noilla paskoilla. :angry:
                        Last edited by Hanza; 08-06-2010, 22:58.
                        Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta

t: luft waffel

"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"

Comment

• CarlosM
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2008
                          • 4292
                          • Kouvola

Originally posted by Hanza View Post
                          Huomasin siinä, että viereisellä kevarilla tuli nätti nainen kippurasarvisella vängällä ja avonaisella kaula-aukolla.
                          Kiihdyttelin ja kattelin naista. Tilanne ohi ja käänsin katseen eteenpäin....
                          Näissä tilanteissa ennenkin kolissut. Yks tuttu ajeli joskus lainatun tekstin kaltaisessa tilanteessa mopolla bussia päin

Comment

• Haggis
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2006
                            • 1570
                            • Wackyland

90-luvun corvette ja pari moottoripyörää jääneet rupattelemaan risteykseen kapeella tiellä. Itsellä oli vähän kiire niin oikaisin risteyksestä pyörätien kautta 10 metriä.
                            Käyttis:Kia Optima TF

Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C

Comment

• e46 ci
                              Bimmer Fanatic
                              • Feb 2006
                              • 583

Muuan ilta sitten olitiin tulossa liikennevaloihin isäni kanssa sen octavia td ja joku valutti valoihin piiitkään ja hartaasti.. No mentiin rinnalle niin valon vaihduttua tämä punanen Seat Leon tdi pistää kaikki auki viivalta ja pitää päästä vält ekana kakskaistaiselle osuudelle. Joo ei siinä mitään mutta jätkä ajaa seuraavat 4km tahallaan 5km alle rajoituksen vaan kiusaksi.. Ja ohi ei tuolla osuudella pääse oikein millään..

Mistä näitä mulkkuja oikein sikiää? Tuossakaan ei mitään järkeä vaan pelkkää kiusaa! Toivottavasti tätäkin joku vielä opettaa isolla kädellä ja raskaalla lekalla. Opetusmossen paikka..
                              Last edited by e46 ci; 12-06-2010, 19:46. Reason: kirotusvireitä
                              ? <-E90, E39, E46, E36, E35..

Comment

• GameOver
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2005
                                • 3026
                                • Sjundeå

Eilen iltasella piti oikein ihmetellä, että mitähän mahdoin tehdä väärin... Ajoin siis 25-tiellä nummelan kohdilla. Rajoitus tiellä oli muuttunut hieman aiemmin 80->60 ja itelläni vauhtia mittarin mukaan about 70km/h. Taakse tulee Audi A5 hanuriin kiinni kärkkymään ja hetken päästä alkaa vilkuttamaan pitkiä.. Keskisormet luonnollisesti astuivat kuvaan kun olin kääntynyt tieltä pois...

Pikkuasioitahan nuo, mutta joillekin se silmälääkärikäynti olisi varmaankin tarpeellinen. Tai sitten se oli vaan kateellinen Meganesta, kun itse joutui ajamaan uudenkarheella audilla .
                                -22 Lexus ES300h
                                -08 Subaru Impreza

...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎