Kuinka pitkä takuu on työllä ja millainen vastuu, jos hommasta on mennyt melkein vuosi jo?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Korjaamon vastuu?
Collapse
X
-
Kyseessä on toi Tapiolan esso,vaihtoivat mulle noi takakelkan puslat viime syksyllä . Huomasin eilen kun rymysin tossa auton alla niin siellä oli sit katkaistu yksi pultti, niistä kahdesta etukiinnikkeestä ja se oli korjattu " tulppa hitsaamalla" se kiinnike siihen katkenneen pultin reikään."Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
-
Originally posted by 525tds View PostKyseessä on toi Tapiolan esso,vaihtoivat mulle noi takakelkan puslat viime syksyllä . Huomasin eilen kun rymysin tossa auton alla niin siellä oli sit katkaistu yksi pultti, niistä kahdesta etukiinnikkeestä ja se oli korjattu " tulppa hitsaamalla" se kiinnike siihen katkenneen pultin reikään.Loppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä
Comment
-
-
Kyllä ite ainakin menisin vaatimaan korvausta/että työ tehdään kunnolla-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
Originally posted by 525tds View PostKyseessä on toi Tapiolan esso,vaihtoivat mulle noi takakelkan puslat viime syksyllä . Huomasin eilen kun rymysin tossa auton alla niin siellä oli sit katkaistu yksi pultti, niistä kahdesta etukiinnikkeestä ja se oli korjattu " tulppa hitsaamalla" se kiinnike siihen katkenneen pultin reikään.
Kaikenlisäksi eihän tuo ole edes mikään "vika", se on vaan aziksen asennustyyli
Comment
-
-
Senhän tietää että sinne korjaamolle on turha mennä edes kysyyn kun siellä on se,pizzan kääntäjä vastassa.Pitää kysyä kuluttaja suojasta asiaa miten homman kans toimii."Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
-
Vastuuta
Tervehdys!
Itselläni seuraavan lainen tilanne. Auto jätti kevään kynnyksellä tielle ja hinattiin lähimmälle MERKKI korjaamolle joka sijaitsee kuopion sydämmessä. Vikana oli että tuli nesteet ulos vauhdissa ilmeisesti haljenneen termostaatti kotelon takia. No auto siis merkkiliikkeeseen jossa totesivat että kansipahvi mennyt. no siinä lisää tutkittuaan lisää todettiin myös että kansi on niin kiero ettei voi koneistaa niin paljon että saisi suoraksi ja pitämään enää. No mikäs sinnä sitten kun uutta kantta vaan kehään ja reuraava takaisku oli että ei pidä lohkon kierteet. No vaihtoehdoiksi tarjottiin uutta lohkoa (hinta ei tiedossa) Helicoil kierteiden teko (n.400€) ja teräsholkkien asennus (n.700€) No valitsin helicoilit ja paketti kasaan sitten. Auto kävi merkkikorjaamon toimesta alihankinta työnä heille koneistamolla jossa kierteet tehtiin. No auto olikin kasassa sitten n. 3 viikon työn jälkeen ja vaatimattomaalla 5400€ remontilla. Auto toimi hyvin KUNNES...
Nyt n.3kk korjauksesta olin tienpäällä tietenkin jälleen tällä kertaa Tampereella kotimaassa kuitenkin siis. Mainittakoon että asun itse Anjalankoskella. Lämmöt yhtäkkiä punaiselle ja auto seis siihen paikkaan.
Peltiä ulos ja näytti että nestettä tulee jostain koneen takaosasta ulos.No auto hinattiin Merkkikorjaamolle tällä kertaa siis tampereelle. No sieltä ei mitään alakanut kuulumaan joten soittoa sinne ja totesivat alustavasti saman kun minäkin eli jostain tulee nesteet ulos. Sanoin että mittava kansiremppa on juuri tehty ja otan yhteyttä korjauksen tehneeseen liikkeeseen. No keskustelut ei edenneet ja jääväsin itseni siitä keskustelusta ja pyysin että merkkiliikkeet neuvottelee keskenään miten edetään. Hinataanko auto kuopioon vai mitä. No sopivat keskenään että tutkitaan tampereella. No 2 viikkoa kului ja soittojakin kertyi kun mitään ei sieltä kuulunut. No kuitenkin avasivat sen verran että totesivat kannen pulttien olevan sormin kierrettävissä koneen takaosasta. Homma seis ja yhteyttä kuopioon. Aikamme asiasta väännettiin ja soiteltiin ja he totesivat että asiakkaan suostumuksella on tehty korjaus ja lupa kierteiden tekemiseen mutta sille työlle ei ole takuuta. Ei jumal*****. Pahoittelivat asiaa ja harmittelivat kun ei kestänyt. sanoivat että homma on nyt näin eivät ota vastuuta korjauksesta ja pälä pälä. Hermothan siinä taas meni ja kesälomakin siinä sivussa ilman autoa. huomenna otetaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Saas nähdä kuinka mulle käy mutta vääntö tulee ja kovasti se on ihan varma. Millainen merkkikorjaamo tarjoaa asiakkaalle vaihtoehdoksi korjausta joka tehdään alihankintana ja sille ei anneta takuuta muka??? Palataan lautaselle... Ja kyseinen auto muuten on E39 523i -96 jonka mittarissa oli kun ekan kerran pamahti 196tkm. ja auto hinataan vain ja ainoastaan lähimmälle merkkikorjaamolle vakuutuksen piikkiin.Last edited by Inkkari; 16-07-2007, 22:03.
Comment
-
-
Huh! Nyt meni seurantaan kuin äijän käy. Ja muista vaatia tarkka selvitys miksi asialle ei voi myöntää takuuta.Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
Comment
-
Comment